Dat is high end dat maakt dat ze nu zo slim lijkt dat ze haar coaching kosten weer gaat verdubbelen
Holy shit, wat een gelul.
Hahaha wacht effe, ze moet er nog over nadenken wat ze van BLM vindt, maar ze weet wĂ©l dat dit een goed moment is om even een essay te schrijven over hoe zwaar ondernemers, oh nee sorry lEidErS, het wel niet hebben? Valt me nog mee dat ze die post niet eindigt met âWil je hier ook beter mee leren omgaan? Schrijf je in voor mijn cursus die miljoenmiljard euro kost!â
Edit: ik besef nu pas dat ze er moeite mee heeft dat âgewone mensenâ iets mogen vinden van leiders. Ja meid, dat is zeg maar een beetje een dingetje hier, het heet democratie.
Omg deze man. Hij, ik en die sjaal. Meer heb ik niet nodig.
En zelf zeggen wat ze ervan vindt is te complex
Ik heb nergens op haar insta gezien dat ze over rascisme/blm moet nadenken dus weet niet of dat vanuit deze post is gekomen of dat ze dat wel letterlijk zo had gezegd
Je hebt gelijk, dat was naar aanleiding van deze post:
Maar dit soort sjalen zijn geweldig. Wie wil er nou niet netflix en chillen met Lenny en die sjaal / foulard op de bank.
Zelf met een speciale leestechniek begrijp ik niet wat Suuz precies wil zeggen. Maar volgens mij probeerde ze alleen Femke Halsema aan te halen zodat ze haar bedrijf even in de picture kan zetten.
@Bertie misschien kunnen we Suuz een boek âVisie schrijven voor dummiesâ cadeau doen, zodat ze straks niet gaat zeggen âook de visie van witte mensen mattersâ.
Suuz je had ook gewoon kunnen schrijven:
Femke Halsema wordt door de media hard aangepakt terwijl je je af kan vragen of dit wel helemaal zo eerlijk is. Zelf krijg ik als business coach ook vaak de wind van voren en volgens mij zit hier ook een luchtje aan. Alleen weet ik nu niet hoe deze parfum rijmt met Black Lives Matter, een beweging waar ik weinig kaas van heb gegeten. Ik had mij hier kunnen in verdiepen, maar ik blijf liever achter mijn bureau zitten om nietszeggende berichten te schrijven met veel overbodige witruimte.
Net zoân groot succes als de website die ze vroeger had met Vera
Ach ja, Fashion is a Party voor Suz
Hier staat zoveel , maar tegelijkertijd ook helemaal niks.
Misschien kan Suuz beter een dichtbundel gaan schrijven.
Fijn dat je ass zich bekommert om belangrijke dingen.
Occupy Movement: We are the 99%
Business coach Suuz: De taal van 69%
Soixante-neuf-houding: Dit houdt geen stand.
Jij de outfit, ik de makeup. Wat een clown die meid.
Hoe kan iemand ook echt reageren dat dit een prachtig begin is op de maandagmorgen. Uit je hart my ass, what the fuck is er mis met dat mens.
En die hele post maakt me echt woest. oVeR de InHoUd hEb iK GeEn MeNiNg,
Rot op!!!
Jouw naam herken ik ook nog! Voor mijn gevoel behoorde je ook tot de top 5 van beste mensen daar
En @Harrrie aaww ja superleuk! Ik kan me zo weinig namen herinneren⊠echt jammer (iedereen had ook wel van die âik doe interessant met engelse woordenâ-namen haha). Heb wel echt warme herinneringen aan die tijd, heb daarna ook nog wat jaren een blog gehad die redelijk goed bezocht werd (dat was destijds 100 bezoekers per dag ofzo hahah) en vond dat altijd zo leuk om dan ook telkens weer dezelfde mensen tegen te komen.
Over Suz/fashion is a party gesproken: die ken ik ook nog uit die tijd haha. Ik weet nog goed dat ik toen na de middelbare ging studeren en zij ervoor koos om niet te gaan studeren maar haarzelf te ontdekken ofzo.
Ja precies. Ik heb de tekst nu 3x gelezen en nog snap ik niet welk punt ze wil maken?
Dat je geen kritiek moet hebben op leiders (waarbij een oNdeRnEMeR als zij gelijkstaat aan de burgemeester van de hoofdstad ten tijde van racismeprotesten) omdat ze moeilijke beslissingen moeten maken en het is niet leuk als mensen daar iets kritisch over zeggen boehoe. Zoiets.
Maar ze lijkt zichzelf dan ook heel erg tegen te spreken? Goede leiders zijn goed omdat ze veel fouten hebben kunnen maken waarvan ze hebben geleerd. Maar we mogen dus geen kritiek hebben op fouten? (Even los van de discussie over Halsema want ik vind niet dat zij fout zat) Hoe kunnen die leiders dan leren van hun fouten? Wat een warboel praat zij zeg. Inderdaad lekker ingewikkeld en intellectueel over komen zodat mensen een hoge indruk van je krijgen ofzo.