Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

En sommige mensen stellen zich ook meer open dan anderen, bewust of onbewust.
Iemand als Sanne bijt iedereen die iets aardigs tegen haar zegt direct van zich af, dan kan iemand haar in eerste instantie wel een leuke vrouw vinden maar een relatie is meer dan dat. Je moet wel contact kunnen en durven maken met een ander om een relatie op te kunnen bouwen.

Verder denk ik eigenlijk dat generaliserende opmerkingen over mensen, mannen en vrouwen en hun standaarden of relatieinsteek heel ongefundeerd zijn en weinig steekhoudend.

14 likes

hahahaha

verwachte tijd: meer dan een uur
dat is over: meer dan een uur

37 likes

En sommige mensen worden veel sneller verliefd dan een ander, das ook nog belangrijk

4 likes

Ja, zeker!

Denk vooral dat het uiteindelijk echt vrijwel niks te maken heeft met hoe knap of succesvol je op papier bent. Sommige mensen zijn natuurlijk ook veel meer outgoing dan anderen en sommige mensen zijn er misschien ook helemaal niet naar op zoek.

1 like

Sanneke heeft tussendoor wel heel kort een relatie gehad, dacht ik? Verder gaf ze eens aan het daten lastig te vinden in een periode waarin ze veel zorgen had om haar ouders (strookt het mss niet met haar andere uitlatingen, maar denk zeker dat dat meespeelt/-speelde).

Of zij is zelf ook (bijna) niemand tegengekomen waarmee ze het aandurfde?

6 likes

Sanneke en Alwin lijken echt totaal niet op elkaar.

3 likes

Ja soms haha maar die alwin-haat komt om de 2-3 dagen terug

1 like

Dat kan ook natuurlijk, al las ik wel soms in haar tweets dat ze dan iemand leuk vond en het niks werd. Vorig jaar ook nog toch, toen was ze echt gek op iemand dacht ik. Vond het toen wel heel zielig voor haar
 Maar ik weet niet alles natuurlijk.

@Fenayi Ik zie best veel gelijkenissen, maar ja, het is ook maar net een beeld dat je van iemand krijgt online natuurlijk :slight_smile:

1 like

Is goed! Welke moet weg?

Hahahaha lekker duidelijk ook

Hier is ook geen woord van gelogen. Zou hij nou niet door hebben dat er continue etenswaren op z’n lippen en gezicht zitten.

2 likes

Rossig?

ja, denk dat strawberry blonde gewoon de engelse term is voor roodblond haar (en niet echt letterlijk te vertalen)

Gelukkig ziet Mo zelf ook in dat haar vlogs te saai zijn om nog te kijken.:expressionless: Haar nieuwe eettafel vind ik geweldig, zo’n ronde marmeren. Een keer wat anders als de zoveelste lange houten eettafel. Wel een leuk gezicht toen die nieuwe tafel over haar wanstaltig lelijke pantertrap, of wat voor dierenprint het ook mag wezen, werd gedragen.

2 likes

Is dit echt een ding of heeft Sanne de aardappel opmerking overgenomen van hier :rofl:

7 likes

Nee dit is wel een ding! Weet niet waar het vandaan komt haha maar lees het wel vaker

6 likes

Haha oké, ik heb hier echt nog nooit van gehoord maar ineens gisteren twee keer :joy:

Klopt, wij zeiden dit ook regelmatig. Geen idee waar dit op gebaseerd is.

Haha nee ze Oliverqueen heeft ze gewoon boven elkaar gezet ter vergelijking!

1 like