Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

ik moet ook echt stoppen met energydrank… :tired_face:

2 likes

Hahaha ik heb echt genoten van deze video.
Ik ging echt stuk bij zo’n stukje (19:25) waar ze iets probeert uit te leggen en ze op een gegeven moment zegt: “Correct me if I am wrong. Nou trouwens, correct me niet want het boeit me niet. Het is achter de rug” :joy::joy:

35 likes

Ik heb me suf gelachen maar vond het ook wel een heftig verhaal hoor van Monica. Ik weet echt wel hoe een bevalling gaat maar als je t zo concreet hoort denk ik echt: laat maar met die kinderen😂 Vooral dat moment dat ze van die baarkruk terug naar bed moest

6 likes

Ik vond het een mooie video van Monica over haar bevalling en nu kijk ik die van Josh over de eerste week met baby. Ik vind haar ook een leuke vrouw

bij dat stuk van ‘een soort breinaald met die haak eraan’ ben ik weg

okee daar was ik nu, waarom kijk ik dit

1 like

Ik heb bij Teske heel erg dat ‘net-niet’ gevoel dat vele bij Mascha hebben. Het liedje is niet interssant genoeg, haar stem is niks bijzonders en de clip is randje cringe vind ik. Maar ik kan me sowieso gruwelijk irriteren aan YouTubers die ineens een zangcarrière gaan beginnen.

(Behalve Famke-Louise die mag ik wel hahaha zij ownt haar stijl wel ofzo… —> biechttopic)

19 likes

Nee mijn week in ieder geval niet haha, vind dat ze een nogal verdraaid beeld heeft van het studentenleven, of alle studenten over één kam scheert

1 like

Ja en ‘Lars deed het echt goed, die hield gewoon de hele tijd z’n mond’ of iets dergelijks :joy: Hou ik wel van.

20 likes

Hoe zou het eigenlijk komen dat Teske de clip op haar eigen kanaal heeft geüpload? De vorige clips stonden toch op het kanaal van TopNotch?

1 like

Die video van Marije :sweat_smile:. Een klein beetje overdreven, maar er zullen vast studenten zijn die altijd zo eten. En ik koop ook altijd dat euroshopper brood, maar wel de volkoren variant. Lekker skeer.

Wow, ik vind Mo zó knap in die bevallingsvideo!

16 likes

Teske is gewoon zo’n dertien-in-een-dozijn type die niet iets unieks te bieden heeft maar die heel graag wil. Echter heeft ze geen noemenswaardig talent en moet een team van zo’n 50 mensen worden ingeschakeld om er ook maar iets van te maken, en nog is het niks.

27 likes

Haha ik vond Famke Louise eerst helemaal niks met haar muziek, maar na het woonboulevard liedje met Arjen Lubach vind ik haar wel cool, goeie zelfspot was dat!

20 likes

Jaaaa wat akwardd… ook dat semi sexy playbacken in de camera? Argh

Net het liedje van Teske geluisterd. Ik zal haar diepere betekenis achter het liedje en de clip wel niet snappen, vind er niet veel aan. En de stem klinkt raar? Op haar accent na lijkt het amper op hoe ze normaal zingt, ben ook erg benieuwd hoe ze dit live gaat zingen.

Ik vind het nieuwe nummer van Teske kant nog wal raken. Tekst is wazig a la Spinvis, maar dan artistiek om het artistiek doen, in plaats van het echt zijn. Voor een eerste single had ik echt iets anders verwacht, vind dit geen knaller om jezelf op de kaart te zetten voor je nieuwe album. Maar de views op dit moment zeggen eigenlijk wel genoeg. (23k in bijna 11 uur, niet echt hype)

10 likes

Ik vind het nummer ook niet echt boeiend. Ken verder alleen Oesters en champagne van haar, maar die vind ik wel echt leuk.

1 like

Iemand de babyvideo van Josh al gezien? Als je het echt zwaar hebt gehad met of na de bevalling, sta je echt niet binnen een dag alweer thuis! Te vloggen en te lopen en te zitten…en je haar te laten doen! WTF

Knap dat je dat weet zonder dat ze er iets specifieks over heeft gezegd. Als ze zou vergaan van de pijn zou ze echt niet de deur uit gaan lijkt me. Daarbij zie je haar toch ook vooral zitten/liggen? En je haar laten doen is nou ook niet de meest fysiek inspannende activiteit

3 likes