Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Lerarenstaking=leraren stoppen met les geven
Racismestaking=(deze) mensen stoppen met racistisch zijn
?

49 likes

The gift that keeps on giving

5 likes

Dat ze te dom om te poepen is?

4 likes

WTF

1 like

Graag gedaan! Echt een verademing in joetoepland :grin:

1 like

Helemaal eens! Kijk haar vlogs ook sinds de lockdown en vind het weer als vanouds leuk (ben bijna zure kantoortrutten vergeten)

4 likes

Staking op een nationale feestdag nog wel hahaha

1 like

Ik snap echt niet dat zulke figuren een contract bij Talpa krijgen. Toch niet ook voor roddelpraat mag ik hopen?

1 like

John de Mol is ook degene die een contract opstelde dat Patty Brard ontslagen zou worden als ze te dik werd. Denk dat je niet te veel van deze man moet verwachten.

31 likes

Haar dochter (weet niet meer welke van de 2) leest mee, zij zelf niet.

Dit heeft ze ook gepost op youtube:

11 likes

Maar verder is ze totaal niet racistisch. Ze heeft zelfs donkere buren en die zijn heel aardig. En die vieren ook gewoon sinterklaas MET zwarte piet hoor.

(Dit heeft ze niet gezegd maar vind ik haar wel t type voor)

19 likes

Ken je Typhoon nog?

2 likes

Serieus? Ze staat zelf gewoon met d’r dochters in het winkelcentrum en in de Primark te winkelen (of zoals zij zeggen Priemarkt). Ik dacht al, lijkt me met jouw gezondheid handiger als je gewoon helemaal thuisblijft. Sorry, Rachel is mn irritainment.

21 likes

Die rapper die van Cynthia een gangster maakte toch

4 likes

Ik vind Mignon Nusteling altijd (niet alleen deze dagen) heel goede en activistische dingen posten over racisme, ableism, minderheden, inclusiviteit etc. Ik leer daar veel van. Verder heeft ze gisteren haar stories over laten nemen door een woman of color die op de dam was en vandaag deelde ze alleen maar stories van people of color en postte ze zelf geen stories.

14 likes

Ik had haar ook een DM gestuurd met de tekst: Je weet dat een demonstratie en staking niet hetzelfde is? :sweat_smile:

Kreeg niet echt een boeiend antwoord hoor ze zei ja maar dan nog.

5 likes

Dit is die vrouw die iemand in de comments van Cynthia uitmaakte voor downie toch ? Toon van haar bericht zegt al genoeg, ze vindt het allemaal maar onzin en gaat dit soort dingen never nooit begrijpen denk ik :woman_facepalming:

1 like

Oh dat durf ik niet te zeggen maar zou me niks verbazen haha.

Sorry, this page isn’t available.

Haha ik ook. Hoi R.achel leuk dat je meeleest. :ok_hand:t2:

Mijn berichtje was namelijk van 3 uur geleden (en ik kon net nog wel op haar pagina komen) dus sowieso dat ze mij nu heeft geblokt omdat ik hier ook iets zeg want ik gaf geen eens antwoord terug haha. Ze zal wel denken hup snel de FF bitches blokkeren. :rofl:

4 likes