Ik hoor altijd dat wij juist blèren😂
Ja haha, het doet me een beetje denken aan die asmr whisper videos
Was heerlijk relaxed aan het wakker worden door haar rustige stem, tot ze ineens dat sapje begon te persen met die machine sjongejonge…
Het is niet per se mijn smaak, maar ik vond dat Jennie het wel mooi had gemaakt! Hoop dat ze verder niet veel problemen gaat krijgen met lekkage of andere grote praktische problemen.
Ik kan er nog steeds niet bij dat je weet dat er onopgeloste lekkages zijn waarvan je geen idee hebt hoe erg ze zijn, je je meubels gewoon onbeschermd daaronder zet en meteen gordijnen op gaat hangen en zo (ze zei dat ze dat ging doen). Dat is toch vragen om problemen en schade.
Ik vind het eigenlijk jammer dat Jennie nu ook aan video’s begint, ze heeft het vroeger ook al eens geprobeerd en daarna lang gezegd dat het niets voor haar was. Ik vond het juist leuk dat ze als een van de weinigen nog gewoon blogde!
Ik vind dat ook heel bijzonder. Als het nu keihard gaat regenen en je krijgt lekkage dan staan je meubels er onder. Kan je die waarschijnlijk ook weg gooien
Mijn referentie ook: mezelf
Vind m’n vriend waarbij de tv op standje “heel de straat mag 't horen” ooit wel hendig
Ja hier ben ik het ook wel weer mee eens. Zou daar ook wel voor vrezen met mijn meubels
Dat ligt denk ik dan aan de plaats waar je vandaan komt? Ik heb hetzelfde accent als haar en naar mijn idee spreken de mensen in mijn omgeving ook met dat accent.
Maar wb volume is een ander verhaal, haha
Hè hè nou we kunnen allemaal naar huis, Racheltjuh heeft het echte probleem in de samenleving gevonden.
Rellen en slopen in Amsterdam? Heb ik iets gemist
Je zou bij wijze van je racistische boomer oom nog meer bij kunnen brengen dan zon rachel.
Je mist ook echt niks, 9/10 keer versnelde beelden van een autorit, stukje lopen naar de supermarkt (elke dag opnieuw), versnelde beelden van paprika en champignons snijden, kilo’s kip marineren want ze eten sate en in bed liggen.
Ik denk wel oprecht dat ze een hele lieve moeder is, de band met haar kinderen vind ik ook leuk om te zien.
Ik vind haar eten wel altijd lekker eruit zien. Wel altijd respect voor gehad dat ze altijd zoveel nog kookt enz (en vaak mag ze het zelf niet eens hebben volgens mij) terwijl ze volgens mij soms de kracht er echt niet voor heeft maar ze zorgt wel goed voor haar gezin.
Oke een keer iets positiefs mocht wel haha.
Elke keer als ik de man van Haagse Rachel zie, vind ik hem weer lijken op Martin Morero van Gooische vrouwen hahaha
Ik heb sinds 1987 niet meer op Cynthia’s site gekeken dus dat kan best.
Is nsmbl eigenlijk nog steeds van Anna?
Waar kan ik dit aanschouwen? Op haar site staat hoj niet met hoofd
Was nooit van Anna, ze was alleen het gezicht geloof ik
Nee is van Mediahuis Nederland