Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Marlous Maas :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

7 likes

Haha ik kan ook zo genieten van video’s waar Amerikaanse youtubers hun méga koelkast showen en waarbij dan die hele koelkast bomvol zit met alléén maar groenten. Zo niet geloofwaardig maar love it :woman_shrugging:

2 likes

Die koelkast van Kim kardashian is echt geweldig

5 likes

Ohhh hier ga ik straks eens goed voor zitten :heart:

1 like

Ik ga stuk om hoe akward Nick daar bij zit.

16 likes

Ik ga ook heel goed op extreme cooponing

3 likes

Ik denk dat Sarah en influencers in het algemeen gewoon een instagram of appgroep moeten aanmaken voor hun babyverhalen en dan kunnen je ouders, je schoonouders en een evt nog enigszins geinteresseerde oom of tante meekijken, maar niet gans het internet. Lekker ventileren maar niet de privacy van je kind riskeren padum pats

5 likes

yesss

25 likes

Wat me nog het meest opvalt is dat Bonnie en Nick (?) echt precies hetzelfde zitten en ook hun lach is precies hetzelfde ! dacht even ‘hee is dat haar twin’ haha tot ik me bedacht dat dat haar vriend is :sweat_smile:

4 likes

Huh dit was toch echt een hele fijne bevalling? Ik dacht juist oke wow klinkt als iets wat ik ook zou kunnen.

2 likes

Wow ik dacht heel even dat de opa er ook bij was ;o Nick ziet er normaal toch heel anders uit

1 like

Ik heb de video niet bekeken, dus heb geen idee haha, maar ik vind alle verhalen over bevallingen echt naar klinken

2 likes

Ja, dan kunnen je katten er ookgezellig bij @Karl_Lagerfeld!

7 likes

Als die niet net op dat moment gaan schijten.

8 likes

Waarschijnlijk kotsen ze als ze de baby zien maarja

9 likes

Ja dat wil ik ook heel graag in de hoop dat mijn foefje niet in zal scheuren

7 likes

Oh dan zou ik zo ultiem chagrijnig worden. Nog meer dan ik nu al iedere avond word

1 like

Haha nee dit is de opa
:joy::joy:

73 likes

afbeelding

18 likes

Deze had weinig vieze details of gedetailleerde beschrijvingen van pijn.

Zoals die van Angel toen… die zei dat ze het idee ha dat ze met haar kut over de straat naar Utrecht werd gesleept??

1 like