Op haar insta staan foto’s en de insta van haar man gelinkt!
Dat kapsel!! Echt precies hetzelfde. Laf it
Ik zag de nieuwe video van Alwin en ik davht ha dat vind ik een leuk idee. Tiktok recepten na maken. Ik zit nog geen 1 minuut in die video en hij laat zn dans videos zien.
Why Alwin why…
Ze heeft in haar beschrijving staan dat ze de video op een andere dag heeft geplaatst dan blavkouttuesday. Jammer dat ze dan de hastag ervoor zet.
Vorige week heeft Jennie ook een huilie huilie story gedeeld van Pickuplimes, dat vond ik pas gênant. De story is natuurlijk niet meer terug te vinden dus dit is nu niet echt een goed verhaal.
In mijn herinnering ging die post van Pickuplimes er in ieder geval alleen maar over hoe zwaar het voor haar was, en veel was ‘ik ik ik’.
Najaaaa denk van, als je 10k kan lospeuteren bij je volgers, kan je ook wel ff een donatielinkje neerplempen toch
Ik volg Jennie al best wel lang en for some reason vind ik het nu heel storend dat ze nu gewoon helemaal niks zegt over BML en de huidige situatie. Alleen maar over haarzelf en die hele boslevenvibe.
Ik kan het niet goed uitleggen denk ik, maar misschien omdat het mijzelf zo bezig houdt? Het is ook niet echt redelijk van mezelf, dat weet ik.
Wat was er precies gebeurd met PUL?
Maar het verschil is dat jij geen infuencer bent en Jennie wel. En er is echt zoveel over te vinden, hoeveel moeite is het om je er een beetje in te verdiepen.
Ja, ik vind haar uitschelden wel echt te ver gaan en ook niet dat mensen zich moeten verplicht voelen om hier nu iets over te posten, maar tegelijkertijd kan ik het ook niet laten om wel een duidelijke mening te hebben over influencers die nu gewoon business as usual verder posten zonder enige vermelding.
En dat hoeft echt niet per se heel uitgebreid, ik heb het al op heel veel verschillende manieren gezien, zoals posten dat je je even stil houdt op sociale media en de tijd neemt om erover te leren; linken naar accounts van bpoc, zonder per se je persoonlijke standpunt/ideeën te delen (ondernemers/influencers/artiesten/…); resources (boeken/docu’s) linken; zeggen dat je ermee bezig bent/het lastig vindt (zonder het te veel op zichzelf te betrekken); … Maar er helemaal niets over posten en wel plaatjes van je outfit/interieur/uitstapjes/…, terwijl m’n Instagram overloopt van alle blm-posts vind ik wat vreemd voelen. Toch zeker voor influencers die iedere scheet delen.
Dit is niet om jou aan te vallen maar ik lees dit nu bij jou en heb dit de afgelopen week meer gelezen. Maar je kan niks fout doen met een donatie link delen , of boeken/muziek/films/series/docus/verhalen van Poc delen. Ja als je je voorheen nooit hebt uitgesproken zal het idd hypocriet voelen. Maar het is altijd beter dan helemaal niks.
En ja je kan niet binnen 1 dag alles leren maar wees niet bang om fouten te maken daar kun je van leren.
Als jij tering hard je best doet voor een toets en je haalt een onvoldoende of je krijgt negatieve feedback op een verslag waar je hard aan hebt gewerkt , stop je dan met je studie en ga je nooit meer studeren of leer je van je fouten en ga je wat doen met die feedback.
Dit.
En wat ik verder raar vind aan die het post is dat die benoemt alsof het gaat over het ‘processen van intense, personal and complicated motions’, en dat iedereen die op zijn eigen manier verwerkt, maar daar gaat het toch helemaal niet om. Hoef juist de intense personal emotions van mensen als Jennie helemaal niet te zien in deze kwestie, dat zou nogal misplaatst zijn. Voor sommige mensen gaat het helemaal niet om de keuze om zelf te bedenken hoe je je intense personal emotions hierover verwerkt, maar letterlijk over vechten voor leven of dood.
Als jij de keuze hebt om te zwijgen over je gevoelens mbt racisme ben je gewoon heel bevoorrecht, sommige mensen bevinden zich in een levensbedreigende situatie en zijn genoodzaakt om zich uit te spreken, die kunnen niet zwijgen. Ik vind het een beetje misplaatst om te doen alsof ieders reactie hierop vanuit eenzelfde achtergrond komt en het iedereens eigen keuze is hoe hij hierop reageert. Dat is het niet.
Ik snap heel goed dat het zo kan voelen. Het is ook niet te laat om nu pas te beginnen enzo.
Alleen vind ik het gek dat influencers die dag en nacht op het internet zitten “Niet weten wat ze moeten doen” Lees en luister en post desnoods een vragensticker. Maar post niet gewoon je dagelijkse shit en doe verder of er niks aan de hand is. Kom niet achteraf met “Jullie zijn gemeen jullie moeten mij de tijd geven”
Tuurlijk neem je tijd maar post vooraf dat je die tijd nodig hebt en er op terug komt. En post desnood verder even niks.
Ik denk dat het gros van de influencers eigenlijk niet over de capaciteiten beschikt om een fatsoenlijk bericht te schrijven over serieuze aangelegenheden.
Wayne Parker Kent. Batman, Spiderman en superman hun achternamen? Interessante keuze voor een media bureau. Haha. (Zal wel gewoon toeval zijn maar vond het grappig overkomen)
nee is daarom gekozen
Eigenlijk is dit geniaal gekozen
Nu ik weet dat het dus echt zo is; zeker.
Iets heel anders: volgens mij zijn Dionne en Ruud weer samen!
Ik volg Ruud op insta (biecht) en hij post al een aantal dagen allemaal stories. Onder andere nu dat ‘ie overal in zijn huis nepwimpers van Dionne vindt haha.