Omg ja ik ken haar nog wel idd en was msn vriendjes met haar! Ben jij dat?
Omg memories dit. Hoe heten die knuffels nu dan? Ben wel benieuwd. En ja dat was melanie! Vraag mij ook af hoe het met haar gaat!
Omg ja ik ken haar nog wel idd en was msn vriendjes met haar! Ben jij dat?
Omg memories dit. Hoe heten die knuffels nu dan? Ben wel benieuwd. En ja dat was melanie! Vraag mij ook af hoe het met haar gaat!
Ja dat ben ik!
https://meplushyou.com/
Dit is haar website, ook weer zo iemand die mad skills heeft.
De enige met wie ik nog heel lang contact heb gehad is ene Rowin, zat ook op imo maar weet niet meer onder welke naam. Een echt zakenmannetje was dat.
Oja hem ken ik ook nog! Hij woonde in een dorp tegen de stad aan waar ik woonde en inderdaad hij had telkens weer nieuwe ideeën voor websites etc toch?
Wooow ik ken haar persoonlijk! Haha ja zij is super lief
Wooow hem ken ik ook! Hij werkt(e) bij Vodafone en ging 300 keer per jaar op vakantie naar Aruba toch
Ja die eeuwige Aruba vakanties waarvan hij daarna altijd dezelfde soort foto’s in zwembroek postte haha
Oh ik dacht juist dat ie in Rotterdam woonde joh, maar mijn geheugen zal me wel in de steek laten.
En inderdaad @Spaarlamp die eeuwige Aruba vakanties waar die dan ook ging pochen over turbulentie tegen mij.
Besef dat zij een soort influencers van toen waren joh
Volgens zijn fb woont ie in Rotterdam en is daar ook geboren, maar kan me ook herinneren dat hij er net naast woonde?
Op z’n fb staan iig nog steeds de bekende foto’s incl business class met champagne foto’s. Keek echt tegen hem op vroeger haha.
Ja hij woonde in een stadsdeel van Rotterdam officieel gezien maar het lag echt 20 minuten met de metro van Rotterdam af en werd destijds altijd een beetje gezien als dorpje
Op zijn insta ook allemaal luxe reisfotos haha
Haha woww @Harrrie en @Gast ik was toen ook super actief op Imonline en freewebs en dat gastenboek. Deed er toen echt alles aan om in die top 10 te komen van imonline. En zat daarna ook nog heel actief op blendworld!
Maar weet niet of ik jullie namen nog herken… er was ook zo’n meisje die had altijd heel sicke layouts met allemaal vormen en dan symmetrisch, en die had dan vaak Ne-yo als liedje als je op haar pagina kwam. Ik vond haar zo koel haha
Nou ik heb Suz een berichtje gestuurd hoor. Komt van alles voorbij op haar insta maar geen woord over black lives matter. Maar ze zegt dat ze er wel over heeft nagedacht, alleen ze weet nog niet wat haar visie is???
wow zoveel herinneringen in één bericht. Ik was altijd super jaloers op wat zij konden maken. Ik gebruikte imonline alleen voor ‘codes’ voor mijn kindertent-stijlen.
Haha wow jouw naam ken ik ook nog wel denk ik omdat je heel vaak in de top stond toch?
Edit: ben in mijn oude email terecht gekomen en ik heette op imonline xAsperity blijkbaar. Wow wat een cringe om de dms etc terug te vinden.
Ze moet eerst nog even bedenken of ze voor of tegen black lives is?
Ik vind institutioneel racisme makkelijker uit te leggen dan wat hier allemaal staat.
te complex en te weinig info my ass
Ooo mijn god joh hahahha. Hoe krijg je het in vredesnaam voor elkaar om dit zo te draaien dat het over die zielige ondernemers gaat die allemaal moedige beslissingen maken als leiders. Echt wtf I can’t
Bij Suz heb ik altijd het gevoel dat ze denkt: hoe meer zinnen ik gebruik en hoe meer kronkels ik maak met die zinnen, hoe meer intellectueel ik overkom terwijl ik er eigenlijk geen knijt van weet.
dat MAG je VINDEN