Ja en het is ook wel ontzettend schrijnend dat ze geen enkele zwarte chef in de Test Kitchen hebben. Enkel Hawa heeft 2x videos gemaakt voor 400$ en is er bepaald ook niet positief over:
en deze thread natuurlijk
Bon Appetit? Waar zouden we dat van kennen?
Ik ken wel Bonne maman en kan die potjes echt aanbevelen 
Aw dit had ik totaal niet verwacht van ze, wat naïef van mij. Ik kijk alleen gourmet makes en reverse engineering maar daarin zie je op zich best vaak niet witte koks voorbij komen, wat erg dat ze die diversiteit zo gemanipuleerd hebben 
Samenvatting! Haagse Rachie kennende zal 't tenenkrommend zijn
Ben erg benieuwd
Niet verrassend dat zij dit soort denkbeelden heeft, wel jammer dat ze dus (ondanks dat al haar influencer-hartsvriendinnen er genoeg over posten) niet bereid is om zich erin te verdiepen en te leren. Maar ook dat is niet verrassend I guess 
“we schijten allemaal hetzelfde”
dat is wel echt de ultieme bevestiging dat het van haagse rach komt
Ben benieuwd hoelang het duurt voor we weer in haar stories staan 
Het klopt idd wel dat Nederlanders worden gediscrimineerd. Alleen dan niet de witte Nederlanders .
Oke, als dat zo was dan was de demonstratie niet nodig. Dan zou Mohammed ook dezelfde baan als Bram krijgen.
Behalve leeftijdsdiscriminatie (beveiligers die me achtervolgen, omdat ik jong lijk) heb ik nog nooit last gehad van discriminatie. Ik word niet raar aangekeken als ik een tram binnenloop. Mensen houden hun tassen niet steviger vast als ik langsloop en ik ben alleen aangehouden omdat het mijn eigen schuld was.
Sorry, maar nee. Blijf maar lekker staken tegen discriminatie!
“We schijten allemaal hetzelfde”
Nou, wat uit haar mond komt classificeer ik ook als stront.
Nouja er worden natuurlijk ook witte Nederlanders gediscrimineerd, denk aan vrouwen of homoseksuele etc. Maar denk niet dat dat is wat zij bedoelt nee haha.
Klopt en ook invalide mensen enzo. Maar ik denk meer dat zij meer die grapjes als “Nederlanders zijn gierig” als discriminatie ziet.
Ja of kaaskoppen.
Weet niet goed of dit dan naar het mommybloggerstopic moet, maar wie vindt dit soort verhalen écht interessant vraag ik me altijd af? Het bevestigt voor mij juist alleen nog meer dat ik geen kind wil baren
Ik vind het zo interessant dat ik er niet naar kijk. Ook niet ter bevestiging dat ik echt geen kind wil baren haha
Hahahahha. Alsof ze terugdenken aan de tijd op school en denken:“Ohja steekwoorden, welke zijn catchy en melodramatisch”
Bij een stortbevalling zie ik voor me dat het kind met bloed, placenta en vruchtwater zo naar beneden komt zetten, als een soort mega waterval binnen 2 minuten.