Wat een ontzettend goed nieuws zeg!
Wow wat een fijn bericht! Hopelijk heeft ze wel weer zoân leuke korting!
wat fijn! laten we lekker allemaal onszelf op 1 zetten dat doen mensen nu absoluut nog niet namelijk!!
Zou van mij ook niet mogen. Wat een onzin, hij smaakte toch nog prima. Ze heeft helemaal gelijk dat je op je zintuigen af moet gaan, niet op zoân thtâtje. Die saus is zo bewerkt, dat bederft echt niet. En augurken verrotten ook niet.
Wauw beste nieuws ever!
De recycled Leer Nee Zeggen cursus.
echt walgelijk idd.
Waarom staat standaard âgepersonaliseerdâ geselecteerd als je je aboneert op een kanaal. Bitch, you donât know me.
Dealtje doen?
Ik overweeg een âbij de pakken neerâ cursus. Misschien krijgen we AFAS samen vol? Of een soort combi korting?
Dit dus. Als je coach zegt dat hij/zij je gaat helpen om forever van je negatieve gedachten af te komen heb ik één tip: ga heel snel weg bij die coach.
Ik ben de vlogs van Roosmarijn Koster echt een beetje zat de laatste tijd. Ik vond haar zo leuk en het valt me echt van haar tegen dat zij ineens zoân moeke geworden is. Het is alleen nog maar baby baby baby, ze laat continu haar buik zien en pas had ze een vlog die volledig in het teken stond van winkelen (spon uiteraard) in een of andere Ikea-achtige winkel maar dan met alleen maar babyspullen.
Wat is de back story?
Ja ik heb dit ook dus vind het ook niet zo ongeloofwaardig als Sanny zegt dat ze nooit negatieve gedachten heeft ik ben ook over het algemeen positief, heb weinig problemen, kan goed relativeren⊠dat kĂĄn gewoon hoor haha. En tuurlijk ben ik weleens onzeker, twijfel ik weleens aan mân keuzes of dat ik iets wel goed heb gedaan, maar dat vind ik niet per se ânegatiefâ. Helpt denk ik ook zeker dat ik een makkelijk leven heb (gehad) met denk ik weinig tegenslagen, dus misschien komt de pessimist nog in me naar boven op een later moment
Ik kan me juist weer niet zo goed voorstellen dat je wel vaak negatieve gedachten over jezelf zou hebben.
Opkomen voor de medemens met een poser selfie met een geleend bord en een chanel mondkapje bij een blm protest. gebruik de tijd dat je wakker ligt ff om een rondje te googlen, noortje.
Ja dat herken ik wel, maar dat is dan toch ook iets anders dan glashard zeggen dat je NOOIT negatieve gedachten over jezelf hebt?
Dat is iets anders dan ze weinig hebben of er goed mee kunnen omgaan.
Ik denk dat ik die uitspraak letterlijker/minder genuanceerd opneem dan jij.
Ik denk ook dat positieve mensen (zoals ikzelf haha) die gedachten dus ook niet zo snel als negatief bestempelen. Maar meer van âjoh hoort erbij, gaat ook wel weer over!â. Dus dan is je hele begrip van wat negatief is ook anders
Ja maar als je nooit iets heftigs hebt ervaren en je leven altijd super makkelijk is geweest is het ook geen wonder dat je zo denkt idd.
Maar niet iedereen heeft dat geluk, bijna niemand zelfs.
Tsja, misschien, maar dat is dan meer een soort van ontkenning in mijn ogen. Juist omdat het erbij hoort. Terwijl ik mezelf ook wel als positief zie en zeker niet negatief haha.
Nee klopt hier denk ik ook wel vaak over na! Zo van: ben ik positief omdat ik niks ergs mee heb gemaakt, of zijn bepaalde dingen ook minder erg omdat ik positief ben? Dat weet je uiteindelijk pas als je daadwerkelijk iets ergs meemaakt (en iets ergs zou voor mij dan zijn; een geliefde verliezen bijv). Soms ben ik ook wel bang dat op een gegeven moment het lot zich omdraait en ik alle shit in 1 keer krijg.
Naja goed wat ik maar wilde aangeven: ik begrijp wel dat Sanny zo positief in het leven kan staan (al is ze wel een beetje te zweverig voor mij). Volgens mij heeft zij ook weinig tegenslagen gehad, voor zover je dat kan weten van iemand die je niet kent bijv. En ik kijk zelf liever naar zoân iemand dan naar iemand die alleen maar loopt te zeiken haha
Ik kijk liever naar iemand die er tussenin zit en gewoon realistisch en echt is. Ik vind Sanny onwijs nep wat dat betreft en dus ook niet geloofwaardig.