Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Maar staan de botsautootjes nu ook stil in de file?

4 likes

Klinkt als Nieuw Vennep :joy:

Die kermisattractieactievoerders hebben een klap van de draaimolen gehad.

5 likes

Ben dan toch benieuwd hoe haar voorstel eruit zag, als ze het niet begrijpt. Staan daar dan ook gekke dingen in? Of was het wel bedoelt als serieuze poging vanuit haar kant?

Toen ik het las dacht ik al: je snapt het punt echt niet. Dus ik had ook geen idee waar ik met inhoudelijke opmerkingen/ toevoegingen/ theorie moest beginnen. Zie dat ze het voorstel inmiddels ook uit de DM’s heeft verwijderd.

Kermis is op een terrasje kijken naar alle tjappies die ontwaakt zijn en zich verzamelen.
Soort ramptoerisme

11 likes

Bij ons is de kermis 1 groot zuipfestijn waarbij je heen en weer loopt tussen een aantal kroegen. Vorig jaar geen stap op het kermisterrein gezet.

En hoe is jullie kermis?

3 likes

Ben je alweer thuis?

2 likes

Op 10:50, Edith heeft een sjaaltje waar de naam “Rosa Parks” op staat maar ze kent die naam helemaal niet
 oh oh oh. Vervolgens doet ze wel even een halve shout-out met een foto erbij maar dan alsnog

1 like

Oh das best erg.

Best erg idd dat ze die naam niet kent. Maar ik denk ook als ergens een naam opstaat en je hebt zoiets van Que? Dan google je dat toch gelijk. Of ben ik dan zon nieuwsgierig aagje haha.

Dat doet ze toch

1 like

Ojee. OkĂ© nou ze bedoelt het goed zullen we maar zeggen. Maar werd een beetje ongemakkelijk van “er zit dus een heel mooi verhaal achter” “echt mooi” “en nog steeds actueel” snap wel wat ze wil zeggen maar vind die woorden er niet echt recht aan doen. :no_mouth:

Jaa oke maar voor dat je zon video gaat opnemen haha.

Waarom zegt Alwin nasi gortjeng

16 likes

Waarom gaat hij kebab van de week nog een keer opwarmen

Oh shit het ijs is een beetje gummy
 aka niet goed meer

2 likes

Eeeeeh wat ongemakkelijk, hij spreekt het zo vies uit ook. En ernaast zo klagen over de portie? Hij heeft het over weinig voor 23 euro maar de nasi goreng rames was slechts 10 euro en hij bestelde voor 7 euro aan fanta.

9 likes

Alwin verrast ons elke keer weer

5 likes

SeUuwww iS dAt SaMbAL oFSeEuw? PiTtiG sAuSiEeE

44 likes

Ja wtf begon al aan mezelf te twijfelen

1 like