Gregor schijnt af te zijn gevallen na hun Amerika trip. Maar als ik zie hoe die pt-er oefeningen uitlegt, kan ik die bewering van haar niet echt serieus nemen.
Ik vind josh altijd zo leuk, in zon andere wereld leeft ze. Volgens mij is ze echt wel lief en heeft ze het beste met je voor en werkt hard. Knap dat ze het allemaal maar doet.
Ben jij José?
Ah dat ligt echt vooral aan die neus. En dat ze zich nu beter kleedt, maar goed wie doet dat niet in vergelijking met zolang geleden? Oke en misschien een laagje makeup. Of 13.
Als ik dit soort foto’s zie vind ik het altijd een raar idee dat zij model is geweest? Niet om te shamen, ik zie zelf ook totaal niet uit als een model, maar behalve de modellenmaten die ze waarschijnlijk wel heeft snap ik het niet echt dat zij behoorlijk veel heeft gewerkt als model.
Moet zeggen dat het bij josh wel heel mooi en natuurlijk is gedaan.
ja geef het nr van die dokter maar
Nee ik kan me dit ook echt totaal niet voorstellen. Ik vind haar nu ook niet echt een knappe vrouw na alle chirurgie.
Ik kwam via Bram de Wijs op dit kanaal en ik ging echt stuk om het begin
Sowieso wel leuke vlogs en die van matijnnijhuis zijn ook grappig
Met de vlog van Diana gekeken en wat koopt zij veel! Zo makkelijk doet ze er ook over. Althans dat vind ik. Heeft zij zoveel inkomsten dat ze zo vaak kan shoppen? Ze werkt er niet naast toch? Of weet ik gewoon niet dat ze supergroot is en leef ik onder een steen?
Volgens mij zei ze laatst dat haar stationary lijn bij kruidvat tegenwoordig haar hoofdinkomen is? En verder is ze bij mijn weten alleen vlogger/influencer inderdaad.
Ze krijgt naast dat ze al zelf stapels koopt ook wel veel kleding van Monki en zo, dat pak waar @Janniebeton het over heeft volgens mij ook, dat is waarom ze hem niet omruilt voor een betere maat. Volgens mij krijgen ze ‘per verrassing’ dingen opgestuurd en kunnen ze het niet ruilen.
Ah ok! Ik verbaasde me echt over de hoeveelheid en hoe makkelijk ze van alles en nog wat in Londen kocht.
Haar vriend heeft volgens mij een normale baan dus misschien leven ze daar gewoon beiden van.
Oja dat kan ook natuurlijk!
Gelukkig niet
Dat denk ik niet hoor, ze zei laatst volgens mij ook in een interview dat ze de huur die ze nu samen betalen voor hun appartement in Amsterdam ook alleen zou kunnen betalen.
Dus ze verdient zelf gewoon erg goed.
Ik zie op de Instagram van Bibi Breijman heel vaak een kindje met een bril. Wie is dit??
Schreef ze dit op Proud? “Heftige” tekst wel voor die site ja!