Haha en… als het bekend zou zijn… is de fun niet dat zo’n babyshower onverwachts is
Nou maar echt. M’n reactie staat er nog wel zie ik, maar ze heeft er niet op gereageerd. Wel veel mensen die inderdaad zeggen dat men zich niet moet aanstellen en dat mensen tegenwoordig niks kunnen hebben en overal een punt van maken…
M’n reactie heeft wel veel likes tho.
HAhaha ik kijk af en toe een vlog en eke x dat gejank van Dream dream dream ofzo
Ik snap ook echt niet waarom (hetero)mensen de behoefte voelen om te zeggen dat zij vinden dat het ‘allemaal wel meevalt’ en dat het ‘niet kwetsend’ is.
Waarom denk je dat jij dat in kunt schatten? Daar heb je toch geen idee van.
En dan bedoel ik niet zozeer de reacties hier maar vooral onder Bonnie’s vlog.
Ja er staat nu hetero bij omdat het over specifiek dit geval ging, maar dat gaat inderdaad op voor alles.
Ik heb er gisteravond nog over nagedacht en snap eigenlijk niet meer waarom ik de drang voelde om het voor Bonnie “op te nemen”. Ik las de vergelijking met het (in mijn ogen ernstig) racistische gedrag van die juf en vatte dat heftiger op dan het daadwerkelijk was, ook omdat het niet over de inhoud van de opmerking zelf ging maar over de excuses. Ik ben het met jou (en anderen) eens dat haar opmerking kwetsend was en neem mijn comments terug.
Ik ben overigens niet hetero hoor @LaPetiteRobeNoire, maar je hebt zeker gelijk!
Dit doet me denken aan toen mensen een keer aan mijn vriendin en ik vroegen ‘maar wie kookt er dan?’ hahaha alsof het zo moeilijk is want normaal kookt de vrouw natuurlijk altijd maar hoe doe je dat dan met 2 vrouwen???
Maar dat terzijde, vind het idd ook een stomme opmerking omdat het zo’n stereotype in stand houd over hoe lesbische vrouwen zich zogenaamd kleden. Toen ik net een beetje erachter kwam dat ik gay was ging ik me ook anders kleden naar het stereotype omdat ik ‘erbij wilde horen’ terwijl het niet helemaal mijn stijl is. Maar vind het dan vooral kwalijk om zo’n half ass verontschuldiging te geven die meer overkomt op ‘sorry dat jullie je aangevallen voelen’
Dit doet me denken aan Marlieke Koster die de meiden van Ik vrouw van jou ging interviewen. ‘Hoe gaat het er aan toe in zo’n vrouwenhuishouden en wie heeft de broek aan thuis?’
Ik ga de video niet eens linken. Wie het gedrocht wil zien moet maar even zelf opzoeken.
Ik had het ook echt niet over jou hoor, maar meer over de comments op de reactie van Bonnie onder de video.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel vanuit gegaan was dat je hetero was omdat je dit zei
maar zo blijkt dus maar weer dat ik zelf ook niet zo snel aannames moet doen.
En ik vind het echt goed van je dat je er nog even op terug komt!
Ik hou altijd van jouw uiteenzettingen met dit soort uitbranders!
Ik wil niet generaliseren, maar het valt me best wel vaak op dat mensen met een pabo-achtergrond (Bonnie, Charlotte en een aantal mensen die ik prive ken (ok blijft N=5 haha)) van best wel veel maatschappelijk belangrijke themas niet goed op de hoogte zijn. Nu kan het altijd dat je een fout maakt (ben zelf ook zeker schuldig), maar soms lijken ze er helemaal geen gevoeligheid voor te hebben en zijn ze ook niet bereid om over een thema te leren.
Beetje naief misschien, maar ik had van juffen en meesters gewoon verwacht dat ze wat meer maatschappelijk betrokken zouden zijn en het belangrijk zouden vinden zelf onderwezen te worden over thema’s.
Ja ligt denk ik ook aan de doelgroep. Die is bij Bonnie volgens mij ook niet zo oud.
Allemaal reacties over dat Bonnie het overduidelijk niet zo bedoeld en dat mensen niet zo snel op hun tenen getrapt zijn of vast zelf geen eigenwaarde hebben (ja serieus, zo’n opmerking stond er ook tussen)
Geef gewoon toe dat stereotypering niet oké is, in wat voor vorm dan ook. Snap die volgers dan ook echt niet. Echt een beetje kinderlijk ook, gelijk in de aanval als er iets over je ‘idool’ gezegd wordt
Iemand vraagt ook aan Bonnie comments verwijderd en ze zegt ‘nee’, maar ze geeft in dezelfde zin toe dat ze wél reacties verwijderd. Ze wilde dat de reacties/discussie niet overal in de comments werd gevoerd.
Haha maar die hele Marlieke is toch ook 1 oppervlakkige vertoning op YouTube? Ze wil zo graag rauwe en echte video’s maken en zogezegd durft ze vragen stellen die niemand stelt? Echt nog niks van gemerkt.
Zij promootte ook die website van onze vriendin Annic zonder die zelf bezocht te hebben. Hoe dan?
Mijn comment heeft ze gewoon verwijderd want die staat er nog niet en die had gister iets van 30 likes gekregen. Hoe zou dat moeten kunnen als die gefilterd was
“Sorry jongens Sjaakie liep op het toetsenbord”
Vind het vooral ‘catering to the haters’. Ik zou nog smeriger gaan eten dan ik al daarvoor deed.
En bovendien was het vooral Nick die uiteindelijk zei: Ja dit is echt n beetje lesbisch, maar daar hoor ik bijna niemand over.
Al verzin je 300 smoesjes. Als 1 iemand zegt ik voel me gekwetst door je opmerking is dat al genoeg om je exuses aan te bieden.
Heb ff ingezoomed hahah en ik denk van wel ja. Cool