Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Nee dat is gepureerde gegrilde aubergine. Het was sabich.

1 like

Maar wat betekent het dan?

Hier wordt het inderdaad ook veel gebruikt, favo uitspraak van me. :grin: Het betekent zoveel als dat het beeld of de foto van zulke slechte kwaliteit is dat het dus lijkt alsof het met een aardappel is gemaakt ipv met een camera.

2 likes

@Fenayi is exposed :scream::stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Haha ik denk al heh wtf tweet Sanne dit berichtje van mij? :rofl: Maar het is wel een bekende uitspraak idd.

1 like

Haha ja dit is wel echt een bekend ding. In de filmwereld wordt het ook veel gezegd om aan te geven dat het slechte beeldkwaliteit is

1 like

Hahah oké weer wat geleerd :joy: Maar misschien heeft Sanne het wel alsnog overgenomen nadat ze het hier gelezen heeft, kan allemaal :crazy_face:

Ik weet ff niet t recept van het beslag uit mn hoofd maar vgm is het gewoon water met bloem ofzo. Maar als je daar je plakjes aubergine in dipt en dat frituurt heb je geweldige aubergine chips. Enjoy! Haha

1 like

Het ging hier een tijdje terug over tiktoks en het pestgedrag hierin richting Joy. Ik zag net op Lottes insta dat zij besloten heeft tiktok te verwijderen. Ze haalt daarbij pestgedrag en racisme aan. De voorbeelden die ze vertelt gaan imo duidelijk oa over Joy. Vind het wel goed dat een youtuber dit even duidelijk maakt op insta.

37 likes

Ik vind het raar dat ze zegt dat ze eerst nog wat TikToks die ze al heeft gemaakt gaat posten maar dan gaat stoppen. :woman_shrugging:

Huh, staat hier toch letterlijk dat ze dat niet meer gaat doen?

Vind het overigens echt een hele goede beslissing van haar. Voor zowel voor het punt dat ze er mee maakt als voor het feit dat die belachelijke filmpjes niet meer online komen :+1:t3:

32 likes

Typisch dat Lotte dit retweet en er iets over zegt, terwijl haar beste vriendin Sarah Rebecca dit aan de lopende band doet :’)

30 likes

Vorige storie niet bekeken?

2 likes

Ja, wat is nu je punt? De foto die ik post komt na de story die jij nu post waarin ze dus terugkomt op dat ze zei dat ze haar drafts nog gaat posten. Gaat ze dus NIET meer doen.

2 likes

Ze zegt toch bij nader inzien ga ik het toch niet doen.

Oh je hebt gelijk, ik had de volgorde andersom. Het zou haar sieren als ze dr account helemaal zou verwijderen overigens.

Sarah gebruikt haar kind toch niet voor spon? Ze laat haar kind zien, dus krijg misschien wel producten idd, maar heb haar nog geen betaalde samenwerking net haar kind op de voorgrond/spotlight zien doen.

3 likes

Haar geboortjekaartje en kinderwagen waren sowieso spon. Maar door haar kind te showen krijgt ze inderdaad ook veel gratis, dat vind ik van hetzelfde kaliber, niet ok.

Ik open nu haar Instagram en de een na laatste foto is al een spon van een fotoboek. Met baby op voorgrond.

7 likes

Deze post is bijvoorbeeld al spon, twee foto’s met haar kindje. Ik ging sowieso even kijken maar ze heeft al zoveel foto’s geplaatst van haar, vind sommige ook best intiem.

1 like

Het is ook niet gauw goed he

2 likes