waarom niet
Wie is monique?
Van Loon.
Het ging hier laatst al even over Joy en hoe ze uit wordt gelachen op tiktok. Ik vind het wel sneu voor haar en goed dat ze zich hier nu over uitspreekt.
Bij Van Loon moet ik altijd denken aan Jordy van Loon met zijn âverliefdheid is een toverbal in meer dan duizend smaahaahaaaakenâ
Ah wat zielig Ik vind het wel knap hoe ze hier mee omgaat. Mijn 16-jarige ik zou daar echt niet tegen opgewassen zijn.
Wat heftig dat ze zulk soort maatregelen moet nemen
Ja ik vind die Tiktoks ook ver gaan. Ze gebruiken videoâs van 5 jaar geleden en zetten het helemaal in een andere context. Echt heel sneu!
Ah zielig dit!
Ja van Loon idd
Ja soms ook in een seksuele context. Zag er laatst een dat haar ontmaagding werd nagedaan. Niet normaal.
tiktok is echt het afvoerputje van het afvoerputje van internet
wat een stom woord eigenlijk, putje.
Ik ken alleen die TikToks over de jam? Maar kennelijk is er dus nog meer? Begrijpelijk dat ze even op prive gaat
ja, en het zijn er zoveel! Ik hoop dat Joy een beetje ok is. Hier kan niemand je op voorbereiden, walgelijk.
Ja je ziet zoveel gehaat daar op. Mijn nichtje is ook groot tiktok fan en plaatst super veel videoâs, bij iedere video zit ik door de comments (ze krijgt er ook 200+???) te scrollen of ik niks stoms zie. Zou het echt zĂł erg vinden als ze via tiktok gepest wordt.
Haha huh? Dat vlaggetje is toch gewoon een symbool voor LHBTQ+ en zij hebben een LHBTQ+ -relatie. Toch logisch dat ze de zichtbaarheid daarvan wil vergroten, en cool dat ze haar bereik daarvoor gebruikt?
Huh heeft Joy geen TikTok maar doet iemand anders of ze haar is? Ik snap het niet.
Nee volgens mij heeft zij geen tiktok, maar anderen halen audio uit videoâs van YouTube van haar en maken dat belachelijk. Begon volgens mij eerst met dat haar favoriete jam uit Amerika komt en dat is veel verder gegaan.
Wat bedoel je hiermee? Ik denk dat ik het niet begrijp of niet wil begrijpen. Wtf?
Wtf