Nog niet bijna
Ik dacht, huh waarom zie ik de post niet. Toen bedacht ik mij dat ik jessie ooit heb geblokkeerd omdat ik haar vervelend vond op mijn ontdekken feed.
Ohhh daar heb ik nu zin in zeg
Jawel
Maar ik verlies deze dicussie elke keer weer
Ik sta aan jou kant. Die kleur valt niet onder brunette. Dat is donker blond ( of zout en peper of zoiets)
Nee dit vind ik lichtbruin ja (al is dit de eeuwige discussie waar donkerblond eindigt en lichtbruin begint haha)
Sorrryyyy dat was niet mân bedoeling! Haha
Oké maar mooie haarkleur wel
Strawberry blonde? Aardbei blond, hoe vertaal ik dit???
Weet je wat ik me nou toch afvraag. Hoe zou het komen dat Alwin toch snel weer een relatie heeft met een leuke mooie meid (de 2e al na Saske), en bijvoorbeeld Sanneke die ook zo graag een relatie wil, jarenlang single blijft? Ik vind ze namelijk best wel op elkaar lijken in veel opzichten (leuke kanten, getalenteerd maar ook complex, geen doorsnee types iig). Soms heb ik het idee dat het voor mannen makkelijker is om een relatie te krijgen of zo? Dat vrouwen vergevingsgezinder zijn dan mannen? Of staat het helemaal los van elkaar en is Alwin gewoon een enorme womanizer.
Zijn toch ook genoeg vrouwen die âsnelâ weer een relatie hebben. Ik vind het bij Alwin ook niet extreem snel ofzo.
Hoe oud is alwin eigenlijk?
Dertig
Wtf staat hier?
ik vind het een mooi kleur maar eerder mahonie dan blond
Vraag ik me ook af. Iedereen die hier zit te zeuren over hem kunnen niet wachten om weer te kijken. Whoâs the foolâŠ?
Wat ik een beetje irritant vond. Ik keek voor het eerst een video van aimee van der pijl en ze kocht op insta bij accounts die kringloop vondsten verkopen en ik begreep dus uit die video dat zij een soort kringloop queen is en dat ze ook zoân webshop wilde beginnen. Maar dan verpest je toch totaal het idee van kringlopen?
Klopt. Ik kijk ook niet meer. Maar als je hier mee leest ontkom je niet aan hem
Soms is het lekker om je te ergeren. Daarom zitten we ook allemaal op dit forum.
Ja, dat is dus exact de indruk die ik ook heb⊠vandaar mijn vraag hoe jullie dat zien. Wat @NoTime schrijft is ook helemaal waar, hij werkt zeker aan zichzelf en ik bedoel het ook niet neerbuigend dat hij geen relatie verdiend of iets dergelijks. Maar toch vind ik het wel verbazingwekkend dat hij altijd een vrouw in zijn leven lijkt te hebben, of zo. Ik heb vriendinnen die vrij zorgeloos zijn en nog knap ook, maar geen vriend kunnen âkrijgenâ. Sanne is inderdaad misschien een ander geval, maar anderzijds, ze is 8, 9 jaar single? In al die tijd was er dus niet 1 man die het aan durfde met haarâŠ? Zo raar.