Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Verbaast me dan ook weer niks dat hij zijn kind naar zichzelf vernoemd

25 likes

Hahaha ohnee dit is wel bewijs genoeg

2 likes

Kan toch een familienaam zijn? Ken families waar iedereen Pieter Douwe of Douwe Pieter heet, dan vernoemen ze hun kind naar opa maar die heeft toevallig dezelfde namen waardoor het zo doorloopt. Intentie is dan niet om het kind naar zichzelf te vernoemen.

3 likes

Wtf :exploding_head::rage:

Die heb ik gereport en is verwijderd. een van de 20 iig

ik zag trouwens dat er meerdere “influencers” gisteren stonden te demonstreren (disfordazzle, anna nooshin, brunabrear, joanne vd herik, die van hntm)
die joanne heeft ook op haar story’s staan hoe teleurgesteld ze is in sommige influencers.

1 like

Ja Joann had best wel veel erover in haar stories staan, had het idee dat ze haar volgers wel informatie wilde bij brengen

1 like

Je kunt diegene blocken dan zijn alle reacties weg.

Eigenlijk best wel ‘gevaarlijk’ dat je zo makkelijk kritische comments kan weghouden

4 likes

Ik oook! Omg, hoe doe je dit in één week. Vergt zoveel doorzettingsvermogen en vastberadenheid. Ik ga mijn Duits en Frans maar weer oppakken :joy:

@Chuckie ik heb die nog niet gezien maar ga haar wel in de gaten houden! Voor haar studie gaat ze ook in 7 verschillende landen wonen, waaronder de steden Berlijn, Seoul en Buenos Aires. Echt zooo vet! En wat een jaloersmakende krullen! Ze houdt zich ook bezig met maatschappelijke onderwerpen. Echt een leuke youtuber (:

4 likes

Die heb ik ook gekeken! Goede video, ja!

Die uni is ook een scam, volgens mij :joy: Wordt in ieder geval in de comments gezegd dat ze beter voor een ‘echte’ uni had kunnen gaan met fysiek met colleges. Maar ik zou 7 jaar geleden (nu 25j) ook voor zoiets zijn gevallen, denk ik. Hun marketing is sowieso in orde… :sweat_smile:

4 likes

Sommige Nederlandse influencers:

3 likes

QOJ doet lekker mee met de zwarte foto plaatsen op IG en dan heeft ze de optie voor comments uitgezet :unamused:

6 likes

Woow haha ben echt fan van Jade en vond het al zo’n raar concept maar is echt heftig als je meer googlet

2 likes

Ja haha die post ik dus net. Ik wilde niet specifiek Noor noemen want er zullen vast andere mensen zijn die ook zo zijn.

1 like

Ik vind het idee van die uni ook echt fantastisch. Zo’n internationale ervaring, heel breed qua onderwerpen en extracurriculars. Ik zou er ook zo voor kunnen gevallen zijn. Ze deelt er wel veel over, maar het blijft tegelijkertijd toch nog een beetje vaag en abstract voor me. Ik ben heel benieuwd hoe dat verder gaat.

Maar het blijft wel belachelijk duur voor iets dat in feite gewoon online lessen zijn, je moet alsnog extra betalen voor de hele ervaring er rond.

1 like

Ik word hier echt zo ontzettend boos van, hoe kun je dit vergelijken.

7 likes

Is weer eens wat anders dan “rellen” zoals de media het anders graag noemt.

3 likes

Hahahahah staking :joy: Het is eigenlijk totaal niet grappig hoe zij zo denkt maar ik moet wel ff hardop lachen om het woord staking

2 likes

Wat wil ze hier eigenlijk mee zeggen?