Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Nouja opzich doen ze hetzelfde toch en is de vergelijking op dat gebied toch terecht? Eerst alles verwijderen en het proberen in de doofpot te stoppen en er dan toch maar een half excuus uitgooien. Bonnie doet het alleen wat eerder dan Charlotte.

1 like

Ik vind de opmerking van Bonnie ook niet kunnen maar soms voelt het alsof men op internet er nog wel even extra over doorgaan en iemand op de kleinste dingen nog proberen te pakken als het gaat om fouten maken bij influencers (of bedrijven).
Dus dat er zoveel mogelijk mensen nog even op gaan reageren etc. Ze heeft haar excuses aangeboden en ook weten volgers van haar wel dat het om een enorm onhandige uitspraak gaat maar ze verder echt geen kwaad in zich heeft, zeker niet wat betreft dit onderwerp?
Ze heeft wel een voorbeeldfunctie dus met die reden vind ik het niet netjes wat ze gezegd heeft maar het punt is inmiddels wel gemaakt vind ik.
Ik snap ook wel dat ze comments verwijderd zodat het niet helemaal een ding wordt en uit de hand loopt maar het graag klein houd en netjes oplost ofzo. Zeker als men al zo met een spotlight op je staat.

7 likes

Naar mijn idee wordt het juist een ding door de manier waarop ze het wilt oplossen door comments te verwijderen. Onder haar video hebben denk ik misschien 10 verschillende mensen er wat van gezegd, vind dat wel meevallen. Nu zijn het vooral veel mensen die commenten dat ze zich er niks van moet aantrekken.

8 likes

Ja, nu we het toch over haar hebben. Ik krijg dus haar verhuisvlogs als suggestie en klikte er een paar aan, maar ik begrijp het even niet meer. De laatste keer dat ik een video van haar zag was ze - in ieder geval in mijn herinnering - met een buitenlandse jongen. Ik dacht uit Spanje of Portugal of zo? Dat is niet Zico toch, want hij spreekt Nederlands en zijn ouders zijn hier?

Kan iemand dit raadsel oplossen voor me?

1 like

Denk dat je aimee verward met sophie hol

1 like

Hahahahaha ja ik had al zo’n vermoeden dat ik dingen verwarde. Ik volg ze allebei niet maar ik ga ervan uit dat je gelijk hebt.

Zo veel cringe om die opmerking van Bonnie. Ik ben gay dus ik vind dat ik hier wat van mag vinden. Aan de ene kant maak ik zelf continu dat soort opmerkingen over mijn eigen kleding stijl en is haar ‘stoere lesbo’ outfit nog te girly voor mij. Maar elke random hetero chick op de Uni in Amsterdam loopt er zo bij. En elke jongen eigenlijk ook.
Levi’s, vans, shirt in de broek en een groot tweedehands overhemd. Dus ‘echt lesbisch’ is het niet Nick en Bon!

22 likes

Het lijkt me ook lastig om op te vallen tussen alle andere 5003000 accounts die hetzelfde doen. Misschien wordt het daardoor vanzelf ook weer minder interessant.

2 likes

Maar ja als e te lang wachten zie je hier ook reacties van waarom heeft ze er niks van gezegd.

Ik moet zeggen dat ik haar vlogs heel leuk vind, als ik haar op instagram zag dan vond ik haar altijd heel chagrijnig en arrogant maar in haar vlogs komt ze heel down to earth over. En haar vlogs tijdens lockdown vond ik leuk omdat ze wel elke dag zich omkleedde en iets probeerde te doen maar heel weinig buiten kwam en met nadere mensen in aanraking kwam.

1 like

Vraag me ook af in hoeverre het haar idee was, omdat ze zich aan het eind zo lang ging verantwoorden. Ook dat hij de prijs bepaald en ze een paar keer zei van: Jaa als jullie het te duur vinden moeten jullie vooral zelf gaan!! En het is van hun beiden, maar hij houdt eigenlijk niet van kringlopen en vindt het zelfs vies? :thinking:

1 like

Hij heeft ook een eigen kanaal! Hij is echt leuk.
Joey Jaq is het volgens mij.

2 likes

Hij is waarschijnlijk niet vies van geld :woman_shrugging:t4:

8 likes

heb even in die sneak peak gekeken en vind het ook wel treurig qua producten

m’n moeder heeft nog een betere vintage-doorverkoop-feel

2 likes

Maar gezien haar ‘bekendheid’ zal het wel goed verkopen.

3 likes

Vind het eigenlijk best bijzonder dat ze naast hun fulltime werk en eigen bedrijven nu ook nog dit beginnen. Ook vraag ik me af hoe dat voor Aimée is, omdat ze momenteel als ik het goed heb wel ziek thuis zit (misschien nu niet meer hoor), maar dan nog wel YouTube en dat kan runnen. Zou ze wellicht met haar baan gaan stoppen of parttime gaan werken?

1 like

Onder de vlog van Josh :joy:

50 likes

Jeetje, die reacties op Bonnie’s excuusbericht onder haar video. Zoveel mensen die zeggen dat mensen zich niet aan moeten stellen, dat “hun lesbische collega er gewoon om zou lachen, want het klopt ook wel gewoon”, dat mensen niet moeten zeuren want iedereen weet dat Bonnie 10x zo openminded is als de gemiddelde mens

Daar word je toch gewoon moedeloos van

3 likes

Ik snap beide kanten. Kan wel om hem lachen maar vaak denk ik ook; nu vind ik het echt te theatraal.

1 like

Deze week zat ik hier te klagen over Roosmarijn Koster en dat het alleen nog maar over die baby gaat, maar in de vlog van vandaag heeft ze zowaar geen enkele keer haar zwangere buik laten zien!

2 likes