Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ik moet zeggen dat ik haar vlogs heel leuk vind, als ik haar op instagram zag dan vond ik haar altijd heel chagrijnig en arrogant maar in haar vlogs komt ze heel down to earth over. En haar vlogs tijdens lockdown vond ik leuk omdat ze wel elke dag zich omkleedde en iets probeerde te doen maar heel weinig buiten kwam en met nadere mensen in aanraking kwam.

1 like

Vraag me ook af in hoeverre het haar idee was, omdat ze zich aan het eind zo lang ging verantwoorden. Ook dat hij de prijs bepaald en ze een paar keer zei van: Jaa als jullie het te duur vinden moeten jullie vooral zelf gaan!! En het is van hun beiden, maar hij houdt eigenlijk niet van kringlopen en vindt het zelfs vies? :thinking:

1 like

Hij heeft ook een eigen kanaal! Hij is echt leuk.
Joey Jaq is het volgens mij.

2 likes

heb even in die sneak peak gekeken en vind het ook wel treurig qua producten

m’n moeder heeft nog een betere vintage-doorverkoop-feel

2 likes

Maar gezien haar ‘bekendheid’ zal het wel goed verkopen.

3 likes

Vind het eigenlijk best bijzonder dat ze naast hun fulltime werk en eigen bedrijven nu ook nog dit beginnen. Ook vraag ik me af hoe dat voor Aimée is, omdat ze momenteel als ik het goed heb wel ziek thuis zit (misschien nu niet meer hoor), maar dan nog wel YouTube en dat kan runnen. Zou ze wellicht met haar baan gaan stoppen of parttime gaan werken?

1 like

Onder de vlog van Josh :joy:

50 likes

Jeetje, die reacties op Bonnie’s excuusbericht onder haar video. Zoveel mensen die zeggen dat mensen zich niet aan moeten stellen, dat “hun lesbische collega er gewoon om zou lachen, want het klopt ook wel gewoon”, dat mensen niet moeten zeuren want iedereen weet dat Bonnie 10x zo openminded is als de gemiddelde mens

Daar word je toch gewoon moedeloos van

3 likes

Ik snap beide kanten. Kan wel om hem lachen maar vaak denk ik ook; nu vind ik het echt te theatraal.

1 like

Deze week zat ik hier te klagen over Roosmarijn Koster en dat het alleen nog maar over die baby gaat, maar in de vlog van vandaag heeft ze zowaar geen enkele keer haar zwangere buik laten zien!

2 likes

Haha en
 als het bekend zou zijn
 is de fun niet dat zo’n babyshower onverwachts is :sweat_smile:

Nou maar echt. M’n reactie staat er nog wel zie ik, maar ze heeft er niet op gereageerd. Wel veel mensen die inderdaad zeggen dat men zich niet moet aanstellen en dat mensen tegenwoordig niks kunnen hebben en overal een punt van maken

M’n reactie heeft wel veel likes tho.

1 like

HAhaha ik kijk af en toe een vlog en eke x dat gejank van Dream dream dream ofzo

6 likes

Ik snap ook echt niet waarom (hetero)mensen de behoefte voelen om te zeggen dat zij vinden dat het ‘allemaal wel meevalt’ en dat het ‘niet kwetsend’ is.
Waarom denk je dat jij dat in kunt schatten? Daar heb je toch geen idee van.

En dan bedoel ik niet zozeer de reacties hier maar vooral onder Bonnie’s vlog.

16 likes

Ja er staat nu hetero bij omdat het over specifiek dit geval ging, maar dat gaat inderdaad op voor alles.

2 likes

Ik heb er gisteravond nog over nagedacht en snap eigenlijk niet meer waarom ik de drang voelde om het voor Bonnie “op te nemen”. Ik las de vergelijking met het (in mijn ogen ernstig) racistische gedrag van die juf en vatte dat heftiger op dan het daadwerkelijk was, ook omdat het niet over de inhoud van de opmerking zelf ging maar over de excuses. Ik ben het met jou (en anderen) eens dat haar opmerking kwetsend was en neem mijn comments terug.

Ik ben overigens niet hetero hoor @LaPetiteRobeNoire, maar je hebt zeker gelijk!

22 likes

Dit doet me denken aan toen mensen een keer aan mijn vriendin en ik vroegen ‘maar wie kookt er dan?’ hahaha alsof het zo moeilijk is want normaal kookt de vrouw natuurlijk altijd maar hoe doe je dat dan met 2 vrouwen??? :sob:

Maar dat terzijde, vind het idd ook een stomme opmerking omdat het zo’n stereotype in stand houd over hoe lesbische vrouwen zich zogenaamd kleden. Toen ik net een beetje erachter kwam dat ik gay was ging ik me ook anders kleden naar het stereotype omdat ik ‘erbij wilde horen’ terwijl het niet helemaal mijn stijl is. Maar vind het dan vooral kwalijk om zo’n half ass verontschuldiging te geven die meer overkomt op ‘sorry dat jullie je aangevallen voelen’

20 likes

Dit doet me denken aan Marlieke Koster die de meiden van Ik vrouw van jou ging interviewen. ‘Hoe gaat het er aan toe in zo’n vrouwenhuishouden en wie heeft de broek aan thuis?’ :flushed:

Ik ga de video niet eens linken. Wie het gedrocht wil zien moet maar even zelf opzoeken.

15 likes

Ik had het ook echt niet over jou hoor, maar meer over de comments op de reactie van Bonnie onder de video.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel vanuit gegaan was dat je hetero was omdat je dit zei

maar zo blijkt dus maar weer dat ik zelf ook niet zo snel aannames moet doen.

En ik vind het echt goed van je dat je er nog even op terug komt!

2 likes

Ik hou altijd van jouw uiteenzettingen met dit soort uitbranders!

9 likes