Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ik vind het ook niet zo’n gepaste foto ofzo? Maar misschien ligt dat aan mij. Maar het is sowieso heel minimaal ja.

8 likes

Ik denk dat het beeld wat raar is door de schaduw onder haar arm.

2 likes

Meest gelikete comment (na die van z’n moeder met enkel hartjes) onder de foto: ‘mag ik een keer met jou vissen?’ :+1:t3:

8 likes

Een foto met 3 witte mensen met daaronder de boodschap dat alle mensen gelijk zijn, ik vind 'm ook erg misplaatst.
Ik denk wel dat z’n volgers er niet zo mee bezig zijn en wat @zaadjes zegt het als inclusief zien en er dus wel wijsheid uithalen.

20 likes

Maar die rechterman is toch niet wit? Ik dacht een indo te herkennen, maar misschien kijk ik scheel, haha

Oh dat zou kunnen! Ik zag het als gezonbruind. Op de foto oogt het als passing vind ik, maar hoeft natuurlijk niet zo te zijn.

Ja, Indo’s worden vaak wel sneller bruin. Maar zoals mijn collega zo mooi zegt: Een vlogger die bekend staat om zijn eigen scheten in de fik zetten heeft niks boeiends te vertellen. Ik zeg niet dat ik het er volledig mee eens ben, maar van zo’n influencer kan je denk ik ook niet meer verwachten.

Of ja, je kan het wel verwachten maar het zit er niet in.

4 likes

Dit is toch gewoon een verdoken all lives matter?

29 likes

Prachtige foto van haar! Maar haar borsten zijn te laag geplaatst. Geloof me. Ik heb hier een hele studie aan gewijd. :upside_down_face:

5 likes

Hahaha ik keek de vlog van Bonnie en Ik had m’n telefoon ergens gelegd en ging wat anders doen. Ik wierp even een blik op het scherm en dacht yo waarom hangt er prikkeldraad aan haar muur??! :joy:

36 likes

Jammerwel :rofl:

2 likes

Oh, okay. Verkeerd gezien dan.

Hahaha mijn gevoel toen EGF stopte (Naja wel een understatement) :sweat_smile:

2 likes

Wait what ik heb een ONDERTITEL :partying_face::partying_face:afbeelding

20 likes

Trump gifje Jammerwel

2 likes

Heyy daar heb je wel gelijk in, aangepast naar een veeeel leukere haha

1 like

Ik snap nog steeds niet waarom Enzo zijn kat niet gewoon weer meeneemt naar huis…

Dat snap ik wel, het is veel te druk nu daar in huis. Wat ik niet snap is dat ze nog steeds daar zijn met elkaar :exploding_head:. Dan kan hij haar mee nemen.

1 like

Oh dacht dat iedereen inmiddels wel weer een keer weg naar hun eigen huis was. :rofl:

Goed voor de views. Zat gister een podcast van Milan te luisteren met Mees en Lars en Lars vertelde dat ze dus op vakantie waren gegaan en daarna in lockdown moesten en Enzo toen had gezegd dat als hij samen met Myron in huis ging zitten dat dat wel gezellig is, maar voor de views niet zo goed wantja je bent maar met z’n tweeën en dat is lastiger om content te maken, dus vroeg hij de jongens om erbij te komen. En ik snap wel dat die jongens niet uit zichzelf weg gaan, hun eigen kanalen zijn qua abonnees verdubbeld sinds ze bij Enzo wonen :money_with_wings:

17 likes