Ik ook
Toch ga ik Bas wel volgen haha want ik vond hem altijd wel leuk in Enzo zijn vlogs.
Haha wat een troep, echt typische kringloop/rommelmarkt spullen die je voor een euro koopt.
Ik vroeg me altijd al af wat voor werk bas deed. Ook omdat hij toen zoveel in de vlogs van enzo te zien was.
De mensen die Bas leuk vonden in enzo’s vlogs zullen hem echt wel gaan volgen. Vraag me wel af of hij zijn content interessant kan houden… Ik denk serieus wel dat zij ruzie of iets dergelijks hebben gehad trouwens. Zou niet weten waarom je anders nooit meer in de vlogs verschijnt, zou voor zijn kanaal dan toch juist beter zijn. En wat betreft myron, die 2 kennen elkaar echt al wel 2 jaar ofzo
Even iets anders maar wat wel met YouTubers te maken heeft, doet bij jullie gurugossiper het?
Nee al dagen niet, wilde ook lezen maar de pagina’s laden steeds niet
Nee, maar het is inmiddels ook meer uitzondering dan regel wanneer die site het eens doet
Ja klopt. Maar had er al heel lang niet op gelezen, lees vaker op tattle. Maar wilde iets lezen over Brooklyn and Bailey omdat dat zusje nu weer thuis is.
Ja bij mij gaat die niet eens naar de website.
Ik was me laatst aan het verdiepen in dat zusje in die andere staat, maar kon niet helemaal volgen waarom zij daar woont? Behalve dat ze daar naar school gaat
Ja dat is dus niet helemaal duidelijk, behalve persoonlijke omstandigheden. Op GG hadden ze het over ruzie met mensen op haar andere school, relatie, zwangerschap etc.
Alles wat Aimee te koop had staan is binnen een paar minuten verkocht. Nu kan er op een klapstoeltje geboden worden en iemand biedt al 50(!!) euro. Ik vind de items ook niet bijzonder tot nu toe. Maarja ik snap wel waarom ze het doet, het is leuk om te doen als je van kringlopen houdt en er is gewoon veel vraag naar, mensen kopen blijkbaar toch alles wel.
Voor hoeveel heeft ze deze zelf eigenlijk gekocht? Zie iemand wel in de reacties zeggen dat ze dit niet vindt kunnen. Maargoed, het is natuurlijk net wat iemand ervoor over heeft.
Die reactie zag ik ook, Aimée reageerde daarop en nu lijkt de reactie weg?
Even de vlog bekeken: ze heeft 7,50 voor die stoel betaald. Nu dus 50 geboden
Ik zie de reactie ook niet meer. Beetje flauw om te verwijderen terwijl het filmpje wanneer ze het aankoopt gewoon op youtube staat.
Mensen zijn trouwens echt gek om daar 50euro of misschien nog wel meer voor te betalen. Maar goed ze kiezen hier vrijwillig voor
Ik vraag me echt af wat er gebeurd is tussen die twee
Ik vind dat ook wel gek hoor. Het minimumbedrag dat geboden moest worden was 25 euro, terwijl ze het zelf voor 7,50 heeft gekocht…
Lucratieve business. Is natuurlijk heel makkelijk verkopen als je al een groot bereik hebt. Dat zie je ook op al die UW accounts. Daar wordt altijd de hoofdprijs gevraagd.
Ah, ik zie er ook echt een jong meisje op reageren die graag wil bieden maar het nog even aan haar moeder wil vragen. Vind dat dan toch wel sneu hoor. Kan me dan helemaal voorstellen hoe zo’n meisje daar dan zit.
Snap ook niet waarom ze de reactie heeft weggehaald. Ze had er zelf ook normaal op gereageerd.
Ja dat klopt maar wellicht had iemand die vaas ook wel gewoon willen kopen voor het kringloopbedrag. Ik vind het gewoon vuil als je zoiets als kringloopwinkels gaat misbruiken om eraan te verdienen terwijl het in essentie is voor mensen met wat minder budget