Nee hoor Rach, de een doet het gehurkt de andere zit op de toiletbril etc. Ook culturele diversischijt.
@Maestoso heeft gewoon een master in vroedkunde alleen weet ze dat zelf nog niet. 
Nee hoor Rach, de een doet het gehurkt de andere zit op de toiletbril etc. Ook culturele diversischijt.
@Maestoso heeft gewoon een master in vroedkunde alleen weet ze dat zelf nog niet. 
Zijn altijd dezelfde lui die tegen de stroom in willen zwemmen!!
Ben bang dat terugschrijdende erosie een gevolg is van een bevalling
Nu lopen we wel te schuren tegen wat is toegestaan qua offtopic gaan. 
Ik wil ook zo’n vader en een airstream. Heb ik eindelijk ook een eigen dak boven mijn hoofd.
Moet ik hiervoor in het opbiecht topic zijn
?! Ik vind dat, in aanloop naar m’n eigen bevalling, altijd fijn om te zien. Hoewel niet zó lang hoeft van mij 
En een stortbevalling is toch meer dat je echt van 0 tot baby gaat in pak m beet 30min ofzo? 
ik vind bevallingsverhalen bijna net zo interessant als verstandskiesverhalen.
Maar net iets interessanter dan oogkleur en wat je hebt gedroomd vannacht
Boodschappen van amerikanen met grote gezinnen zijn geweldig!
Jaaa liefde voor mijn koelkast topic en het boodschappen topic. 
oogkleur vind ik wel boeiend. persoonlijke ontwikkeling ook.
echt leuk om van iemand anders te horen gewoon!
praatvideos zijn echt mijn ding.
Boodschappen shoplogs kan ik echt geen genoeg van krijgen. Heerlijk om te zien wat anderen kopen en dan (stilletjes in mezelf) commentaar leveren op het aantal flessen fridrank of redbull.
(Alsof ik zo gezond eet met meerdere zakken chips per week but okay)
Marlous Maas 

Haha ik kan ook zo genieten van video’s waar Amerikaanse youtubers hun méga koelkast showen en waarbij dan die hele koelkast bomvol zit met alléén maar groenten. Zo niet geloofwaardig maar love it 
Die koelkast van Kim kardashian is echt geweldig
Ohhh hier ga ik straks eens goed voor zitten 
Ik ga stuk om hoe akward Nick daar bij zit.
Ik ga ook heel goed op extreme cooponing
Ik denk dat Sarah en influencers in het algemeen gewoon een instagram of appgroep moeten aanmaken voor hun babyverhalen en dan kunnen je ouders, je schoonouders en een evt nog enigszins geinteresseerde oom of tante meekijken, maar niet gans het internet. Lekker ventileren maar niet de privacy van je kind riskeren padum pats
yesss