Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Heb je gelijk in, had deze post nog niet gezien.

Over het algemeen heb ik bij Sarah namelijk het gevoel dat ze het leuk vindt om veel te delen en dat ook fijn vindt ter verwerking, niet zoals Kelly die haar dochters opeens full face online zet ook al wilde ze dat eerst niet. Voelt voor mij heel anders.

2 likes

Haha heel awkward want zekerweten dat die Sarah ook veel spon krijgt nu ze haar kindje ook altijd in beeld heeft

Maar Lotte is toch niet verantwoordelijk voor de dingen die SR (met haar baby) doet?

En je kan het toch best niet eens met een vriendin. Ik vind dat Lotte een goed voorbeeld geeft door Tiktok te verwijderen.

12 likes

Nee die is zeker niet verantwoordelijk nee maar is toch een beetje awkward hahah doet me denken aan laatst. Twee beste vriendinnen van elkaar die ik op social media heb. Een plaatste allerlei terrasjes en gezelligheid en shit in haar story en later haar beste vriendin iets in de richting van een quote met “raar als mensen nu alleen maar laten zien hoe gezellig en fun ze het hebben terwijl de hele wereld op z’n kop staat”

Vond ik ook awkward zo naast elkaar op de een of andere manier :joy: zo van “zou ze nou oa haar eigen beste vriendin bedoel ook?”

12 likes

Ja heb je ook wel gelijk in. Ik denk dat ik stiekem gewoon vatbaar ben voor al die schattige baby’tjes en daardoor de ernst er minder van in zie soms, terwijl het me bij oudere kinderen duidelijker is. Maar je hebt gelijk!

1 like

Ik ben het met jullie eens dat geld verdienen over de rug van je kind eigenlijk niet oke is.

Maar ondertussen mail ik alle mommy (to be) vloggers voor een samenwerking :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth: sorry not sorry, het is mijn werk en het geeft echt goede resultaten.

30 likes

Heeft iemand hier ook iets meegekregen over de hele rel bij Bon Appetit nu? Ben een beetje in shock :frowning:

samengevat: er verscheen een foto van de hoodredacteur in brownface, waarin hij een “puerto ricaan” was voor halloween - waarop Sohla op haar instagram posts plaatste maar 50k (in New York!!!) te verdienen, aangenomen was voor enkel werk achter de schermen, maar bewust in de video is geplaatst om “diversiteit” te vergroten, maar daar 0 extra betaald voor kreeg, in tegenstelling tot haar witte collega’s. en nu komen steeds meer zaken aan 't licht waaruit blijkt dat die hele organisatie racistisch en shady af is.

4 likes

Is hier een video over? Ben wel benieuwd naar dit

1 like

Ja en het is ook wel ontzettend schrijnend dat ze geen enkele zwarte chef in de Test Kitchen hebben. Enkel Hawa heeft 2x videos gemaakt voor 400$ en is er bepaald ook niet positief over:

1 like

en deze thread natuurlijk

1 like

Bon Appetit? Waar zouden we dat van kennen?

Ik ken wel Bonne maman en kan die potjes echt aanbevelen :drooling_face:

4 likes

Aw dit had ik totaal niet verwacht van ze, wat naĂŻef van mij. Ik kijk alleen gourmet makes en reverse engineering maar daarin zie je op zich best vaak niet witte koks voorbij komen, wat erg dat ze die diversiteit zo gemanipuleerd hebben :anguished:

Samenvatting! Haagse Rachie kennende zal 't tenenkrommend zijn

Ben erg benieuwd

Niet verrassend dat zij dit soort denkbeelden heeft, wel jammer dat ze dus (ondanks dat al haar influencer-hartsvriendinnen er genoeg over posten) niet bereid is om zich erin te verdiepen en te leren. Maar ook dat is niet verrassend I guess :woman_shrugging:t3:

3 likes

“we schijten allemaal hetzelfde”

dat is wel echt de ultieme bevestiging dat het van haagse rach komt

47 likes

Ben benieuwd hoelang het duurt voor we weer in haar stories staan :grin:

Het klopt idd wel dat Nederlanders worden gediscrimineerd. Alleen dan niet de witte Nederlanders .

42 likes

Oke, als dat zo was dan was de demonstratie niet nodig. Dan zou Mohammed ook dezelfde baan als Bram krijgen.

Behalve leeftijdsdiscriminatie (beveiligers die me achtervolgen, omdat ik jong lijk) heb ik nog nooit last gehad van discriminatie. Ik word niet raar aangekeken als ik een tram binnenloop. Mensen houden hun tassen niet steviger vast als ik langsloop en ik ben alleen aangehouden omdat het mijn eigen schuld was.
Sorry, maar nee. Blijf maar lekker staken tegen discriminatie!

1 like

“We schijten allemaal hetzelfde”

Nou, wat uit haar mond komt classificeer ik ook als stront.

19 likes