Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Nu snap ik het. Dank voor je uitleg.

1 like

Als Sanne ooit een goede relatie krijgt valt gewoon haar hele identiteit weg joh. Ze is al zolang de Zielige Alleenstaande Vrouw.

78 likes

Twee keer hetzelfde eten daar bespaar je ook nog geld mee en dan kan je dat investeren in een goede vriezer. Denk niet in problemen en ook niet in oplossingen maar in witgoed.

22 likes

Sjongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge zeg.

1 like

Nog een lifehack: je kan van 1 ingredient meerdere dingen maken, dus als je een hƩle komkommer in huis hebt kan je hem een keer door de salade doen en een keer zoet-zure komkommer er van maken en bij een rijstgerecht o.i.d. eten!!!

8 likes

Deze schrijf ik op. Echter, de notitiboekjes van de Action gaan per twee stukjs en de pennen per vijf. :wink:

Ik denk dat mensen met een drieling grotere problemen hebben dan het zijn van een eenling.
Stel je voor dat je dan naar een demonstratie gaat dan moet je maar liefst 3 Chanel mondkapjes kopen, terwijl je die ui wel weer makkelijk kan verdelen onder meerder gegadigden. Of inderdaad gewoon zoet-ure komkommer je bent een zure kantoortrut of je bent het niet.

15 likes

Bonnie bestelt (krijgt…) van de monki een slaapmasker. Nog nooit gezien dat mensen dat echt kopen, of is dat echt iets nuttigs? Lijkt me niet lekker zittenšŸ˜… Ook; hoe enthousiast kun je zijn dat je vriend even weggaat van huis hahah

Ik heb een slaapmasker en gebruik dat vaak in hostels (als mensen steeds op andere tijdstippen binnen en buiten gaan en lichten aansteken), als ik de nachtshift heb, in de zomer wil uitslapen, … Het is even wennen in het begin, maar het werkt voor mij heel goed! Ik kan door alle geluiden slapen, maar als het (te) licht is, ben ik snel klaarwakker. Dus het is zeker wel handig voor sommigen.

3 likes

Haha ja ik kan me er wel iets bij voorstellen maar bonnie gaat de keuken opruimen en pakketjes opruimen, alsof dat niet met nick in huis kon

2 likes

In vliegtuigen en voor middagdutjes! Team slaapmasker ftw

1 like

Ze heeft het gekregen van Monki, niet zelf gekocht

Oh niet goed gelezen sorry !

1 like

Neemt niet weg dat ze met haar eigen geld ook alsnog wel onzinnige dingen koopt hoor haha

2 likes

Oh ik snap haar wel. Het is echt 100 keer fijner op te ruimen en schoon te maken als mijn vriend niet thuis is.
Lekker mijn eigen ding doen zonder commentaar. Niemand die op mijn vingers kijkt, niemand die in de weg loopt/zit.

1 like

Ik dacht ook even wait what

Oh okƩ! Ik kijk niet naar haar en had in mijn hoofd dat ze een soortgelijke woning hadden als dat wij hebben.

Heel. Heel erg blij.

Opvallend dat Bonnie hier niets over zegt in haar samenvatting van de week. Of is dat een week te vroeg?

Klopt is niet te vroeg. Alles wat zij nu post is vorige week gebeurt.

1 like

Ik was dat denk ik! Schaam mij diep hoor

3 likes