Gisteren heb ik ook die docu over gelukscoaches gezien en bij dezen dan My Two Cents. Ik had heel gemixte gevoelens erover!
Ik moet zeggen dat ik Sanny de sympathiekste van allemaal vond. De anderen vond ik zelfs wat sectarisch overkomen. Vooral die gast met die vlechtjes in zijn haar.
Er gaat ook echt zóveel geld in om - en ja, het is heel Hollands van mij daar weer iets van te vinden. Maar WOW! Die gast met de vlechtjes zette na 2 jaar al een miljoen om. Wtf!
Sanny zei heel stellig dat ze 1 tot 2 ton winst per jaar had. ‘Dat valt toch wel mee, ik ga voor meer!’ Dat trek ik dan toch weer in twijfel hoor. 1 tot 2 ton. Dat is een behoorlijke range. En toen dit werd opgenomen hadden ze pas hun eerste ronde van de cursus erop zitten. Hoe kan je dan stellen dat dat je jaarwinst is? Ik vond haar qua mimiek ook niet heel geloofwaardig overkomen ofzo.
Ik had ook nog graag iets over Cynthia in de docu gezien. Ik vind haar zo ongeloofwaardig en had wel willen weten of mijn gevoel over haar ontkracht zou worden. Mijn indruk van haar cursussen is dat ze predikt over zaken die ze zelf helemaal niet goed onder de knie heeft.