Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ja hoe obvious wil je het maken. Spreek het dan aub gewoon uit :joy:

1 like

Kijk een vlog van Nina Warink en ze laat oude video’s zien waarin ze zingt, ze zat bij Kinderen voor Kinderen. Waarom verbaast dit me echt helemaal niks.

13 likes

Ik hoop dat ze Kaj van der Ree overslaat hierbij :face_with_hand_over_mouth:

42 likes

Kijk net de vlog van jenniefromtheblog, krijg echt een beetje een eenzaam gevoel als ik daar naar kijk. Die rust kan ook heerlijk zijn en heel fijn natuurlijk dat ze het daar zo naar haar zin heeft. Bij andere vloggers die alleen wonen en filmen als ze een dag alleen zijn heb ik dat gevoel nooit echt, geen idee waarom nu bij Jennie wel.

8 likes

leuk toch! Vind het wel bijzonder hoor, ook dat ze opera zong en blijkbaar naar het conservatorium kon, dat gebeurt echt niet zomaar

Past beter bij haar dan dat mindfulness gebeuren

7 likes

Dit zegt ze altijd, maar de teleurstelling druipt er altijd vanaf. Is ook niet gek als je al weken bezig bent met een campagne, wat me overigens enorm irriteerde.

4 likes

Ja ze lijkt inderdaad wel heel teleurgesteld, maar snap ik ergens ook wel, als ze vorig jaar zo dichtbij hele grote kanalen zat en nu in de categorie met minder grote kanalen en dan alsnog tweede wordt. En ze wilde het volgens mij ook heel graag winnen gezien al haar campagnes ervoor

3 likes

Tja, ze groeit amper en trekt een bepaald publiek. Zij is gewoon niet voor de ‘grote markt’. Snap niet dat ze dan verwacht te kunnen winnen.

18 likes

Annemerel heeft in maart en april samen €1041,98 verdiend, dit is zowel blog als YouTube. Mooi om te zien hoe eerlijk ze hierover is en dat het niet altijd vetpot is

15 likes

Soft als in dat je het fijn vindt dat hij minimaal iets zegt, of soft als in, dat je dat juist stoort dat hij minimaal iets zegt?

Hoewel ik ook niet graag tuur naar Annemerels’ vlogs omdat ik ze erg saai vind, gun ik haar het succes wel omdat ze hard werkt en transparanter is dan menig ander persoon dat online zijn geld verdiend.

10 likes

Zelfs bij een met diamanten ingelegde letter M aan een ketting wilde hij weten hoe het bij hem stond en trok hij die uit Mas’ handen.

7 likes

Nouja er hebben ruim 400 mensen die zomer cursus gekocht a €90 pp dus denk dat het wel goed komt

5 likes

Ah zo! Minimaal klinkt mij niet helemaal top in de oren, maar alle beetjes helpen.

4 likes

Hmm Roosmarijn heeft nu ook bij Social getekend. Vind ik jammer eigenlijk

4 likes

Waarom?

Klinkt dat dan niet juist alsof het goed gaat? Of bang voor spon? :sweat_smile:

Dit staat op d’r blog:

Met mijn blog + Instagram verdiende ik €504,09. Met YouTube verdiende ik in maart €239,54 en in april €298,35. Met de podcast verdiende ik niks. Ik was fulltime bezig met mijn werk (wat natuurlijk ook een grote hobby van me is, maar ja… voor de coronacrisis verdiende ik er ook gewoon mijn geld mee, dus dan is het officieel je werk), maar in de maanden maart en april verdiende ik bij elkaar €1041,98, voor belastingen.

Dus inclusief blog, Insta + YouTube!

1 like

Nieuw koophuis? Ik kijk en lees sporadisch d’r vlogs en blogs maar dacht dat ze net verhuisd was??

Toch snap ik eigenlijk niet dat ze niet groter is/groeit. Ze maakt in verhouding toch veel betere video’s dan de meeste vloggers? Ze is best uniek in vergelijking met de rest. In ieder geval stopt ze er veel liefde en moeite in. Ookal ben ik op dit moment moe van haar video’s had ik het haar wel gegund!

2 likes