Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

hahaha ja is ook zo, ik ben ook een hater haha. ik vind het model alleen tuttig maargoed, en kan er ook niet tegen dat ze dan ook zegt ‘o my god, mooiste trouwschoen ever, alles wat ik wilde en meer omg’

1 like

Ik vind Teske zo een mooie meid, maar ik vind dit kapsel zo zo zooooo verschrikkelijk slecht bij haar staan. Ze ziet er uit als een 40-jarige vrouw, maar goed zolang zij er zelf maar blij mee is…

5 likes

Ziet eruit als een gezellige avond

67 likes

image

62 likes

Ik weet niet wat voor 40-jarige vrouwen jij in je omgeving hebt maar bij mij zien ze er niet zo uit hoor. Ik vind dit juist zo’n kinder kapsel.

10 likes

Heel dom maar als ik Claartje Rose’s achternaam zie denk ik altijd aan een super chique vagina met niet zomaar een clitoris maar een Cliteur.

Hoop dat jullie haar naam voortaan ook niet meer normaal kunnen lezen.

184 likes

Ik heb die associatie ook inderdaad. En ik moet denken aan dit (kut)lied:

18 likes

Oh ik ril ook echt van haar achternaam. Ik weet niet of je achternamen kan laten aanpassen maar met die naam had ik het sowieso gedaan.

3 likes

Van je Instafriends moet je het hebben. Als zij er zelf maar goed op staan :joy:

2 likes

Tara Verspon heeft een video geüpload over zero waste. Een van de comments eronder zegt dit:

Ik snap niet dat ze zo’n video maakt en dan zegt dat iedereen z’n steentje bij kan dragen en om tips vraagt, maar minder kleding kopen/bestellen ziet ze dan niet als optie? Meerdere keren per maand zo’n grote berg kleding bestellen die verpakt zit in plastic zakjes en vervoerd moeten worden lijkt mij een grotere impact hebben dan bijvoorbeeld een plastic rietje te gebruiken. 3/4 van die kledij wordt toch ok weer via united wardrobe verkocht of weggegeven, wat is het nut dan van al die sponshoplogs (behalve dan views krijgen)?

26 likes

Met af en toe crème de la piemel (wie kreeg hier ook alweer de credits voor?)

2 likes

Ik zie die reactie van hen niet (meer).

Ik heb de video niet gezien en zie dus alleen jouw screenshot + jouw commentaar erop. Op basis daarvan trek je volgens mij de verkeerde conclusies? Ze zeggen niet dat ze het niet als optie zien. Wel dat ze nu een ander begin gemaakt hebben, en ik vind: alle begin is goed. Wie weet komen ze later wel tot andere inzichten nog. Volgens mij balen zij er gewoon zo van dat er op het negatieve gefocust moet worden. Wat overigens wel heel menselijk is. Ik noem het mierenneuken. :yum:

3 likes

Die hoofden hahahaha wtf :joy:

Deze poppetjes @Mhysa doen me ook heel erg aan Bonnie en haar kapsel denken;p

4 likes

Het ellendige van deze vrouw is dat ze dus ook anderen aanpraat dat ze beter/mooier kunnen worden dan ze nu zijn. Echt absurd. Ze wordt ook alleen maar bekender doordat youtubers (en van die Temptation-randfiguren) zich dit laten wijsmaken.

Diana is echt gek! Hoe zij ook filmpjes maakt met persoonlijke verhalen met Barbie en haar ex. En dan zegt ze: ‘bij Barbie is het allemaal heel mooi en natuurlijk gegaan’. HOEDAN?

7 likes

Ze heeft op deze vraag gereageerd op haar Instagram. Ze hadden alles geregeld op Sicilië, maar toen kwamen ze erachter dat de gasten alleen op vrijdagavond konden invliegen en zondagochtend uit, en dat wilden ze niet. Vonden ze te kort. Dus hebben ze voor Belgie gekozen.

Ik vind het persoonlijk een lulverhaal, want hoezo een bruiloft (laten) regelen op Sicilië en dan erachter komen dat je de tickets niet voor elkaar krijgt? Eerlijk gezegd, ik denk dat er betere spon in Belgie langskwam.

17 likes

Haha ja precies. Net zoals ze in het voorstukje van de vlog zegt dat in de beschrijving ook staat met welke bedrijven ze hebben samengewerkt en wat ze dan zelf hebben betaald. Maar er staat alleen maar een lijst met álle bedrijven. Zonder specificatie erbij… :thinking:

Ik vond die backstage beelden wel leuk om te zien trouwens! Zie je het eens van een kant die je normaal niet ziet

2 likes

Ze heeft haar comment verwijderd? Maar gelukkig was daar Rita:

42 likes