Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Jeetje jongens, ik heb lopen janken bij die bruiloft video van Laura Ponticorvo & Ryan. De speaches van Laura haar beste vriendin, Fred en Luca waren zo ongelofelijk lief. Echt een super mooie bruiloft.

2 likes

Ik heb beide en ben 2000 euro kwijt geweest en dan neem ik niet eens het goedkoopste montuurtje.

Volgens mij kan laseren bij bepaalde oogafwijkingen niet en alleen bij - sterkten en niet bij +, maar nu ik dat typ ga ik aan mezelf twijfelen dus please correct me if I’m wrong

2 likes

Fun fact: Ace & Tate staat voor acetaat, een materiaal waar de monturen van gemaakt worden. Toen iemand dat een keer tegen me zei was mn mind wel even blown

53 likes

Hahah oh ik vond dit altijd super obvious :joy:

11 likes

Hahahaha heb dit echt een paar keer moeten uitspreken

3 likes

Ik dacht even dat hier Antwerpenhoer stond.

44 likes

Het is niet Hans Anders.

2 likes

Ik had op het hbo een klasgenoot met de naam Maikel. Ik heb de eerste 3 maanden zijn naam telkens als “Michael” geschreven want ik wist niet dat het Maikel moest zijn (WANT WIE NOEMT ER ZIJN KIND NOU ZO). Hij is ook nooit boos geworden ofzo. Volgens mij vond hij zijn naam erger dan het fout schrijven ervan

10 likes

Ik had op de basisschool 2 michaels in de klas 1 op zijn Engels en een als “miegaa-ellll” en op het hbo ook een Maikel (misschien dezelfde). Ik vond die schrijfwijze knap kut net zoals zijn persoonlijkheid. :wink:

2 likes

Ahhh mijn schoonmoeder gaat jullie niet aardig vinden @Kurisu en @anon18202522 :rofl:

(aangezien het nu leest alsof m’n vriend zo heet, is m’n zwager)

4 likes

Sorry MACdonalds schoonmoeder!!!
Maar niet mijn smaak, veel plezier ermee he

12 likes

Ik snap ook niet waarom je moet knoeien met zo’n simpele naam. Het zoontje van dusdavid heet volgens mij ook djayson oid. Nog zo’n verpesting van een naam. Alsof David zelf blij zou zijn als z’n ouders hen daafit hadden genoemd.

40 likes

Stiekem ben ik het met jullie eens maar dat weet zij niet

1 like

Altijd als het over namen gaat wil ik reageren met de naam die een kennis van mij haar zoontje heeft gegeven en HOE VRESELIJK IK DAT VIND maar ik durf het niet. Want straks leest ze hier ook en het is zo’n “unieke” naam dat het echt over niemand anders kan gaan.

1 like

Ja hallo dit kun je niet maken hoor :anguished: Ik wil het zo graag weten nu haha.

3 likes

I knoooow sorry. Het is ook heel frustrerend dat ik er niet over kan zaniken waar en wanneer ik maar wil.

1 like

Anna rent op instastories dwars door het beeld van iemand anders die aan het filmen is heen, puur gefocust op zichzelf en de camera die haar volgt :roll_eyes:

2 likes

De naam Jayson is al verpest op zich.

Ik heb de Glamour gekocht en op de cover staat de volgende quote van Lars Veldwijk: “Irritant aan vrouwen? Ze roddelen zoveel”. Ik houd jullie op de hoogte.

10 likes