Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Volgens mij ligt ze wakker omdat ze volgers verliest. Die ze zelf heedt geblokt maar goed.

10 likes

Ik zit in een mega linkse bubbel maar dat heeft toch geen drol te maken met Rosa Parks? Dat leer je toch gewoon in Havo 1?

6 likes

Ben het met iedereen eens over dat zoveel positiviteit gewoon to much is. Ik bedoel ik ben 9 van de 10 x best positief maar klagen en zeuren houd me in leven.

27 likes

Maar dat zijn een handjevol mensen op het internet. Om mij heen ziet de wereld er toch heel anders uit. Als ik naar die Sanny kijk, denk ik eerder dat er iets mis is met haar :rofl:

11 likes

Oh hier in BelgiĂ« maken de Amerikaanse burgerrechten geen deel uit van de eindtermen. Daarnaast ga je er nu ook van uit dat iedereen minstens havo heeft gedaan, wat als ik het goed begrijp gelijk staat aan het Belgische algemeen onderwijs, de “hogere” onderwijsvorm.

2 likes

Ik vraag het me af. Die mensen verdienen vaak ook met #spon en allerlei andere deals. Dus of ze nou zoveel verdienen aan die cursussen? Kan alleen nog toevoegen dat ik mezelf gelukkig prijs dat ik niemand ken die daarin meegaat.

1 like

Ik volg Be more unicorn op Insta maar hun leven is echt een soort groundhog day. Zelfs op vakantie doen ze precies hetzelfde. Vroeg opstaan, hardlopen, ‘healthy’ ontbijtje, dingen bakken of koken, na het avondeten nog een wandelingetje, vroeg naar bed om morgen weer fit te zijn. En altijd alles samen. Haha ik vind het zo saai, live a little denk ik dan :sweat_smile:

6 likes

Dit is dus white privilege at it’s peak.

Haha ik heb dat nog net een stukje meer bij junoordzij, elke ochtend weer die oefeningen met die dumbells :see_no_evil:

Nee nooit gehoord op middelbare hoor

Mag ik vragen waarom je dat vind?

1 like

Klinkt als Annemerel en Tuurtje

14 likes

Natuurlijk!

Een wit jochie van 12 jaar die t voor elkaar krijgt om in een positie te komen dat hij “wekelijks een X bedrag” bij elkaar schraapt, dat gebeurt niet zomaar, daar zit een familiair systeem achter die het al heel goed hebben en waarschijnlijk zit hij ook in een netwerk waar hij voordeel uit kan putten, veel rijke vrienden/vriendinnen met status die hem helpen te promoten.

Natuurlijk, dit is een aanname, maar ik ken weinig kinderen van 12 die zoiets van de grond krijgen TENZIJ ze als een soort wonderkind geboren zijn. Misschien is hij dat wel kan ook.

5 likes

Meertje en Tuurtje bedoel je :joy:

4 likes

Ik heb van deze kortingscode gebruik gemaakt. Echt nog nooit op zo’n heerlijk matras gelegen.

2 likes

De appel valt iig niet ver van de boom :joy:. Dit is zijn vader:

Van z’n LinkedIn:
“Matt Maddix is a highly sought after Speaker, Author, Entrepreneur and Strategic Intuitive Coach.”
en
“Matt is an expert in motivation, coaching, sales training, relationships, success, entrepreneurship and business growth.”

Ze hebben samen ook een uitgeverij (Maddix Publishing) en een non-profit (Maddix Missions).

2 likes

Dat is niet per se white privilege. Dat is rich privilege.

Dit is white privilege.

26 likes

Kende het hele jochie niet, maar dit is precies wat ik al dacht. Je bent als 12 jarige niet zo met geld bezig tenzij je ermee opgroeit.
Ik hou hier niet van, maar good luck to him.

Weer zo’n business coach, Jezus zeg die markt is toch hartstikke verzadigd inmiddels

Sorry ik kende Rosa Parks ook echt niet. Nooit van gehoord en mijn vriendinnen ook niet. Allemaal havo gedaan

(ga er nu wel dingen over opzoeken hoor!)

6 likes