Got news for you, maar gezien jij hier gewoon meepost “ben” jij zelf ook het FF. Vind het zo triest om als het je inhoudelijk niet bevalt ineens een stap naar achter te doen en te zeggen: jezus wat een kutwijven zijn jullie?! Je generaliseert plus je bent zelf het FF.
Ik mis de gele bank in Willemijns huis, vind de nieuwe bank helemaal niets en zo groot. Haar woonkamer lijkt opeens veel kleiner. Vind het ook typisch dat ze haar hele huis laat restylen door dat bedrijf (als reclame voor het bedrijf) maar dat ze beetje bij beetje hun spullen vervangt omdat ze het toch niet mooi vindt en alleen de bank en tafeltje houdt.
Ik snap de kleur van de bank vooral niet. Ik denk dat het met een lichtere kleur veel beter bij haar stijl had gepast.
Vond het vooral opvallend dat ze aangaf het kleed te vervangen omdat ze die te donker vond en van lichte meubels e.d. houdt.
Ze antwoord in de comments ook dat het zetten zeer deed, dus officieel bevestigd
Daar zijn ze hoor… indoorspeeltuin is voor iedereen dicht maar zij mogen wel even eten, en als de kids toch gaan spelen wordt er een oogje dicht geknepen. Het heeft keihard geregend maar er liggen wel kussens op de loungeset buiten en ineens krijgen ze allerlei lekkernijen afgeleverd oke ik ben zuur
Zo jammer dat youtube bij kindervideo’s de reacties uitzet want kan me niet voorstellen dat hier geen commentaar op zou komen
Mijn juf in groep 8 hield vol dat onmiddellijk met 1 L geschreven moest worden (dus onmiddelijk). Ben toen de volgende dag terug naar school gekomen met een kopie uit de Van Dale hahah echt een betweterig kutkind
Haha, dit had ik kunnen zijn
En terecht!
Dubbele dekens, dubbele lakens!!! (Sorry, pavlov)
This is getting old
Haha bij mij is ‘twee doden, twee lijken’ altijd blijven hangen
Ik vind het een beetje sneu, middelbare schoolgedrag. Wat wil je er precies mee bereiken? xx
Wij leerden dikke dijen, lange lullen. Vonden sommige ouders wat minder
Ik dacht even dat ik in het onderwijstopic zat
Aimee heeft nu een vaas op insta staan voor 11 euro excl. verzenden (dus dat zal dan neerkomen op bijna 18 euro). Ik snap wel dat ze eraan wil verdienen, maar ik zou dit echt nooit neerleggen voor een vaas afkomstig uit een kringloop (tenzij het iets van waarde is).
Hier heb je in de buurt echt geen fijne kringloop, althans, ik vind nooit wat leuks en heb ook echt geen zin meer in dat zoeken naar een parel. Dan is zo’n account als dat van Aimee bv wel leuk en lekker makkelijk. Dan betaal je toch ook een beetje voor het gemak?
Nouja 18 euro in totaal voor een vaas van een kringloop (heb ff gekeken, het is niet eens iets heel bijzonders, tenzij het waarde heeft) waar je waarschijnlijk niet meer dan 6-7 euro voor hoeft te betalen daar, vind ik wel de hoofdprijs eigenlijk haha.
Maar ja er zullen vast mensen zijn indd die geen kringloop in de buurt hebben.