Hahhahahha ik wilde het net hier komen posten.
Gortsjeng nieuwe nasi
Zodat het FF nieuwe munitie heeft in de Alwinhaat
Ik denk dat de gemiddelde Nederlander of Belg geen flauw idee heeft wie Rosa Parks is hoor. Bless onze linkse bubbel!
Dat zwarte pailettenblazertje is trouwens wel echt een droom Die gilets zonder achterkant daarentegen, wie bedenkt nou zoiets. Dat zit toch voor geen meter als je tieten hebt, heel de zijkant staat open zo zonder figuurnaden.
Kermis valt hier altijd op mijn verjaardag. Dus wanneer dan de oudere kinderen uit de straat kwamen op mijn verjaardag (wat dan cool was) gingen ze met mijn broer er vandoor naar de kermis en mocht ik niet mee van mijn ouders.
Sinds die tijd haat ik de kermis, die mensen. En mijn ouders. want ja, oneerlijk. Bedoel ik was wel helemaal 8 en mijn broer 20. dat is gewoon even oud.
OMG zou ie dat speciaal voor ons hebben gedaan wat attent
En doneur? Dat moet dus dƶner zijn.
Ik was op zoek naar Alwins laatste video en toen kwam ik dit tegen
Hahahaha ik had dat laatst met deze video
Kermis is leuk. Wel een keer uit mān broek gescheurd in het Luna park
Sinds ik als klein kind een keer iemand keihard over zijn nek heb zien gaan op de kermis in een attractie (het ging werkelijk waar overal heen) vind ik de kermis niet leuk meer. En toen ik in Leiden woonde stond 'ie met 3 oktober altijd een hele week voor mijn deur, ook geen pretje kan ik je vertellen, zeker niet als je zelf niet in Leiden werkt en dus gewoon moet werkenā¦
Paarse knieƫn omdat ik al dansend van een kuubkist af klapte. Ontelbare keren uitgegleden op gladde biervloeren. Kermis hier is anders
Wie Alwin of nasi gortjeng.
De kermis in de stad waar ik ben opgegroeid heeft altijd zoān āje kan hier ieder moment in elkaar geslagen wordenā-vibe
Jeeezus ik dacht er is echt iets spannends gebeurd hier, zoveel posts.
Gaat het alleen maar over de kermis.
Piratenmuziek!
Iel die seeauuww hoorde ik gewoon
Dat dacht ik dus ook⦠in zijn vorige video kreeg hij 2x gratis salade van SLA die kosten ook al gauw 12 euro per bowl en excl. drinken, maar omdat hij het gratis heeft gekregen hoor je hem niet klagen over de āprijsā⦠Nu hij de nasi gotjeng zelf moest betalen hoor je alleen maar gejammer.
in de videoland docu āis geluk te koopā wordt ook sanny geinterviewd. ze behalen nu ongeveer een jaarlijkse winst tussen de 1 en 2 ton maar dat mag nog wel meer worden. positiviteit kun je tevens leren, zo heeft zij zelf nooit meer negatieve gedachtes over zichzelf. Jelte vraagt wat nou met mensen waarvoor het geluk niet is weggelegd? Nou het geluk is wel weggelegd, tenzij je klinisch depressief bent. maar als je relatie uit is, of je zit financieel in de put, dan juĆst heb je dit nodig!
dit was mijn cursus, dat is dan ā¬399 (normaal ā¬885!!! eenmalig!!!)
Ooh dat is die docu waar ik het over had vanochtend! Is ie er al !
Ik ga m nu kijken!