Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Omg ik kijk nooit mas maar ik wil dit ook. Waar koop je het?

Maar een bruiloft gaat toch over jullie liefde samen en niet over jouw persoonlijke overwinningen? Ik snap het wel maar ik vind het alsnog vaag.

12 likes

Ik vind het nog steeds een aparte keuze

5 likes

Hahaha die gouden naamkettingen ook, wat errug. En dan klagen dat het er “armoei” uitziet om met zo’n bril rond te lopen hahaha. Zo’n bril kan er dan nog wel bij hoor :speak_no_evil:

Hoe kut het ook is om een kapotte bril te hebben door je opticien, je zo uitlaten over iemand kan echt niet. Geen fatsoen hoor.

10 likes

Ah kijk, dat moet je dan wel weten, anders is lijkt het een hele gekke keus. Ik bedoel Disneyfan hier, maar ik zat echt zo :o_o:

1 like

Het is eigenlijk gewoon een cake met chocolade en mierzoete karamel eroverheen. Hij is ook best duur om te maken en ik snap de hype eromheen niet zo heel erg. Maar hij is wel lekker hoor!

1 like

Ja misschien wel hoor, maar ik heb eerder het idee dat de bruiloften van al die influencers voornamelijk om de bruid draaien en dat ergert me.

3 likes

Oh! Ze heeft het inderdaad verwijderd. En ze is een stuk of zeven volgers kwijt.

2 likes

Ja en later zei Ryan “3 hobbels” joeeee thanks pap

4 likes

zij heeft pas toch ook een video gemaakt over dat ze wat afstand neemt van youtube? werd er niet gelukkig van oid. Wellicht was deze video daarvoor nog gemaakt.

Hey @Krabsalade, hoe was je vakantie? Heb je nog iets gedaan? Mja, hier en daar wat internet relletjes veroorzaakt. No biggie!

12 likes

Ik dacht, huh het staat er nog wel op, maar het gaat dus alleen om die screenshot. Misschien moeten we uitzoeken welke opticien ze heen gaat :stuck_out_tongue: En dan doorsturen.

1 like

Maar meelezers laat dit een wijze les zijn: heb een beetje respect voor de middenstand anders moeten we straks alles online bestellen en dan gaat men weer klagen dat door het verdomde internet hele winkelstraten zijn uitgestorven.

8 likes

Maar eerlijk. Als mijn enige bril kapot gemaakt zou worden zou ik in de auto ook wel even kutwief laten vallen denk ik.

5 likes

Maar dat is alsnog anders dan het zo op social media gooien waar je kinderen het ook nog kunnen lezen.

2 likes

Welke hype?
(niet sarastisch bedoeld trouwens, ik heb er niets meer van meegekregen dan dat Wil&Tien er een filmpje over maakten)

Ik heb ze in Duitsland bij de Tedi gekocht (soort Action maar dan nog meer prullaria). Was 6 euro voor 6 of 8 stiften volgens mij. Nog best duur maar wel mooi

1 like

Gelukkig hebben we de screenshots nog :grimacing:

2 likes

Op welke website kwam je dit tegen?

Ja heel veel mensen gingen de cake namaken en deelde dit in hun story’s die Wil en Tien weer deelde. En de Tony’s waren overal uitverkocht en ze dachten dat dit kwam door hun recpept.

3 likes