Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ze had eerst bruin haar, totdat ze ineens foto’s had met lichter haar en mensen vroegen of ze het geverfd had. Maar volgens haar was dat niet zo en kwam het door het licht inval (allemaal tijdens de intelligente lockdown).

Aangezien ze nu vraagt: bruin of blond?

Maak ik er beetje uit op dat ze toch wel d’r haar heeft geverfd (ziet er hetzelfde uit als op die foto’s uit april) Ik kan het ook compleet mis interpreteren hoor haha :sweat_smile:

1 like

Gisteren heb ik ook die docu over gelukscoaches gezien en bij dezen dan My Two Cents. Ik had heel gemixte gevoelens erover!
Ik moet zeggen dat ik Sanny de sympathiekste van allemaal vond. De anderen vond ik zelfs wat sectarisch overkomen. Vooral die gast met die vlechtjes in zijn haar.

Er gaat ook echt zóveel geld in om - en ja, het is heel Hollands van mij daar weer iets van te vinden. Maar WOW! Die gast met de vlechtjes zette na 2 jaar al een miljoen om. Wtf!

Sanny zei heel stellig dat ze 1 tot 2 ton winst per jaar had. ‘Dat valt toch wel mee, ik ga voor meer!’ Dat trek ik dan toch weer in twijfel hoor. 1 tot 2 ton. Dat is een behoorlijke range. En toen dit werd opgenomen hadden ze pas hun eerste ronde van de cursus erop zitten. Hoe kan je dan stellen dat dat je jaarwinst is? Ik vond haar qua mimiek ook niet heel geloofwaardig overkomen ofzo.

Ik had ook nog graag iets over Cynthia in de docu gezien. Ik vind haar zo ongeloofwaardig en had wel willen weten of mijn gevoel over haar ontkracht zou worden. Mijn indruk van haar cursussen is dat ze predikt over zaken die ze zelf helemaal niet goed onder de knie heeft.

1 like

Hahaha! Mooi verhaal dat!

Klopt, Cynthia is geen gelukscoach. Zij is vooral bezig met haar structuurjunkie gedoe, maar in haar stories vraagt ze wel ‘wat wil je van mij leren’ en dan maakt ze daar ook weer een workshop van. Waar de keuze nou precies op gevallen is weet ik eigenlijk niet meer maar er passeerden wel dingen als ‘omgaan met kritiek’ de revue. En ze heeft natuurlijk ook de ‘Nee is ook een woord’-cursus, en dat schuurt wel erg tegen mentale gezondheid / gelukkig zijn aan.

1 like

Nick die Bonnie in een outfit hijst die lijkt op wat hij zelf altijd aanheeft, en ze het er dan over eens zijn dat het een “lesbische” outfit is. Wat

33 likes

Ja ik vond dat ook echt raar? Hij heeft wel leuke outfits gekozen.

Ik heb de video na deze belachelijke uitspraak niet verder gekeken eigenlijk

1 like

Ah ja later zegt ze ook nog dat het een slonzige outfit is… Niet oke in combinatie met die uitspraak dat het een lesbische outfit is. Sowieso wtf is een lesbische outfit.

5 likes

Wat leuk! Ik geloof ook wel dat het een lieve meid is verder.

Die P? Die vind ik ook irritant. Constant dat geachreeuw en die vage typetjes/sketches/whatever.

Ik vond Co eerst heel leuk om te kijken, maar de laatste tijd is het echt irritainment geworden. Ook dat ze zoveel schijt heeft aan het hele afstand houden. Heb gisteren haar laatste drie vlogs teruggekeken, maar daar komen gewoon wederom meer dan 5 verschillende personen in voor van wie ze geeneens afstand houdt. Ga haar denk ik maar ontvolgen.

Oh en also: die kleur foundation van die Jessie in de vlog van Co. Dat leek wel gesmolten plastic. Had ook echt een groene waas. Kan aan mijn tablet liggen maar damn het wordt gewoon steeds erger. Vond haar vroeger trouwens ook wel leuk om te kijken maar nu dus echt totaal niet meer. Wat een karikatuur (en dan bedoel ik niet qua uiterlijk). Ze wil te hard popiejopie zijn. Zeker wanneer ze met vrienden is

5 likes

Ik vond dit ook zo raar en dacht eerst dat ik het verkeerd had gehoord maar nee :sweat_smile: " ik voel me een beetje zo’n hele coole lesbo" eh oke?? Ging ook kijken of er iemand wat over zei in de comments, maar niks.

3 likes

Ze heeft mijn comment erover verwijderd. :roll_eyes:

16 likes

Serieus?? Wat belachelijk zeg

Youtube moet gewoon een functie ontwikkelen dat je kan zien dat er comments verwijderd worden.

34 likes

Ja, was gewoon een nette comment, dat geaardheid niets zegt over je kledingstijl en andersom en dat dit soort opmerkingen bijdragen aan een schadelijk stereotype. Jammer dat ze niet gewoon toegeeft dat het een stomme opmerking is.

30 likes

Nee, ik ook. Zooo bewust van de camera en maar continue grappig willen zijn.

Ik vond co ook heel leuk. Maar merk dat ze, nu ze alleen maar thuis is, helemaal niet zo boeiend is. Het vliegen maakte haar een interessante vlogger.

3 likes

Welke? Die Nienke vind ik vaak wel gezellig / leuk.

2 likes

Nah. Lekkere stereotypering weer jezus. Scheelt wel weer een video kijken voor mij nu ik dit weet.

2 likes

Ik heb nu ook gecommend kijken hoelang die blijft staan.

6 likes

Maar echt, gewoon een vervangend bericht met: comment is door gebruiker verwijderd. Denk alleem dat het wel irritant wordt als er terecht pestcomments etc. verwijderd worden.

Door de comments te verwijderen, heeft Bonnie echt het laatste greintje sympathie van mij verloren. Ik snap haar gedrag echt niet. Soms lijkt ze zo goed te weten wat wel en niet oké is maar dan doet ze weer dit soort domme dingen. Kan best dat je uit ignorance zoiets zegt, maar corrigeer jezelf dan? Waarom kunnen zoveel YouTuber zo slecht omgaan met terechte kritiek? :unamused:

20 likes

Ja zeker omdat je je video’s nog edit? Je ziet nog een keer dat je dat gezegd hebt, dan heb je toch wel door dat het niet oke is.

1 like