Ik denk dat je niet al teveel moeite moet doen om er een heel coherent en steekhoudend betoog in te lezen want dat is het ook gewoon niet Op zoveel fronten is het gewoon ontzettend fout, zwak, tegenstrijdig en bovendien misplaatst.
Heb zelfs gevraagd of ze nog info nodig had en of ik kon helpen, maar nee. Voor deze troep heb je ook geen hulp nodig natuurlijk, dit zuigt ze zo uit haar eigen duimpje.
wauw dat stukje over dat ondernemers tegen kritiek kunnen, want ‘we’re still alive’ is ook wel echt pijnlijk in een stukje dat indirect over blm gaat
Haha moest hardop lachen
Ja sowieso, geloof niet dat ze dit doen als een soort liefdadigheidswerk.
Ja bij wilvantien staat links boven in de eerste story “spon”
Even die vlog van Sanny gekeken. Maar wat staat Rachel ook vreselijk interessant te doen over dat peertje dat ze gaat kopen bij een campingwinkel. Is toch logisch dat ze niet een énorm assortiment hebben met alle warme/koele tinten. Jezus zeg. En dat drukke gedoe en gegil, ik kon het echt niet aanzien.
Nou en of het irritainment is. Ik heb het uit moeten zetten haha!
En sausie he
Oh yes een video van Alwin is echt alles wat ik nodig heb nu.
Je bent geen normale winner maar een alwinner. Shit nu help ik hem aan een naam voor zijn volgers.
Ik snap je punt niet want halló het is wel de mega hippe camping in Bakkum he. Hoezo hebben zij geen campingwinkel met alle hipster behoeften?
Hallo Alwin als je dit leest ik heb even een tippie.
Als je de pita hebt opengesneden hou m dan niet verticaal als je alles erin pleurt. Maar leg heb horizontaal smeer de pita van binnen aan beide kanten in met de saus en verdeel dan de rest van de ingredienten een beetje om en om.
Gaat dit over shoarma?
Verder lifehack:
Doe als eerste een kwak saus erin en duw je broodje even dicht. Optimale verspreiding gegarandeerd.
Nee weet ff niet de naam van t recept. ( plus meerdere landen hebben dit dus zal wel verschillende namen hebben haha) maat gefrituurde aubergine met een tahin sausje
Waarom kijk je het als je het toch zo kut vind?
irritainment
Heb nooit gezegd dat ik hem zo kut vind. Vind zn vlogs soms wel grappig in elkaar gezet en sommige dingen vind ik best leuk. Vind hem zelf de laatste tijd een beetje uit de hoogte doen maar kan daar wel om lachen.
En of ik het nou extreem kut vind of juist helemaal tof voor hem is het een extra view.
Ik vind het wel mooi maar dit is toch geen blond
Sabich? Zo’n zin in nu!