Het ging hier een tijdje terug over tiktoks en het pestgedrag hierin richting Joy. Ik zag net op Lottes insta dat zij besloten heeft tiktok te verwijderen. Ze haalt daarbij pestgedrag en racisme aan. De voorbeelden die ze vertelt gaan imo duidelijk oa over Joy. Vind het wel goed dat een youtuber dit even duidelijk maakt op insta.
Ik vind het raar dat ze zegt dat ze eerst nog wat TikToks die ze al heeft gemaakt gaat posten maar dan gaat stoppen. 
Huh, staat hier toch letterlijk dat ze dat niet meer gaat doen?
Vind het overigens echt een hele goede beslissing van haar. Voor zowel voor het punt dat ze er mee maakt als voor het feit dat die belachelijke filmpjes niet meer online komen 
Typisch dat Lotte dit retweet en er iets over zegt, terwijl haar beste vriendin Sarah Rebecca dit aan de lopende band doet :’)
Ja, wat is nu je punt? De foto die ik post komt na de story die jij nu post waarin ze dus terugkomt op dat ze zei dat ze haar drafts nog gaat posten. Gaat ze dus NIET meer doen.
Ze zegt toch bij nader inzien ga ik het toch niet doen.
Oh je hebt gelijk, ik had de volgorde andersom. Het zou haar sieren als ze dr account helemaal zou verwijderen overigens.
Sarah gebruikt haar kind toch niet voor spon? Ze laat haar kind zien, dus krijg misschien wel producten idd, maar heb haar nog geen betaalde samenwerking net haar kind op de voorgrond/spotlight zien doen.
Haar geboortjekaartje en kinderwagen waren sowieso spon. Maar door haar kind te showen krijgt ze inderdaad ook veel gratis, dat vind ik van hetzelfde kaliber, niet ok.
Ik open nu haar Instagram en de een na laatste foto is al een spon van een fotoboek. Met baby op voorgrond.
Deze post is bijvoorbeeld al spon, twee foto’s met haar kindje. Ik ging sowieso even kijken maar ze heeft al zoveel foto’s geplaatst van haar, vind sommige ook best intiem.
Het is ook niet gauw goed he
Heb je gelijk in, had deze post nog niet gezien.
Over het algemeen heb ik bij Sarah namelijk het gevoel dat ze het leuk vindt om veel te delen en dat ook fijn vindt ter verwerking, niet zoals Kelly die haar dochters opeens full face online zet ook al wilde ze dat eerst niet. Voelt voor mij heel anders.
Haha heel awkward want zekerweten dat die Sarah ook veel spon krijgt nu ze haar kindje ook altijd in beeld heeft
Maar Lotte is toch niet verantwoordelijk voor de dingen die SR (met haar baby) doet?
En je kan het toch best niet eens met een vriendin. Ik vind dat Lotte een goed voorbeeld geeft door Tiktok te verwijderen.
Nee die is zeker niet verantwoordelijk nee maar is toch een beetje awkward hahah doet me denken aan laatst. Twee beste vriendinnen van elkaar die ik op social media heb. Een plaatste allerlei terrasjes en gezelligheid en shit in haar story en later haar beste vriendin iets in de richting van een quote met “raar als mensen nu alleen maar laten zien hoe gezellig en fun ze het hebben terwijl de hele wereld op z’n kop staat”
Vond ik ook awkward zo naast elkaar op de een of andere manier
zo van “zou ze nou oa haar eigen beste vriendin bedoel ook?”
Ja heb je ook wel gelijk in. Ik denk dat ik stiekem gewoon vatbaar ben voor al die schattige baby’tjes en daardoor de ernst er minder van in zie soms, terwijl het me bij oudere kinderen duidelijker is. Maar je hebt gelijk!
Ik ben het met jullie eens dat geld verdienen over de rug van je kind eigenlijk niet oke is.
Maar ondertussen mail ik alle mommy (to be) vloggers voor een samenwerking 
sorry not sorry, het is mijn werk en het geeft echt goede resultaten.
Heeft iemand hier ook iets meegekregen over de hele rel bij Bon Appetit nu? Ben een beetje in shock 
samengevat: er verscheen een foto van de hoodredacteur in brownface, waarin hij een “puerto ricaan” was voor halloween - waarop Sohla op haar instagram posts plaatste maar 50k (in New York!!!) te verdienen, aangenomen was voor enkel werk achter de schermen, maar bewust in de video is geplaatst om “diversiteit” te vergroten, maar daar 0 extra betaald voor kreeg, in tegenstelling tot haar witte collega’s. en nu komen steeds meer zaken aan 't licht waaruit blijkt dat die hele organisatie racistisch en shady af is.
Is hier een video over? Ben wel benieuwd naar dit