Nikki van 2 potten 3 poten heeft een nieuwe vriendin. Volgens mij waren er hier wel meer die haar en daisy volgden.
Ohhh my bad, ik heb ooit alleen een half interview gekeken.
Als er 1 iemand is die alle liefde verdient dan is zij dat wel.
Hé wat fijn voor Nikki, dat is haar echt gegund!
Sommigen doen het voor the gram
Voor Anna is insta life real life
Moest best wel lachen om het contrast tussen de mensen op deze foto
Wat staat ze er debiel bij??
Hahahahahaha ziet er echt idioot uit in mijn hoofd is Anna trouwens lang maar ze is eigenlijk een kabouter
Ja ik snap deze foto ook niet?
Anna en kim zijn helemaal glamour en dan daarnaast zit Rianne(?) lekker the chillen in dr spijkerbroek en loafers (en meer in spijkerbroek).
Vraag me af wat de gelegenheid was
Gezel hand in hand met kim
Die tweede van rechts is mijn spirit animal. <3
Ja precies! Lekker duimpjes omhoog armen om elkaar heen geslagen alsof ze het echt leuk hebben (wat vast en zeker ook zo is) en niet hoeven na te denken over de foto.
Wie ben jij op die foto
- Zwarte blazer & croptopc
- Slangenprint
- Instagrampoes
- Witte blouse
- Armen om anderen heen
- Duimpje
0 stemmers
Ik denk dat Anna expres zo staat en die Vivian en Claire rechts ook expres zo. Als grap. Zie bijschrift. Zij zijn namelijk net zo erg normaal gesproken
Edit ohnee die “instagram girls” gaat over die foto daarvoor ipv over de linkermeiden. Die zag ik eerst niet. Oke dan is dat misschien Anna haar interpretatie van real life. Stel je voor dat je leuk op de foto gaat met iemand en diegene er dan zo bij gaat staan lol
Wat een contrast inderdaad. Ik zou duidelijk tot de rechterkant behoren haha.
Die pose van Anna waar je haar ribben zo ziet. Vind het er echt een beetje eng uitzien. En dat handje met Kim niet te vergeten.
Yup, hier ook een eigenlijke kabouter. Krijg vaak van mensen in rl de uitspraak ‘oh maar je bent écht klein, wow ik dacht wel dat je langer was.’
#noshitsherlock, was mij zelf nog niet opgevallen
#kleinemensenshaming
#zurekabouterhier
Ik zat niet goed te kijken, en toen zag ik jou ‘Rianne’ zeggen en ik hoopte zo op Ryanne van Dorst.
Wat een teleurstelling.
Blauwe hoodie op de achtergrond.
Zij doet dat altijd met recepten! Heeft ze een nieuw boek opgestuurd gekregen dan komen er ook altijd 100.000 recepten op haar blog letterlijk overgenomen. Volgens mij zijn alleen de recepten van haar moeder authentiek.
Ja dat is echt haar nieuwe trademark ofzo, elke keer weer die adem in en ribbenkast zo uitgestrekr
Ik vraag me altijd zo af hoe ze aan die domme quasi diepzinnige tekstjes komen die geen flikker met de foto te maken hebben. Ik probeer dat wel eens op commando en ik vind het nog best moeilijk.