Morgen te koop bij Aimee voor 25 euro
Nee maar even serieus ik vind het soms wel flink te keer gaan ook over bijv Alwin en merk dat ik minder dit topic open daardoor
Waarom is jouw naam mandje en niet

Sorry dat jij je beledigd voelt
Helemaal rot ik kende heel dat filmpje niet en heette op ellegirl al Mandje en toen vertelde iemand mij over het filmpje
Je zou MAND! als titel moeten hebben
ja of; KORTER!
Jaaa korter natuurlijk!
Ik vind Teske heel leuk maar ik kan die tong achter haar tanden als ze lacht echt niet meer aan
Precies dit.
Als mensen hierdoor duurzamer gaan consumeren ipv hun huis volstoppen met wegwerptroep van Aliexpres en de Action, lijkt dat me heel positief.
Als ze dan ook nog waarde gaan hechten aan kwaliteit en duurzaamheid mag ze voor mij alle troep voor 25 keer de vraagprijs verkopen (en we weten allemaal dat ze naar mijn goedkeuring smacht)

serieus
Wat naar 
Eventjes een beetje naast de discussie. Maar toen ik enkele jaren geleden werkte op een school met tieners, keken we eens naar een programma rijker dan je denkt( worden stukken uit je huis geschat). En toen zeiden die meisjes van 14 jaar: mevrouw die meneer heeft dat gekocht in de kringloopwinkel, en hij durft dat gewoon zeggen op nationale tv!!! Toen stond ik ook even met mijn mond vol tanden maar bij sommigen is er dus nog schaamte, heb hen toen maar verteld dat ik daar ook soms iets koop.
Charlotte heeft een video geüpload en er staat onder andere in de titel āOver racisme in de klasā. Ze vertelt dat ze racisme, discriminatie, kolonisatie etc. heeft besproken met haar klas. Goed dat ze het daarover heeft maar ik had eigenlijk gehoopt en verwacht dat ze nog even terugkwam op wat ze zelf twee weken terug deed en daarop zou reflecteren.
Colin is een vies mannetje, denk dat dat de reden is geweest.
ik heb nu wel ineens vet zin om naar een kringloop te gaan
Haha ja ik ook. Hier in de buurt zijn alleen niet echt leuke
Ik ken eigenlijk alleen kringloopwinkels die bijvoorbeeld daklozen en verslaafden aan het werk helpen/een onderdak bieden of op een andere manier een goed doel steunen. Dat vind ik toch anders.
Ja tuurlijk mag ze er mee doen wat ze wil, maar ik vind het toch wat inhalig.
Maar bij bijv de Bijenkorf zijn dingen toch helemaal niet duurder? Het maakt meestal niks uit of je het bij het merk zelf koopt of daar