dit heeft een akelig hoog tomgornygehalte…
Ik vind haar video’s echt leuk en ze zitten zo goed in elkaar!
Alleen gedraagt ze zich soms zo debiel, echt cringe
Of is dat niet Anna? Helemaal in de war nu haha
Ik hou normaal gesproken echt van de Bullet Journal video’s van Diana maar de voiceover van deze maand… Gewoon ongemakkelijk om naar te luisteren
Oh wauw, ik schaam me diep. Een lange collegedag is geen excuus, I’m done haha
Hahaha maak je geen zorgen want ik dacht precies hetzelfde
Lief! Hahaha, wilde al bijna mijn ff account verwijderen
Als dit geen voorbeeld van ‘money can’t buy you style is’, dan weet ik het ook niet meer
Dit verklaart een hoop
Ik keek net de nieuwste vlog van Bonnie en kreeg gewoon 4 keer reclame in 12 minuten Ik snap nog steeds niet hoe dat werkt, of de vlogger in kwestie dat zelf instelt of niet, dus geen idee of dit aan Bonnie ligt maar ik vond het echt bijzonder veel, gewoon iedere 3 minuten reclame
Download adblock! Dan zie je helemaal niks
Ja ik weet het, heb het ook op mijn laptop, maar ik kijk meestal YouTube via de mediaplayer op de tv en daar kan ik geen adblock op zetten volgens mij.
@Totoro hm dat had ik niet verwacht, shame on her dan (verder kijk ik haar vlogs met plezier hoor)
adblock 4 life!
Bonnie’s ouders zijn zo leuk in haar laatste vlog! Echt zulke lieve gezellige mensen lijken me dat.
Hoe kom ik aan Adblock op mn Iphone? Welke is goed / veilig? Sorry internet noob hier.
Of ze er wel bewust van is of niet, denk ik dat haar reactie alsnog de best mogelijke is, dus uiteindelijk maakt het toch niet zo veel uit. Dat soort pubers verdienen het echt niet om een boze of verdrietige reactie terug te krijgen!
Vind het zo raar dat Mas zich altijd beroept op haar oudere doelgroep (‘Echt 18+ hoor!!!’) en dan vervolgens met een vlog komt met als titel ‘Zo ziet een Japans gummy speeltje er van binnen uit’. Dat boeit je doelgroep toch niets?! Vind ik meer wat voor de kijkers van Enzo
Nou de Wil en Tien kinderruil vond ik best een creatief idee. Maar er gebeurde eigenlijk niks, behalve dat die kinderen schreeuwden en het een enorme zooi was en tien “man man man” bleef zeggen, waarschijnlijk geinfluenced door de RGKs. Nou nog een een week wachten en dan kunnen we zien wat voorn spannende avonturen Wil met het kind van Tien heeft beleefd. Ik vond Tien wel een stuk gelukkiger ogen met de kids van Wil, omdat ze al wat ouder zijn denk ik.