Het geluidsfragment uit de oude vlog van Joy is iets van: “Ja ik ben echt dol op die worst, alleen al hoe die eruit ziet vind ik hem geweldig” en dan heeft een meisje dit gelipsynct en er boven gezet “de ontmaagding van Joy”
oh echt goed dat je dat doet!
Vraag me soms echt af of de buren van Leonie ter Veld niet enorm last hebben van die barbecue van ze haha, ze gebruiken dat ding zoooo vaak
Youtubers gespot in het wild: de Bellinga’s in het zwembad
Misschien omdat ze biseksueel is en daarmee onderdeel van de LGBTQ+ community en zo de zichtbaarheid daarvan vergroot? r/gatekeeping
Nu ben ik benieuwd… mét of zonder vlogcamera? Ik ben bang dat ik het antwoord wel weet.
Go pro én vlogcamera. We hoorden alleen maar “ga even in dat andere bad, even zo staan en dan dit zeggen”
Wat? Heeft er nog iemand van gezegd? Ik vibd dit echt op en top aso. Filmen in een pretpark kan ik me nog in vinden, maar ergens waar iedereen halfnaakt is is toch anders
Nee niemand. We hadden het zelf in het begin niet door, want we kijken hun filmpjes niet dus geen idee wie het zijn. Alleen bij naam kennen we ze. Pas toen ze weg gingen, liepen er meisjes naartoe om te vragen of ze met hen op de foto mochten.
https://youtu.be/P3QMMlneZlE Ik vind dat het goed verwoord van Quinsding over blacklivematter.
Jeetje, ik had niet anders verwacht helaas. Het effect van vloggen en al die aandacht op YouTube op zulke jonge kinderen kan volgens mij echt niet goed uitpakken.
Die kinderen hebben geen idee meer wat normaal is en de eigen ouders doen dit de kinderen aan. Ze kunnen bijna onmogelijk stoppen omdat een kind vaak de ouders wil pleasen.
Hoop echt dat hier snel wet- en regelgeving op wordt gemaakt. Vind echt dat de politiek achter loopt op dit gebied.
De Blonde Tigers stoppen met samen vloggen en Vita gaat verder met het kanaal onder de naam Vita Cleo. Elise had natuurlijk al een eigen kanaal over de tweeling dus wel een logische keuze. Net de eerste video van Vita gezien, wel sneu waar ze doorheen is gegaan maar volgens mij is ze net als dr zus heel optimistisch dus komt vast goed
Waar is ze doorheen gegaan dan? ( sorry ff geen tijd om te kijken maar wel benieuwd )
Breakup en daardoor verhuizen, haar zus die nu haar eigen leven heeft met man en kinderen terwijl ze voorheen dagelijks samen waren.
Hebben die youtubers nou echt allemaal zulke hippe tweede namen of bedenken ze die gewoon om een catchy kanaalnaam te krijgen?
- Ze hebben echt zo’n hippe naam
- Ze heten stiekem allemaal Geertruida Bertrudolda
0 stemmers
Helemaal mee eens!
Ik denk niet dat Tiger Elise daadwerkelijk Tiger Elise heet
Geen Inge Marieke?
Joh, de meesten zijn toch zo gewoon haha