Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Die Jan is echt misselijkmakend. Waarom is hij niet al publiekelijk afgeschreven?

5 likes

Deze meid. Applaus echt :clap:t2:

39 likes

Huh het enige wat ik van haar heb gezien recent was toch een video waar uit bleek dat ze mensen moesten ontslaan? Omdat ze het heel zwaar hadden door de Corona crisis?

4 likes

Ja iemand stuurde mij die video toen, omdat ik zelf ondernemer ben en niks kon met die Tozo shit. En toen stuurde iemand haar video waarin ze uitlegde waarom zij er geen recht op hadden (ofzo?) van ā€œoh kijk zij heeft dat ookā€.

Dat is letterlijk de enige video die ik heb gezien dus misschien ligt het genuanceerder haha

haha schaamteloos geschooi gewoon.

6 likes

Hier kan serena nog van leren

5 likes

Of de women’s march en dan ff wat kleding van je merk showen.

3 likes

Naast dat het gewoon schaamteloos is, vraagt ze er in ieder geval wel letterlijk om ipv de sneaky manier waarop vele anderen het doen :joy: (niet dat dit oke is he…)

Hoe is dit vuilnis relevant? Wie is die meid in het midden ook en waarom lacht ze schaapachtig mee? Echt kut dit, word er helemaal chagrijnig van.

Volgens mij de zus van Dennis. Walgelijk, heb het ook gerapporteerd hopelijk haalt dat wat uit

1 like

Snap niet dat ze er niet bij heeft gezet dat je alleen mag reageren als je beige meubels en verf verkoopt, Ɣlles in haar leven is beige of wit

7 likes

Dus ze had ze ontslagen maar bleek niet nodig en toen weer aangenomen? Heb zelf niet gezien hoe of wat. Waarom heeft ze ze eerst dan ontslagen?

Nu snap ik het. Dank voor je uitleg.

1 like

Als Sanne ooit een goede relatie krijgt valt gewoon haar hele identiteit weg joh. Ze is al zolang de Zielige Alleenstaande Vrouw.

78 likes

Twee keer hetzelfde eten daar bespaar je ook nog geld mee en dan kan je dat investeren in een goede vriezer. Denk niet in problemen en ook niet in oplossingen maar in witgoed.

22 likes

Sjongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge zeg.

1 like

Nog een lifehack: je kan van 1 ingredient meerdere dingen maken, dus als je een hƩle komkommer in huis hebt kan je hem een keer door de salade doen en een keer zoet-zure komkommer er van maken en bij een rijstgerecht o.i.d. eten!!!

8 likes

Deze schrijf ik op. Echter, de notitiboekjes van de Action gaan per twee stukjs en de pennen per vijf. :wink:

Ik denk dat mensen met een drieling grotere problemen hebben dan het zijn van een eenling.
Stel je voor dat je dan naar een demonstratie gaat dan moet je maar liefst 3 Chanel mondkapjes kopen, terwijl je die ui wel weer makkelijk kan verdelen onder meerder gegadigden. Of inderdaad gewoon zoet-ure komkommer je bent een zure kantoortrut of je bent het niet.

15 likes

Bonnie bestelt (krijgt…) van de monki een slaapmasker. Nog nooit gezien dat mensen dat echt kopen, of is dat echt iets nuttigs? Lijkt me niet lekker zittenšŸ˜… Ook; hoe enthousiast kun je zijn dat je vriend even weggaat van huis hahah

Ik heb een slaapmasker en gebruik dat vaak in hostels (als mensen steeds op andere tijdstippen binnen en buiten gaan en lichten aansteken), als ik de nachtshift heb, in de zomer wil uitslapen, … Het is even wennen in het begin, maar het werkt voor mij heel goed! Ik kan door alle geluiden slapen, maar als het (te) licht is, ben ik snel klaarwakker. Dus het is zeker wel handig voor sommigen.

3 likes