Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

En terecht!

2 likes

Dubbele dekens, dubbele lakens!!! (Sorry, pavlov)

3 likes

This is getting old :roll_eyes:

12 likes

Haha bij mij is ‘twee doden, twee lijken’ altijd blijven hangen :sweat_smile:

9 likes

Ik vind het een beetje sneu, middelbare schoolgedrag. Wat wil je er precies mee bereiken? xx

7 likes

Wij leerden dikke dijen, lange lullen. Vonden sommige ouders wat minder :joy:

12 likes

@Rue Mijn ezelsbruggetje was dan toch het meest pedagogisch verantwoord :joy:

1 like

Ik dacht even dat ik in het onderwijstopic zat

3 likes

Aimee heeft nu een vaas op insta staan voor 11 euro excl. verzenden (dus dat zal dan neerkomen op bijna 18 euro). Ik snap wel dat ze eraan wil verdienen, maar ik zou dit echt nooit neerleggen voor een vaas afkomstig uit een kringloop (tenzij het iets van waarde is).

18 likes

Hier heb je in de buurt echt geen fijne kringloop, althans, ik vind nooit wat leuks en heb ook echt geen zin meer in dat zoeken naar een parel. Dan is zo’n account als dat van Aimee bv wel leuk en lekker makkelijk. Dan betaal je toch ook een beetje voor het gemak?

2 likes

Nouja 18 euro in totaal voor een vaas van een kringloop (heb ff gekeken, het is niet eens iets heel bijzonders, tenzij het waarde heeft) waar je waarschijnlijk niet meer dan 6-7 euro voor hoeft te betalen daar, vind ik wel de hoofdprijs eigenlijk haha.

Maar ja er zullen vast mensen zijn indd die geen kringloop in de buurt hebben.

7 likes

Ik heb me alweer afgemeld voor die IG winkel van aimee. Meteen allemaal andere tweedehands IG winkel kraaien in mn account die vrienden willen worden omdat ik dat account van Aimee ben gaan volgen. Lekker liften op een ander. Laat maar.

En die vaas vind ik ook aan de prijzige kant. Het is best een standaard “dit vind je in elke kringloop winkel” vaas. Maar inderdaad als je te lui bent voor de kringloop wil je er vast voor betalen.

2 likes

Die vaas zou je in principe ook bij de hema kunnen vinden voor minder.

17 likes

Wat is die verkoopinsta van aimee? Zal hier vast ergens staan maar te lui om te zoeken sorry :see_no_evil:

Het is misschien een stukje service wat je betaalt, maar dan nog vind ik de items niet speciaal en echt duur voor wat het is (zeker in verhouding tot andere instagramshops).

Maar goed, ik ben misschien verwend met een leuke kringloop in de buurt en ben dat al jaren gewend haha, dus ik snap dit gewoon niet zo. Vind het ook een beetje gek om een business te maken uit kringloopartikelen.

Ach, Aimee vindt het leuk, er zijn mensen die ervoor willen betalen, dus verder prima haha. Ik zou het persoonlijk gewoon niet doen

3 likes

Thrift.this.tuesday

Hmmm vind het allemaal niet erg bijzonder inderdaad

er gaat echt een wereld voor me open joh, al die accounts die hetzelfde doen?
vraag me af wat ze met al die spullen doen in huis. waar bewaren ze dat? en stel je voor het dat het maar niet verkocht wordt? vaasjes en kleinere dingen zoals mokken enzo… oké… maar ik zie ook stoelen, kastjes, tafeltjes, spiegels etc haha.

1 like

Hmm ik vind de items ook niet heel bijzonder of boeiend die ze verkoopt, maar mensen betalen er blijkbaar wel voor zo te zien haha

Sowieso minimaal 15 euro excl shipping