Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ook nog sorry als ze iemand gekwetst heeft ipv sorry dat ze zoiets debiels zegt. OK is goed Bonnie

4 likes

Ik heb gevraagd of ze haar als in een dat wilt veranderen. Sorry dat ik je hebt gekwetst. Niet sorry als… kom op zeg.

4 likes

Boncolor
25 seconden geleden

Yes daar heb je helemaal gelijk in Linda, ben ook blij dat je het zegt​:heart: Ik merk wel dat ik de laatste tijd steeds meer dingen weg ga knippen omdat ik dan denk: ‘kan’ dit wel? En ik worstel met de grens tussen helemaal alles netjes/perfect doen en wel gewoon mezelf kunnen zijn en spontaan iets kunnen zeggen wat in me opkomt, zoals ik ook tegen een vriendin zou praten (dus zonder teveel te hoeven nadenken). Ben gewoon bang dat de video’s daardoor steeds braver worden/ik steeds minder mezelf ben erin. Ik moet daar nog even een balans in zien te vinden (zonder mensen echt te kwetsen natuurlijk :smiling_face_with_three_hearts:). Anyway mijn excuus!

1 like

Want een hockeymeisje is precies hetzelfde als een lesbo.

Lief haha. Maar veel mensen weten wel wie ik ben. En zolang t hier niet word geplaatst als screenshot vind ik t best haha. Zo moeten mensen nog een beetje moeite doen haha.

( en als je die moeite doet volg me op insta joejoe)

9 likes

Ik wil ook commenten dat ze reacties verwijderd maarja die is dan natuurlijk zo weg net als mijn eerdere reactie.

1 like

Je mag lekker jezelf zijn hoor, Bon. Maar dan moet je ook de kritiek kunnen verdragen.

30 likes

Dit inderdaad. En anders maar eens onderzoek gaan doen en leren waarom dat soort stereotyperingen niet (meer) kunnen en je denkwijze gaan veranderen. Joe

1 like

Ja mooi hè, dat als je op een ongepaste opmerking wordt gewezen, “je niet jezelf mag zijn.” Er is niks mis met je denkwijze aanpassen. Dan ben je nog steeds jezelf.

7 likes

Hahaha als je opmerkingen over geaardheid linkt aan je identiteit gaat er iets mis denk ik.

1 like

@Soy.peor heb je jouw comment verwijderd?

Nee haha. Ik zie wel dat ze als in dat veranderd heeft haha. Wss heeft ze daarna mn comment verwijderd.

Godver daar gaan mn insta volgers… ik had beroemd kunnen zijn.

4 likes

Wauw… Zo raar? Dan pas je wel je ‘excuses’ aan maar je verwijderd de comment.

4 likes

Oh nee ik krijg een reactie van haar met “Done” alsin ze heeft het veranderd. Denk niet dat ze het verwijderd heeft dan.

Woow oke van Annic en Charlotte Blitzblum had ik al niet zo’n hoge pet op, maar van Bonnie had ik het echt niet aan zien komen dat ze kritische reacties doodleuk zou verwijderen :confused:

6 likes

Ik zie hem niet meer staan in ieder geval. Alleen haar reactie op jouw idd met done maar jouw bericht niet meer.

2 likes

‘Iedereen weet toch dat jij openminded bent’
Nou, schijnbaar niet zo opminded dus…

3 likes

“Iedereen die jou kent…”. Oké minion.

12 likes

Ik snap youtube voor geen meter. Maar als ik nu naar haar comments ga zie ik haar exuus nergens staan.

1 like

Boncolor

Boncolor
4 minuten geleden

Hi Lydie, ik dacht voor er allemaal losse discussies ontstaan van mensen die mijn excuus reactie niet hebben gezien: ik heb bovenaan een vastgepinde reactie waar je er misschien op kunt reageren als je nog iets wil zeggen. Anders loopt het een beetje langs elkaar heen

Wauw…
Die reactie is niet eens vastgepind, die staat helemaal onderaan.

Begrijpen youtubers het nou echt niet dat ze het zo alleen maar erger voor zichzelf maken.

4 likes