Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ze vatten het zelf ook op als kritiek. Als het gewoon nette comments zijn, zou je het ook kunnen opvatten als feedback en er wat van leren. Maar hey, waarom zouden ze ook :woman_shrugging:t3:

2 likes

Ja en waarom kunnen zoveel Youtubers niet logisch nadenken? Ik kan mij namelijk niet voorstellen ooit zo’n opmerking te maken en te denken dat het oké is.

2 likes

Heb je hem nog een keer geplaatst?
Ik zie hem wel staan namelijk

Nee, ik zie mijn comment zelf niet staan als ik uitlog, wat betekent dat ze hem heeft gemute (alleen ik kan hem zien, en anderen niet). Ik zie wel dat andere comments nu wel blijven staan!

Ik zie nu 3 comments staan. Alle 3 met ook rond de 20 likes. Ze staan er wel pas een half uur of korter.

Ik zie er maar twee staan waarvan een van mijzelf is haha.

1 like

oh ze heeft nu op iemand gereageerd;

Boncolor
15 seconden geleden

Ja vind je? Ah sorry als ik iemand ermee kwets🙁 Ik bedoelde er obviously echt totaal niets kwetsends mee. Zat gewoon een beetje te grappen, omdat het zo overduidelijk een stereotype is, net als wanneer ik zou zeggen ‘ik voel me een beetje een boer/hockeymeisje/vent etc.’

??? Ik snap ook niet wat ze bedoelt met overduidelijk een stereotype?

1 like

Kom hier net om te kijken of anderen ook iets zeggen over Bonnie’s video. Maar ik ga ook gewoon iets commenten, had dit niet van haar verwacht eigenlijk, zeker niet naar aanleiding van de BLM video, waarin zo voor mijn gevoel echt goed open stond voor kritiek. Zoals net iemand anders ook al zei.

Sorry iedereen dat jullie je gekwetst voelen

68 likes

Ook echt dat ‘vind je?’ aaaargh ik had haar echt beter ingeschat.

8 likes

Ik had ook een comment geplaatst, maar die is ook verwijderd.

Ben wel blij dat er vanuit hier wel kritiek komt, haha.

1 like

Zou mij trouwens niks verbazen als ze hier nu meeleest en ze daarom nu wel laat staan. :no_mouth:

1 like

Dat “vind je?” impliceert dus ook dat ze er zelf niks mis mee vindt, is misschien nog wel het ergste

22 likes

Ze verwijdert ondertussen ook nog steeds comments :roll_eyes:

Ik zie als ik uitlog en in een andere browser kijk mijn eigen reactie ook niet meer staan… Hoe bedoel je schijnheilig zeg gadverdamme.

Ja want een boer/hockeymeisje valt ook echt in de zelfde categorie als lesbische outfit…
En dan ook gewoon niet snappen dat dit niet kan…

12 likes

En het waren ook gewoon nette comments, het is niet zo alsof we haar aan het afbranden waren of wat dan ook. Alleen maar uitleggen dat het niet oke is. Bah kan hier echt boos om worden.

8 likes

Ik krijg bij die “het was gewoon steriotype”. Een beetje het zelfde exuus gevoel als charlotte met dr " Ik deed vroeger ook gewoon typetjes op het toneel"

14 likes

Boncolor
4 seconden geleden

Hi mensen :slight_smile: sorry als ik iemand heb gekwetst met dat ik zei dat ik me een ‘coole lesbo’ voelde in een outfit. Ik zei gewoon spontaan wat voor stereotype er bij de outfit in me op kwam, net als dat ik had kunnen zeggen ‘ik voel me net een hockeymeisje’ of ‘deze outfits vind ik heel boers’. Ik wilde hier obviously niemand mee kwetsen en zal zoiets in het vervolg wegknippen. Een fijne dag, mijn excuus :heart:

nog een comment, maar wel reacties verwijderen…

1 like

En als je het dan zegt, sta dan in ieder geval open voor feedback waarom dit gewoon niet kan ipv reacties verwijderen.

5 likes