Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Hahahahahhaha met der kut over de straat gesleept :joy: ik kan niet meer

Dan ben ik blij voor Sarah dat het een prettige bevalling was, ben echt getraumatiseerd door verhalen van mensen die ingeknipt waren tot hun anus en incontinent waren geworden

Oh god, positieve bevallingsverhalen incoming… :sob::sob: Alvast bedankt.

25 likes

Áls je dan een bevallingsverhaal wil horen dan is die van Sarah heel goed! Naast dat het bizar snel ging! Inderdaad geen nare beschrijvingen etc.

Hahah dat bracht Angel een stuk ongenuanceerder. :rofl:

Edit: @Noor Niet weer die buik :cry:

1 like

Nonono hier wil ik niet aan denken :persevere:

1 like

Ik log snel uit, zie jullie weer over een paar dagen

13 likes

Afhankelijk van de chaos die hier ontstaat, kun je dan wel of niet inloggen :kissing_heart:

23 likes

Verleiding is te groot, ik wil lurken en mensen openlijk geërgerd zien

1 like

En dat terwijl een pasgeboren baby en een sphynx de zelfde vervrommelde look hebben.

8 likes

Kut opmerking

122 likes

Ik wilde zeggen komt vast omdat ze de pabo heeft gedaan maar toen dacht ik aan charlotte :woman_facepalming:t3:

1 like

God ja, ik begrijp dat ook echt niet. Ik ben nu al grootverbruiker van ibuprofen en wil mijn bevalling onder algehele narcose graag #vansuikergemaakt

3 likes

Broer zonder snoer… ik moet hier even van bijkomen geloof ik

36 likes

Vind het toch vreemd dat ze hiervoor zijn gegaan. Als je kijkt naar hoe zij zichzelf tot nu toe hebben laten zie. Denk bij hun helemaal niet aan dit onderwerp of dat dit hun interesse is. Krijg juist extreem het idee dat het opgezet is om mee te verdienen i.p.v. helpen.

Als zijn vriendin bijvoorbeeld dit had opgezet, had ik het eerder geloofd. Zij is heel spiritueel en met mindfulness en meditatie bezig.

25 likes

Het is ook in samenwerking met een groot bedrijf.

Die hadden zich dan wel kunnen verdiepen in hun influencer keuze. Iemand die iets meer bij het onderwerp past.

Tja, gaat allang niet meer over wat past maar over de knakuh

Ik ben nog even in shock dat jessie dus echt 24 is. Ze ziet eruit als 34 of ouder

45 likes

“zeker omdat we allemaal toch best wel wat oppervlakkige meuk consumeren op het wereldwijde web”

Dit is het complete uitgangspunt van de vlogs van monica? :rofl:

9 likes

Staat ook bij dat ze wel te voet mogen demonstreren.
MaAr Er Mag hElEMaAl NiKsSs!!!

Dat mens :woman_facepalming: da’s echt mijn irritainment

42 likes