ze gaan ook gewoon weer verder
Geen idee waarom er geen preview komt maar gaat over Jan Roos en Dennis Schouten.
Oh wat walgelijk. Ik denk oprecht dat die Jan Roos wat mankeert. Anders kun je toch niet zo zijn? En Dennis Schouten zit er wederom als een duf schaap naast te lachen.
Om over zijn Instagram nog maar te zwijgen…
Boehooeeee een winkel wil mij korting geven
Sjezus wat moet zij een lastig leven hebben. Wat een zeikwijf.
Lol dit heeft iedereen toch? Die kortingen zijn altijd stom, maar ja niks aan te doen
Haha jezus echt hoe dan. ‘Hier je krijgt een cadeautje.’ ‘Boehoe jullie hebben het op mij voorzien, zo gemeen.’ Het lijkt me zooooo vermoeiend om zo in het leven te staan.
Dit is toch gewoon hetzelfde als geen verzendkosten bij aankoop van iets van 30,00 en dan veel dingen verkopen die 29,95 zijn. #belikeb100
Die Jan is echt misselijkmakend. Waarom is hij niet al publiekelijk afgeschreven?
Huh het enige wat ik van haar heb gezien recent was toch een video waar uit bleek dat ze mensen moesten ontslaan? Omdat ze het heel zwaar hadden door de Corona crisis?
Ja iemand stuurde mij die video toen, omdat ik zelf ondernemer ben en niks kon met die Tozo shit. En toen stuurde iemand haar video waarin ze uitlegde waarom zij er geen recht op hadden (ofzo?) van “oh kijk zij heeft dat ook”.
Dat is letterlijk de enige video die ik heb gezien dus misschien ligt het genuanceerder haha
haha schaamteloos geschooi gewoon.
Hier kan serena nog van leren
Of de women’s march en dan ff wat kleding van je merk showen.
Naast dat het gewoon schaamteloos is, vraagt ze er in ieder geval wel letterlijk om ipv de sneaky manier waarop vele anderen het doen (niet dat dit oke is he…)
Hoe is dit vuilnis relevant? Wie is die meid in het midden ook en waarom lacht ze schaapachtig mee? Echt kut dit, word er helemaal chagrijnig van.
Volgens mij de zus van Dennis. Walgelijk, heb het ook gerapporteerd hopelijk haalt dat wat uit
Snap niet dat ze er niet bij heeft gezet dat je alleen mag reageren als je beige meubels en verf verkoopt, álles in haar leven is beige of wit
Dus ze had ze ontslagen maar bleek niet nodig en toen weer aangenomen? Heb zelf niet gezien hoe of wat. Waarom heeft ze ze eerst dan ontslagen?