Haha die gekkie moeten we niet serieus nemen.
Mn favorite ding aan Rachel is dat haar kind dezelfde naam heeft maar dan anders uitgesproken.
Rasjel en Reetsjel
Is toch poƫzie man
Dit vind ik nou een onnodige opmerking. Die namen staan hier compleet los van?!
Ja het staat er los van, maar het zijn toch maar namen haha vind dat in dit geval niet zo beladen dat je niet even kunt zeggen dat het grappig is.
Heet jij ook rachel
Ik zou graag willen kijken maar ben geblokt
Ik vind het ook een beetje gek dat ze die zwarte afbeelding al verwijderd heeft. Hoorde dat bij de actie? Ik zie het bij heel veel mensen nog wel staan namelijk en krijg nu een beetje het gevoel dat ze hem verwijderd heeft want past niet in haar feed. Maar dat zijn slechts invullingen.
Samenvatting
Ik heb een zware hersenschudding en een groot deel is bij mij langs gegaan, dus als ik vragen stel die obvious lijken⦠het komt daardoor.
ik vind die zwarte vlakken bij veel influencers sowieso heel raar. Sommige hebben alleen dat geplaatst zonder tekst en soms zelfs met de verkeerde hashtag. Heb je zoān groot gebruik en het enige wat je doet is een zwart vlak plaatsen omdat dat makkelijk is en je weet dat er anders mensen over je heen vallen maar de dagen ervoor en erna zeg of deel je niks.
Ik weet niet of zij dezelfde reden heeft maar ik heb het verwijderd omdat de actie gisteren was en hij anders bij mensen nog dagen later hun feed āvervuiltā terwijl je dan liever hebt dat mensen informatieve posts zien. Het idee was ermee dat je als wit iemand een zwart vlak plaatst om zo een podium te geven aan poc, maar omdat zij een heel groot bereik heeft werkt dat zo niet door het algoritme. Als al haar volgers haar foto liken zie je nog steeds eerder dat zwarte vlak dan bijv. een bericht van een artiest met veel minder volgers. Volgens mij leg ik het heel krom uit. Mignon had een hele goede post erover maar die kan ik niet meer vinden.
āJullieā? Wtf, zeg dan op zān minst āwijā.
ze gaan ook gewoon weer verder
Geen idee waarom er geen preview komt maar gaat over Jan Roos en Dennis Schouten.
Oh wat walgelijk. Ik denk oprecht dat die Jan Roos wat mankeert. Anders kun je toch niet zo zijn? En Dennis Schouten zit er wederom als een duf schaap naast te lachen.
Om over zijn Instagram nog maar te zwijgenā¦
Boehooeeee een winkel wil mij korting geven
Sjezus wat moet zij een lastig leven hebben. Wat een zeikwijf.
Lol dit heeft iedereen toch? Die kortingen zijn altijd stom, maar ja niks aan te doen
Haha jezus echt hoe dan. āHier je krijgt een cadeautje.ā āBoehoe jullie hebben het op mij voorzien, zo gemeen.ā Het lijkt me zooooo vermoeiend om zo in het leven te staan.
Dit is toch gewoon hetzelfde als geen verzendkosten bij aankoop van iets van 30,00 en dan veel dingen verkopen die 29,95 zijn. #belikeb100