Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Denk dat die youtubster waaraan hij het gaat vragen niet meer praktiserend is eigenlijk. En ik denk ook niet dat zij een definitief antwoord zou geven, want zij weet niet eens dat het over Jake gaat. Shane heeft haar gevraagd om meer uitleg over sociopaten te geven, en waarschijnlijk wanneer hij vraagt of zij denkt dat Jake er een is dat zij gaat zeggen dat hij wel bepaalde kenmerken ervan heeft mss maar dat ze dat niet kan diagnosticeren.

Ik zei trouwens eerder psychopaat, maar bedoelde sociopaat. Denkt niet dat Shane het woord psychopaat heeft gebruikt!

1 like

Sociopaat is een nog meer verouderde term

2 likes

Ik vind de nieuwe video van Noor over onbeschofte vragen wel leuk om te zien. En EINDELIJK gaat ze stoppen met blonderen. Oké wel nog highlights maar dat zal zoveel beter staan denk ik.

Voor iedereen die geen zin/tijd heeft om de video te zien:

Samenvatting

1. Heb je ooit Botox of fillers laten doen?
Nee, soms denkt ze er wel over na maar ze is te bang dat haar gezicht daardoor zal veranderen en vind het kunnen tonen van emoties heel belangrijk. Ze is ook bang voor naalden.

2. Hoeveel geld verdien je?
Die vraag is niet te beantwoorden omdat ze geen vast bedrag per maand verdient want ze heeft een bedrijf en daar investeert ze dus veel geld in.

3. Ben je zwanger?
Nee. Als ze zwanger zou zijn zou ze het zeker laten weten. Ze wilt zeker nog meer kinderen maar kan niet zeggen wanneer dat gaat gebeuren.

4. Hoeveel vriendjes heb je gehad?
Drie in totaal. Ze heeft vrijwel altijd relaties gehad, behave tijdens haar eerste studiejaar. Voor Sander had ze een relatie van 1,5 jaar en één van 3 jaar.

5. Heb je een spraakgebrek?
Een beetje want ze spreekt de ‘r’ best raar uit en hoopt niet dat Olivia dat ook krijgt dus let ze altijd op haar articulatie als ze tegen Olivia praat.

6. Waarom is je haar zo lelijk?
Ze heeft van zichzelf best donker haar maar wilde altijd graag lichtblond haar waardoor ze het heel vaak heeft geblondeerd. Daardoor is haar haar afgebroken en in een slechte conditie. Ze heeft besloten om te stoppen met blonderen en gaat het nu een stukje uit laten groeien om vanaf dan alleen nog maar highlights te laten zetten. Ze heeft overigens ook negatieve opmerkingen over haar haar geblokkeerd in de comments.

7. Waarom ga je met bepaalde mensen niet meer om?
Ze gaat geen namen noemen maar legt uit dat je niet altijd met dezelfde mensen zult omgaan en dat er gewisseld wordt met vriendschappen en je nieuwe vrienden leert kennen etc. Er zijn wel een paar mensen waarmee ze niet meer omgaat en dat is zeker niet omdat ze ruzie oid hebben maar sinds ze moeder is geworden kreeg ze toch andere interesses en prioriteiten in haar leven en heeft ze andere keuzes gemaakt mbt sommige vriendschappen.

8. Waarom ben je zo vaak weg van Olivia?
De vlogs zijn geen weergave van haar hele leven en de meeste momenten dat ze met Olivia is filmt ze expres niet. ‘s Ochtends is ze altijd een paar uur bij Olivia en ‘s avonds ook weer. Ze gaat alleen maar naar het buitenland als ze een betaalde samenwerking heeft zodat ze letterlijk geld verdient aan een reis die ze maakt en dat ziet ze ook als een investering in Olivia’s toekomst. Ze gaat nooit langer dan drie dagen weg want dat kan ze zelf mentaal niet aan. Het gaat wel beter nu Olivia wat ouder wordt omdat ze nu het idee heeft dat ze meer met haar kan praten vanuit het buitenland.

25 likes

Wat is er dan mis met die Jake Paul?

1 like

Het is niet de eerste keer dat ik (slechte) dingen hoor/lees over dat Team 10 House.

Eh bel een kapper?

69 likes

Denk het niet haha

1 like

is hier nou het woord gratis weggevallen?

58 likes

Ja verhip

3 likes

Bestaan er ook kappers die je haar niet kunnen knippen? :face_with_raised_eyebrow:

17 likes

Moet wel in NL zijn he :’)

4 likes

interessant gebruik van de beperkende bijzin inderdaad. kappers die kapper zijn maar niet kunnen knippen hoeven niet te reageren.

13 likes

Amerikaanse youtubers hadden dat al eerder gedaan en toen zat er wel een werkende laptop o.a. in en andere apparaten zoals een luxe koffieapparaat :stuck_out_tongue:

En al die Nederlanders die aardappels meenemen. :stuck_out_tongue:
Maar je hebt zat Amerikanen die binnenlandse vluchten doen omdat ze bijvoorbeeld een enkele dagen familie opzoeken. Als je dan maar weinig mee hoeft te nemen maar wel een koffer mag inchecken zou ik het niet zo gek vinden om een duur appraat per vliegtuig te verplaatsen als het echt een supergoede deal was of zo :stuck_out_tongue:

Ik kan je echt aanraden om de hele serie Keeping up with the Balkjes te kijken op Linda tv. Heb me vermaakt.

5 likes

Haha nou ik denk dat mensen kunnen vermaken de perfecte reden is om beroemd te zijn :smiley:

2 likes

Haha ja ik heb daar wel ervaring mee, de receipts zijn mijn foto’s uit de brugklas
:sob:

1 like

Ohhhh heb net het Cheesecakeboek van Sabine (OhMyFoodness) binnen gekregen en ik wil alles maken. Zulke lekkere en originele recepten.

16 likes

Ik vind haar sowieso nietszeggend. Haar hele identiteit draait om ‘het nichtje van’ zijn.

8 likes

Ik heb geen idee wie zij is, maar van wie is zij het nichtje?

1 like