Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Wat een heerlijk leven heb je als je grootste zorg is dat je niet naar de kermis kan.

36 likes

Ja dat laatste inderdaad. Prima dat je gaat demonstreren en ik begrijp het ook wel, maar luister gewoon naar aanwijzingen van de politie en blijf matties met ze, dan bereik je denk ik veel meer dan wanneer je iedereen tegen je in het harnas jaagt.

3 likes

Dit haat ik echt en is zo typisch Nederlands! Zo ongeveer het enige land ter wereld waar pijnbestrijding nog in de taboesfeer zit.

5 likes

Ik ging even kijken maar dat bericht boven dat artikel heeft zij zelf niet geschreven lijkt mij? Aangezien ze die k-woord ook heeft doorgekrast. Als ze daar achter zou staan zou ze het wel volledig posten toch. Of ben ik nou zo naĂŻef.

Edit: Wil overigens niet zeggen dat ze het daar niet mee eens is, want dat is ze duidelijk wel idd.

Hahaha Sorry maar als je gaat roepen van : Zwarte mensen mogen wel protesteren tegen racisme en politie geweld maar de kermis mag niet door gaan. Kan echt niet hoor.
Ja dan ben je in mij ogen gewoon knetter dom. Sorry not sorry.

20 likes

In mijn omgeving wou juist niemand pijnbestrijding en leek het haast not done om hieraan ‘toe te geven’

In mijn omgeving is het gelukkig heel ‘normaal’ als in, je moet lekker zelf doen wat je wilt en je wordt er niet op aangekeken.

Behalve één vriendin die echt het bloed onder mijn nagels vandaan kan halen want ze heeft haar droombevalling gevisualiseerd en omdat ze dat zo goed had gevisualiseerd (LOA :woman_facepalming:t2:) was het echt perfect en had ze geen pijnbestrijding nodig.
Ze kan niet begrijpen dat dit vrij hard is tegenover de andere vriendin met een traumatische bevalling, alsof die niet graag genoeg ook een fijne bevalling wilde.

Het gaat niet eens over mijn bevalling maar kan hier nog steeds pissig om worden gsrsfgshljjj;;

(Sorry voor de het lange antwoord, dacht dat ik in het zwangertopic zat :sweat_smile:)

1 like

Mag iedereen toch zelf weten? Als je het allemaal niet trekt kun je overwegen een vorm van pijnstillend te nemen, en als je het zonder wil ervaren, is dat ook prima toch?

Helemaal voor, echter heb ik het anders ervaren, alsof het toch nog taboe was om van tevoren al open te staan voor een ruggenprik.

1 like

Er komt een dezer dagen/weken een docu op Videoland! Over gelukscoaches (ook over Sanny). Hoorde ik gisteren op de radio.

Die twee makers waren aan t woord en zeiden dat sommige van de mensen die zij gesproken hadden TIENDUIZENDEN euro’s per jaar daar aan uitgegeven hadden.
Ze zoomen in op het hoe / waarom en het verdien model

11 likes

Er zijn wel eens mensen uit een attractie gevallen

3 likes

Ik zou nu wel zo’n grote lolly voor je willen kopen als troost. Maar dan zitten er wrs vliegjes op :sweat:

2 likes

Ooooh met mijn eerste vriendje gingen we op onze eerste date naar de kermis en hij vond het slim om mij te zoenen in een attractie die omhoog en omlaag ging. Echt charmant zo’n tand door m’n lipđŸ‘đŸœ

19 likes

Ik heb een heel mooi litteken op mn voorhoofd, omdat ik in de sjimmy / cakewalk (bij ons heette het de sjimmy maar waar ik nu woon cakewalk haha) met mn hoofd tegen de rand van zon rijdende ton aan liep waar je doorheen moest. Het bloedde megadramatisch haha :joy:

Hier in het dorp denken ze dat de kermis we doorgaat? Zo mega naief vind ik dat (weg). Oh en de kermis is het eerste weekend van augustus, dus denk ook dat dat door gaat ja :face_with_raised_eyebrow:

@Fishing oooh dat klinkt interessant! Tijd om mn videoland wachtwoord weer eens op te zoeken haha (ik betaal netflix en een vriendin netflix en zo delen we).

1 like

Nou laten we beginnen met al die kut muziek door elkaar heen.

4 likes

Ik heb altijd al een grafhekel aan de kermis gehad.

*maar ik begrijp natuurlijk wel dat het voor de kermisexploitanten vervelend is.

*maar ik heb echt een grafhekel aan de kermis.

24 likes

Godskolere zeg.

Na haar insta story over de ‘staking’ op de dam had ik haar een DM gestuurd, ben toen vrij open het gesprek in gegaan. Na vragen van mij hoe zij dan nu zo’n protest voor zich zou zien reageerde ze best goed en zei ook dingen als: “nu denk ik ook achteraf, Rach, had ik dat nou moeten zeggen”, maar dat ze zo impulsief is enzo. Ik had toen echt het gevoel dat ze zich er voor open stelde en heb toen aangeboden om haar te helpen bij een stuk tegen racisme. Vond ze goed, zij zou een voorstel maken en ik zou dan wat theoretische kennis toevoegen over white privilege, racisme ed.
Toen heeft ze me ook een voorstel voor een blogartikel gestuurd en gevraagd of ik er naar wilde kijken.

Nu ik dit voorbij zie komen heb ik niet het idee dat ze er ook maar iets van begrijpt dus ik ga ook niet eens de moeite meer nemen om haar te helpen want ze gaat het toch niet snappen.

11 likes

Ja precies, had ook verwacht dat ze mij zou blokkeren. Ik begon heel naïef met “dit is volgens mij geen staking hoor”, dus misschien dat het niet mega aanvallend overkwam. En had ook echt het idee daarna dat ze ervoor open stond om te leren. Maar als ik dan in die vlog zie dat ze het achterlijk vindt dat die demonstratie is geweest en deze stories erbij, schiet mij maar lek.

1 like

Lol zie dat ze ook roept wat een walgelijk land dit toch is.

Hahaha die vind ik altijd zo frappant, kutnederland!!! Alles zuigt hier!!! Je wordt niet vastgeketend aan je thuishonk hoor, probeer het eens ergens anders, dan ben jij ineens de vreemdeling, kan maar leerzaam zijn :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

12 likes

hij staat erop! Iets van is geluk te koop