oepsie heb het maar even gespoilerd ook. veel kijkplezier, hopelijk vind (of koop) je het geluk
Haha ik ben van de pakken-neerzit methode denk ik ! Werkt goed, heb ik, tijdens een depressie met zo’n chemisch proces in m’n hoofd geleerd van een professional
.
Koste me alleen 6 jaar lang m’n eigen risico , de rest hebben jullie met z’n alle betaald via de zorgverzekering enz! Thanks!
Nou eerlijk is eerlijk: hoe heerlijk klinkt het om nooit meer negatieve gedachtes over jezelf te hebben? Daar zou ik wel 399 euro voor over hebben hoor als ik er echt van overuigd zou zijn dat zo’n cursus dat zou kunnen bewerkstelligen bij mij.
zeker, lijkt me ook heerlijk! denk alleen niet dat die specifieke cursus mij daarbij helpt (of is dit een hele negatieve gedachte )
Kennen jullie Boyd ofzo? Hij is ook zo’n rare coach en ik krijg hem telkens als YouTube advertentie
Ik haat hoe die mensen de werkelijkheid zo simplistisch en zelfverzekerd uitleggen. Krijg er echt de kriebels van
Ik vind het moeilijk te geloven dat Sanny nooit negatieve gedachtes heeft over zichzelf… ik weet niet, ze komt altijd zo geforceerd happy over.
Ik vind een cursus die je helpt omgaan met negatieve gedachtes geloofwaardiger.
Dat zegt ze ook alleen maar omdat het beter verkoopt. Veel mensen willen dit dus die denken: als ik die cursus ga doen, heb ik dat straks ook. Is natuurlijk niet zo maar ja, zo verdienen zij geld.
Ik vind het walgelijk.
Nee ik ook niet hoor, maar ik kan me dus wel heel goed voorstellen dat als je wanhopig opzoek bent naar geluk je zoiets zou betalen. Ook omdat veel van die coaches er zelf zo van overtuigd zijn dat het werkt. Sommige mensen in die docu lijken me gewoon oplichters die bewust oplichten, maar van Sanny wil ik best geloven dat zij oprecht in haar methode gelooft.
*Haar filmpjes zijn overigens naar mijn mening ook niet allemaal kletskoek. Ik heb echt een hekel aan de LOA dus daar moet je bij mij echt niet mee aankomen. Soms maakt ze echter ook filmpjes over bijv. nee zeggen of over dat je moet investeren in kwaliteiten waar je al goed in bent in plaats van dingen waar je heel slecht in bent proberen te verbeteren. Veel van die ’trucs’ zijn wel goed te onderbouwen. Hoewel dat dan dus weer niet echt originele trucs zijn, maar zij legt ze wel handig en toegankelijk uit in een filmpje.
Ik vond in de docu alle coaches er goed uitkomen, behalve die Master mongool op het einde. En natuurlijk helpt het als jij elke ochtend opschrijft waar je gelukkig van wordt, of 140 uur in jezelf investeert of op een lange wandeling in de duinen mag leeglopen over wat je dwars zit. Het gaat pas wringen als er misbruik van gemaakt wordt, zoals bij die laatsten. Ik vind die eerste groep, ondanks de soms duidelijke salespraatjes, vrijblijvend genoeg om helemaal prima te vinden. Iedereen moet uiteindelijk zelf weten waar hij z’n geld aan uitgeeft.
Of een cursus omgaan met teleurstellingen. Maar die gaat wederom niet door.
Bij heppie de peppie Sanny heb ik altijd het idee dat ze ook een psycho kant heeft. Dat als ze kwaad wordt ineens duivels wordt
Hmm, misschien ben ik nu heel negatief maar ik denk niet dat mensen er leuker op worden als ze NOOIT een negatieve gedachte over zichzelf hebben. Zelfvertrouwen is goed maar helemaal nooit een negatieve gedachte ten opzichte van jezelf lijkt me onrealistisch? Slaat dat niet door naar arrogantie?
Er in blijven hangen of negatieve gedachtes over alles/je hele persoonlijkheid hebben is uiteraard ook niet goed maar alles heeft toch minstens een klein beetje relativering nodig?
Is dat die gast die echt 37 lijkt, maar “2 jaar geleden is gestopt op de middelbare en ondertussen een belachelijk bedrag verdient per maand”? Indien ja, dan vind ik het maar een vreemd verhaal, geloof er niks van. Zie of hoor eigenlijk nooit wat van die vent buiten zijn belachelijke reclame steeds
Oohh ja nu weet ik waarvan ik die naam ken, heb laatst die video gekeken haha
Hahahahahaha sorry beetje late reactie nog maar ik ga hier echt he-le-maal stuk om
Toen het met mij slecht ging ‘kreeg’ ik van mijn werk een coach om mee te wandelen door de duinen/bossen om te praten het was eigenlijk best fijn. Tot ik aangaf naar een psycholoog te gaan en toen sloeg ze volledig om. Ze spamt mij nu behoorlijk voor een volgende afspraak maar ik voel mij er echt niet prettig bij. Mijn duit in het zakje over coaches.
Jia Ruan mijn mattie. Word altijd blij als ik zijn filmpjes kijk
Oh wauwie, ik zat bij die Joshua op de basisschool en middelbare school. Hij met z’n glimmende Nickelson jas en scooter. Mooie tijden waren dat, grapje ik sprak hem niet.
Ik denk dan echt; dan heb je een VWO diploma in de pocket ga jezelf dan nuttig maken in deze maatschappij, in plaats van geld van andere aftroggelen met je e-commerce ??
oehhh van die Sanny krijg ik ook echt de kriebels. Wat nep idd en ik denk ook echt dat als zij boos is ze compleet flipt
vind haar echt een gekkie.
Die kriebels krijg ik juist van Marije van ditgebeurterals hahaha, vind haar iets te zeurderig over komen. En ook die blik naar Max als hij een grap maakt, als blikken konden doden jonge