Mijn vermoeden: te saai.
Maar toch niet saaier dan lotte loves beauty die bijna de 80.000 aantikt? Of Optima Vita dan, 100.000 abonnees laatst. Gebeurd echt nooit wat in haar leven hahaha. Bij bonnie misschien ook niet, maar ze maakt nog wel wat van haar video’s…
Geen idee. Daar kijk ik ook niet naar. Lijken me allemaal saai
Hahaha groot gelijk
Denk ook dat Lotte vooral vroeger in de beauty en make-up tutorial periode veel subscribers heeft binnengehaald. Ze heeft ze waarschijnlijk niet door d’r exciting leven met sprankelende persoonlijkheid haha
Ik keek alleen nog vanwege de hondjes. Maar ook die werden saai op den duur
Denk dat abonnees tegenwoordig ook niet zoveel meer zegt, gezien bonnies videos hetzelfde of zelfs beter worden bekeken dan de video’s van lotte
Lotte deed bijna wekelijks zo’n give away met gekregen spullen en je kon meedoen door te volgen en abonneren. Wellicht dat dat ook meehelpt.
Kijk normaal nooit haar video’s maar wilde deze hier wel even delen. Vanaf 13:35 heeft ze het over influencers en dit onderwerp.
Haha ahaa… ik leer nog elke dag nieuwe dingen over Youtubers-land!
Ik kijk nu deze video van Diana, goed dat ze hier een video over maakt.
Ja, dat zal het wel zijn inderdaad… ze is wat minder mainstream. Anderzijds is ze nou ook weer niet zó extreem anders dan anders qua levens stijl vind ik. Naja, uiteindelijk weet je het toch nooit, waarom de 1 wel ‘groot’ wordt en de ander niet. Is ook een kwestie van toeval/geluk misschien.
Of gespaard toen ze nog Kate (??) Was.
Er is/was discussie over de borsten van Monica toch? Of ze echt of nep zijn. Ik denk wel echt want op deze foto zitten ze ook vrij laag terwijl (voor mijn gevoel) neppe altijd wel hoog zijn.
Wow is dit een foto van de Mo van nu? Ze lijkt hier zo op hoe ze er vroeger uit zag. Heel puur en echt, zo zonder fillers enzo.
Ja! Ze postte m net. Ze ziet er supermooi uit. Maar ik vind haar altijd heel knap haha
Wow
Minimaler kon niet zeg, sjonge jonge.
Ik denk dat het voor veel mensen (ook afhankelijk van de leeftijd en type persoon) leuker is om te kijken naar iemand met veel drama of de kans op drama. Dan naar iemand die het leven redelijk voor elkaar heeft. Althans, dat denk ik.
Ik kijk bijvoorbeeld niet naar sommige vlog meisjes omdat ik vind dat ze zich bijvoorbeeld ordinair gedragen. Of gewoon letterlijk schijt hebben aan iedereen en spullen verkopen waar alleen zij beter van worden. Ik weiger gewoon om dat te steunen, maar heel veel (jonge) mensen denken daar niet over na. Die zien gewoon de blitz en willen dat ook, of ze vinden het grappig zo’n type wat overal een grote mond over heeft.
Maar in het echte leven wordt dat niet echt getolereerd. Althans, niet in mijn omgeving. Dus zoals iemand hier laatst zei, dat is irritainment, haha!