Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

i’ll just leave this here

1 like

Maar dat klopt echt niet! Ik heb hem net gekeken en je ziet haar juist helemaal niet veel doen. Je ziet haar duidelijk moeilijk lopen/ rustig in bed zitten etc.

2 likes

Ja sorry misschien reflecteer ik te veel aan de hand van mijn horrorbevalling

Tsja ik heb een bevalling gehad die niet volgens de boekjes ging (2.5u persen, knip, 5x vacuümpomp en toen uiteindelijk een keizersnede) maar ik liep na 1.5 dag ook meerdere keren per dag op en neer naar de NICU. Ik voelde me best oké en wanneer ik ging liggen had ik juist meer pijn. Een bevalling en hoe je je daarna voelt is gewoon echt voor elke vrouw anders, hoe kut de bevalling ook ging.

4 likes

Kut komt er sowieso bij kijken!

17 likes

Vaak doen bloggers/vloggers zo interessant hierover, alsof het een onthulling is waar we op moeten wachten, terwijl al die bevallingsverhalen grofweg op hetzelfde neerkomen.

4 likes

Ieders eigen bevallingsverhaal komt in 3… 2…1…

44 likes

Ga zo lekker bevallen van een alcohol kakkie

41 likes

Lekker in bad. Alles zien drijven

5 likes

Hij filmt echt ongelofelijk irritant.

Spetter petter pater lekker in het water

1 like

Ben de bevallingsvideo van Monica aan het kijken, echt leuk hoe ze alles verteld! Die beelden tussendoor met commentaar vind ik ook echt goed gedaan. Ze maakt het ook niet mooier dan het is, echt een typische Monica video.

15 likes

niet te doen, en die obsessie met zn lipjes

1 like

Hahaha ja elke keer die smoel zo precies in beeld. :lips::lips::lips:

1 like

lekker waterpas. Zie ik zelfs met mijn tequilla hoofd

84 likes

Van wie is dit ?

Onze Tien. Maar misschien wil dr edelstenenketting wel dat dat afgrijselijke schilderij scheef hangt

15 likes

2017 belde. Ze willen hun interieur terug.

5 likes

Haha dat was ik :raising_hand_woman:

1 like

Mis ik iets? Wat heeft dit met het topic te maken? :sweat_smile::laughing: