Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Maar toch hield ik me altijd vast aan “het komt altijd goed, ook als het niet goed komt.”
Ook als je een ouder bijv moet missen, of andere geliefde: die komt nooit terug maar er zal een tijd komen dat je er mee kan leven en ook weer kan genieten van het leven.
Hoe hard je daar ook voor moet knokken/werken :yellow_heart:

same!!! echt een topmatras!!!

Dat haar van Nick is nu haast nog erger als vorige keer. Alleen het lange haar bovenop is koel de rest en zeker de zijkanten zo geel.

8 likes

Ja ik vond het er ook niet zo goed uitzien. Allemaal gele en paarse plukken. Maar misschien moet dat nog wegtrekken? Weet niet zo goed hoe dat werkt

Bij een goeie kapper zou je niet met fele plukken naar huis moeten gaan haha.

1 like

Nee dacht ik ook eigenlijk wel :joy: Snap dan niet dat hij dat niet tegen die kapper zegt? Hij leek er ook wel gewoon blij mee in de vlog. Zou ik niet zijn

1 like

Ik geniet zo van de verhuisvlogs van Aimée. Echt leuk om te zien hoe ze er iets moois van maakt met veel tweedehands en opgeknapte spulletjes.

25 likes

Zo leuk, Pietje Bell en Sproet! Had als kind een kleine crush op Sproet maar damn, nu is het een ultra gladde gymboy geworden :joy:

4 likes

Probeer je ons nou stiekem te laten sporten.

1 like

Maar dan ook even over Felicity. Heeft uiteindelijk elf dagen in de cel gezeten, 250 uur community service en ook 30k boete.

Hij gaat naar Kinki Kappers toch? Meestal zijn die daar wel goed in tho, tenminste bij mij in de stad wel. Maar als hij echt wit wit wilt en halve plukken geel krijgt is dat echt niet okay voor het vele geld wat hij eraan uit geeft haha

4 likes

Volgens mij was hij de vorige keer bij Kinki geweest en niet helemaal tevreden en daardoor nu naar een andere kapper gegaan, maar dan nog zal het niet goedkoop zijn geweest vermoed ik.

1 like

Oh oke! Ik heb die vlog nog niet gezien, vandaar dat ik het dacht haha. Maar zoiets is inderdaad niet goedkoop, dan verwacht je wel wat beters voor je geld.

Waarom is het gebruik van een andere school diefstal? Dat klinkt zo onlogisch. En waarom zo veel zwaarder gestraft dan fraude? Of weet je dit niet (je klinkt heel knowledgeable haha, daarom dat ik het aan jou vraag).

Ik ook. Maar zonder herhalingen en lange verhalen zou het nog fijner zijn. Vind de stijl echt heel mooi.

2 likes

Dankjewel voor je antwoord/uitleg! Interessant systeem in amerika wel

Het ging tijdje terug over Nina waarbij het leek alsof ze tijdens de intelligent lockdown d’r haar heeft laten verven. Wat meerderen hier een beetje gek vonden (terecht!). Dit ontkende ze toch, door te zeggen dat het door het licht inval kwam?

De tekst onder deze foto lijkt wel beetje te willen zeggen dat ze haar haren wél blond heeft geverfd + dit lijkt erg op d’r haarkleur uit april.

Wow ik lijk wel obsessed, maar het viel me gewoon op haha.

1 like

Hahaha snap ik heel goed

1 like

Ik snap het niet. Ik maak dat niet op uit de tekst?