Nouja er worden natuurlijk ook witte Nederlanders gediscrimineerd, denk aan vrouwen of homoseksuele etc. Maar denk niet dat dat is wat zij bedoelt nee haha.
Klopt en ook invalide mensen enzo. Maar ik denk meer dat zij meer die grapjes als “Nederlanders zijn gierig” als discriminatie ziet.
Ja of kaaskoppen.
Weet niet goed of dit dan naar het mommybloggerstopic moet, maar wie vindt dit soort verhalen écht interessant vraag ik me altijd af? Het bevestigt voor mij juist alleen nog meer dat ik geen kind wil baren
Ik vind het zo interessant dat ik er niet naar kijk. Ook niet ter bevestiging dat ik echt geen kind wil baren haha
Hahahahha. Alsof ze terugdenken aan de tijd op school en denken:“Ohja steekwoorden, welke zijn catchy en melodramatisch”
Bij een stortbevalling zie ik voor me dat het kind met bloed, placenta en vruchtwater zo naar beneden komt zetten, als een soort mega waterval binnen 2 minuten.
Nee hoor Rach, de een doet het gehurkt de andere zit op de toiletbril etc. Ook culturele diversischijt.
@Maestoso heeft gewoon een master in vroedkunde alleen weet ze dat zelf nog niet.
Zijn altijd dezelfde lui die tegen de stroom in willen zwemmen!!
Ben bang dat terugschrijdende erosie een gevolg is van een bevalling
Nu lopen we wel te schuren tegen wat is toegestaan qua offtopic gaan.
Ik wil ook zo’n vader en een airstream. Heb ik eindelijk ook een eigen dak boven mijn hoofd.
Moet ik hiervoor in het opbiecht topic zijn ?! Ik vind dat, in aanloop naar m’n eigen bevalling, altijd fijn om te zien. Hoewel niet zó lang hoeft van mij
En een stortbevalling is toch meer dat je echt van 0 tot baby gaat in pak m beet 30min ofzo?
ik vind bevallingsverhalen bijna net zo interessant als verstandskiesverhalen.
Maar net iets interessanter dan oogkleur en wat je hebt gedroomd vannacht
Boodschappen van amerikanen met grote gezinnen zijn geweldig!
Jaaa liefde voor mijn koelkast topic en het boodschappen topic.
oogkleur vind ik wel boeiend. persoonlijke ontwikkeling ook.
echt leuk om van iemand anders te horen gewoon!
praatvideos zijn echt mijn ding.
Boodschappen shoplogs kan ik echt geen genoeg van krijgen. Heerlijk om te zien wat anderen kopen en dan (stilletjes in mezelf) commentaar leveren op het aantal flessen fridrank of redbull.
(Alsof ik zo gezond eet met meerdere zakken chips per week but okay)