Wat een ongemakkelijk leven. Zo strategisch een leven en online identiteit inplannen voor geld.
Ik snapte dit wel in de eerste weken, maar vind het nu wel vervelend worden. Daarbij snap ik dan de keuze niet meer tussen views en je huisdier.
Mijne zijn heel nep en hangen nog ergers als daarvoor.
Oh haha dacht dat neppe altijd omhoog stonden. Weet ook niet hoezo ik dat dacht eigenlijk
Ligt ook aan de vorm implantaat, volgens mij heb je ook druppelvormige die natuurlijker zijn
Mijn God die hele tekst er ook bij. Als je zo graag je flopfilmpje wil delen zet dan gewoon āIk wilde pretentieus doen maar toen gebeurde ditā.
Verschrikkelijk dit soort types.
Ben benieuwd hoe Jennie dr boshuisje erbij staat met het weer van de afgelopen dagen maar het is angstvallig stil
Ergens goed dat hij toch Ćets plaatst. Maar het is wel echt een verplicht nummertje. Hij weet volgens mij echt helemaal niks af van racisme en regelmatig cringe ik als hij weer eens een accent nadoet of iets anders raars.
Ik ben Myron trouwens echt super zat! Die meid wil echt zo graag aandacht! Altijd als Enzo of die gasten een trucje doen wil zij ook, ook al kan ze het helemaal niet maar dat is dan schattig ofzo. En als iemand haar een compliment geeft is het altijd āJA HEā. Zeg gewoon dankjewel. Wel thumbs-up dat ze zich niet ongemakkelijk voelt in een stringbikini en een minuscuul topje voor de camera voor 100.000en kinderen. Ze werkt er hard voor en dat is te zien.
Wat een verademing dat steile haar ipv dat andere oudbollige kapsel (nu nog dat geblondeerde haar weer donker)!
Ik ben nog steeds gefascineerd door de boobs
Knap meisje! Ze illustreert toffe dingen, zag ik op haar insta.
Oh, ik wilde zeggen: in before het commentaar op uiterlijk van zowel Alwin als die meid maar ik ben alweer te laat.
Waar haalt hij al die meiden vandaan seriously geef mij die gave
Het is nou niet alsof hij vijf ogen, een bochel en een grote gok heeft he.
Nu al 316 whuuut
Hmmm ik vind dit persoonlijk een gekke opmerking. āKnappe meidenā kunnen ook onplezierig zijn.
Ik ken deze meid verder niet en mijn opmerking gaat ook niet om haar, maar uiterlijk=/=innerlijk
Niemand kent deze meid, daarom snap ik ook niet dat zoveel mensen haar nu gaan volgen :ā)
Ik snap deze reactie niet op mijn bericht, want ik heb het daar niet over. Maar ik geef je wel gelijk
Leuk dat ze ook creatief is! Ik denk dat ze goed bij elkaar passen, als je zoān passie deelt. Ik ben wel ājaloersā(?) op het feit hoe snel hij relaties krijgt.
Nu iemand heeft gezegd dat Monique telkens die regenboogvlag gebruikt bij een foto van haar en dr vriendin is t mij ook op gaan vallen haha. Waarom zou je dat doen?