O wist niet eens dat ze zwanger is
Net als Inge Marieke, die heeft dan wel een tweede naam maar hip kan je het niet echt noemen.
(Of omg ben jij dat stiekem?!?!?!)
Haha oh ik zie nu dat iemand dit ook zegt
Ik kreeg pas een aanbevolen video van ene Bernadette Cornelia (serieus… ). Dacht dat Inge marieke het toppunt was. Nope.
Bertje!! Zij is heel leuk en haar vriend ook. Ze maakte eerst video’s over haar eetstoornis, nu voornamelijk make up, maar ik vind haar heel ‘echt’.
Ja, ik volgde ook naar eerdere video’s. Volgens mij is ze een heel leuk iemand. Maar ik vind die make-up video’s echt niets haha, zowel niet mooi als niet zo interessant. Wel leuk te lezen dat iemand hier haar kent haha
Ik heb dat met de video’s van roosmarijn koster. Laat ze een outfit zien ofzo en wop tshirt omhoog. Loopt ze random langs een spiegel met het schoon zwiept ze er die buik weer in. Ik word er ook echt ongemakkelijk van
Ik ken haar van vroeger (van een internetforum) en zij verdient het wel hoor. Zij kan echt magische dingen met de computer, en is ook heel aardig. Echt cool om haar terug te zien
Nu je het zegt weet ik eindelijk waarvan die naam mij zo bekend komt. Was zij niet van de websites ontwerpen samen met een zus die iets van megane heette ofzo?
Zij heeft inderdaad een zus die Megan heet en zij was/is voor zover ik weet meer van de fotografie. Ik was destijds echt zwaar fan van hun deviant art accounts
Wow ja idd, die accounts waren heel nice. Wel vet dat zij er nog wel iets mee doet tegenwoordig. Ik zit nu echt mn hersenen te kraken over hoe het allemaal zat want het is nog een beetje een zwart gat voor mij in welke context van toen ik ze ken haha
Ja klopt. Ik heb een stiekeme hoop dat ze gewoon gaat vloggen. Die make up dingen etc sla ik allemaal over .
Blendworld of een ander creatief invisionfree forum? Ik kende haar volgens mij ook van imonline.nl waar ik als tiener website maakte. Dat was echt van 2005/2006 nog.
Edit: re-creation was er 1 van.
En zij, haar zus en een hoop andere meiden van die kliek hadden ook eigen websites waar ze hun designs lieten zien zoals pinkblossom.org
N.a.v. een van mijn vlogger pet peeves:
Als jij iets proeft en je vindt het lekker, maak je dan een “hmmmm” geluid terwijl je ja knikt?
- Ja
- Ik maak alleen een hmmm geluid
- Ik knik alleen ja
- Nee ik ben toch geen vlogger
0 stemmers
Ja omg imonline nu weet ik het weer en we reageerden telkens op elkaars website (haha jup ik was er ook zo een met een design website vol goodies die men kon downloaden) en dit kan wel kloppen qua jaren gezien ik toen nog op de basisschool zat en toen helemaal into websites bouwen en ontwerpen was😱. Top nu hoef ik hier niet meer de hele nacht over wakker te liggen
Hahahaha hier nog 1. En dan elke week m’n design veranderen omdat het toch niet goed genoeg was.
Hoe heette jij op imo?
Haha ja idd! Ah man zo komisch om hier weer aan te denken.
Ik kan mij mijn imonline naam niet meer herinneren maar was toen vrij snel over naar freewebs / .nl.tt onder de naam xPlukkie en daarna eind 2006 naar endless-love.nl maar was helemaal bevriend met die ene conquestofelegance en Melanie van vanilla sparks ofzo (die daarna tig keer nog van naam veranderd en van goodies website naar forum naar avatar website switchte)
Ik heb me net even ingeleefd in de situatie en het nagespeeld terwijl ik in bed lig, maar ik maak meer een soort ‘oehhh’-geluid terwijl ik daar een gek hoofd bij trek
Iedereen koppelde dat er zelf aan toch ofzoiets? Maar ga morgen eens proberen in mijn oude Gmail te komen en zo wellicht mijn imonline en mygb te achterhalen. Echt zin om te cringen om de 10-jarige ik haha
Ik herinner me dat wij ook nog vriendjes zijn geweest. Herinner je je mysticalxdreams / Clearity / deltafaction.com nog? Ik had ook een freewebs website, alleen geen idee mee hoe die heette.
Marlou (CoE) maakt nu knuffels, en ik ben benieuwd wat er is geworden van Melanie. Zij was toch ook Unmanageable ooit? Zij waren echt voorbeelden voor mij, maar reageerden nooit op mijn berichten wat ik stiekem wel jammer vond.
Ja sommigen hadden een mygb inderdaad! Bestaat dat nog?