Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Haha ja ik kan me er wel iets bij voorstellen maar bonnie gaat de keuken opruimen en pakketjes opruimen, alsof dat niet met nick in huis kon

2 likes

In vliegtuigen en voor middagdutjes! Team slaapmasker ftw

1 like

Ze heeft het gekregen van Monki, niet zelf gekocht

Oh niet goed gelezen sorry !

1 like

Neemt niet weg dat ze met haar eigen geld ook alsnog wel onzinnige dingen koopt hoor haha

2 likes

Oh ik snap haar wel. Het is echt 100 keer fijner op te ruimen en schoon te maken als mijn vriend niet thuis is.
Lekker mijn eigen ding doen zonder commentaar. Niemand die op mijn vingers kijkt, niemand die in de weg loopt/zit.

1 like

Ik dacht ook even wait what

Oh oké! Ik kijk niet naar haar en had in mijn hoofd dat ze een soortgelijke woning hadden als dat wij hebben.

Heel. Heel erg blij.

Opvallend dat Bonnie hier niets over zegt in haar samenvatting van de week. Of is dat een week te vroeg?

Klopt is niet te vroeg. Alles wat zij nu post is vorige week gebeurt.

1 like

Ik was dat denk ik! Schaam mij diep hoor

3 likes

https://www.dumpert.nl/item/7414941_8ccf40c2 Echte filmpje. Schijnbaar heeft hij ooit (2 jaar terug ergens) songteksten van Ronnie opgelezen en daar kwam het woord in voor (in zijn eigen songtekst).

Kijk nu voor het eerst een vlog van BosbabeJennie. Praat zij altijd zo voorzichtig? Lijkt net alsof ze iemand in huis niet wakker wil maken dus daarom heel zacht praat. Ik heb de hele tijd de neiging om naar m’n beeld te schreeuwen: WAT ZEG JE? PRAAT EENS HARDOP!

27 likes

Dat is toch gewoon Brabants haha

2 likes

Hahaha ik heb dit ook bij haar! Ik kan er daarom niet goed naar luisteren. Zo benieuwd of ze wel eens keihard schreeuwt of giert van t lachen

4 likes

Haha ben je ooit een groep Brabantse meiden ‘op stap’ tegengekomen? Zachtjes ammehoela.

80 likes

Mijn referentie met Brabants is een stuk luider hahaha: mijn familie

2 likes

:rofl: Het accent misschien wel maar het volume is zéker niet Brabants.

17 likes

Nou zo Brabants praat zij niet en ik vind dit een belediging voor brabanders. Zo voorzichtig praten wij niet. :triumph:

2 likes