Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ik heb altijd al een grafhekel aan de kermis gehad.

*maar ik begrijp natuurlijk wel dat het voor de kermisexploitanten vervelend is.

*maar ik heb echt een grafhekel aan de kermis.

24 likes

Godskolere zeg.

Na haar insta story over de ‘staking’ op de dam had ik haar een DM gestuurd, ben toen vrij open het gesprek in gegaan. Na vragen van mij hoe zij dan nu zo’n protest voor zich zou zien reageerde ze best goed en zei ook dingen als: “nu denk ik ook achteraf, Rach, had ik dat nou moeten zeggen”, maar dat ze zo impulsief is enzo. Ik had toen echt het gevoel dat ze zich er voor open stelde en heb toen aangeboden om haar te helpen bij een stuk tegen racisme. Vond ze goed, zij zou een voorstel maken en ik zou dan wat theoretische kennis toevoegen over white privilege, racisme ed.
Toen heeft ze me ook een voorstel voor een blogartikel gestuurd en gevraagd of ik er naar wilde kijken.

Nu ik dit voorbij zie komen heb ik niet het idee dat ze er ook maar iets van begrijpt dus ik ga ook niet eens de moeite meer nemen om haar te helpen want ze gaat het toch niet snappen.

11 likes

Ja precies, had ook verwacht dat ze mij zou blokkeren. Ik begon heel naïef met “dit is volgens mij geen staking hoor”, dus misschien dat het niet mega aanvallend overkwam. En had ook echt het idee daarna dat ze ervoor open stond om te leren. Maar als ik dan in die vlog zie dat ze het achterlijk vindt dat die demonstratie is geweest en deze stories erbij, schiet mij maar lek.

1 like

Lol zie dat ze ook roept wat een walgelijk land dit toch is.

Hahaha die vind ik altijd zo frappant, kutnederland!!! Alles zuigt hier!!! Je wordt niet vastgeketend aan je thuishonk hoor, probeer het eens ergens anders, dan ben jij ineens de vreemdeling, kan maar leerzaam zijn :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

12 likes

hij staat erop! Iets van is geluk te koop

Maar staan de botsautootjes nu ook stil in de file?

4 likes

Klinkt als Nieuw Vennep :joy:

Die kermisattractieactievoerders hebben een klap van de draaimolen gehad.

5 likes

Ben dan toch benieuwd hoe haar voorstel eruit zag, als ze het niet begrijpt. Staan daar dan ook gekke dingen in? Of was het wel bedoelt als serieuze poging vanuit haar kant?

Toen ik het las dacht ik al: je snapt het punt echt niet. Dus ik had ook geen idee waar ik met inhoudelijke opmerkingen/ toevoegingen/ theorie moest beginnen. Zie dat ze het voorstel inmiddels ook uit de DM’s heeft verwijderd.

Kermis is op een terrasje kijken naar alle tjappies die ontwaakt zijn en zich verzamelen.
Soort ramptoerisme

11 likes

Bij ons is de kermis 1 groot zuipfestijn waarbij je heen en weer loopt tussen een aantal kroegen. Vorig jaar geen stap op het kermisterrein gezet.

En hoe is jullie kermis?

3 likes

Ben je alweer thuis?

2 likes

Op 10:50, Edith heeft een sjaaltje waar de naam “Rosa Parks” op staat maar ze kent die naam helemaal niet
 oh oh oh. Vervolgens doet ze wel even een halve shout-out met een foto erbij maar dan alsnog

1 like

Oh das best erg.

Best erg idd dat ze die naam niet kent. Maar ik denk ook als ergens een naam opstaat en je hebt zoiets van Que? Dan google je dat toch gelijk. Of ben ik dan zon nieuwsgierig aagje haha.

Dat doet ze toch

1 like

Ojee. OkĂ© nou ze bedoelt het goed zullen we maar zeggen. Maar werd een beetje ongemakkelijk van “er zit dus een heel mooi verhaal achter” “echt mooi” “en nog steeds actueel” snap wel wat ze wil zeggen maar vind die woorden er niet echt recht aan doen. :no_mouth:

Jaa oke maar voor dat je zon video gaat opnemen haha.

Waarom zegt Alwin nasi gortjeng

16 likes