Simpele koolhydraten voor het plebs
Ben oprecht benieuwd.
Ja dat is de beste! (Toch nog iets wat goed is aan die kut Aldi)
Waarom gaat Marije niet 48 uur in een studentenhuis leven? Dat geeft een veel beter en leuker beeld.
Omg dit is een lifehack
Mijn huisgenoot eet uit de pan, ook al zo een prachttip
Die video van mo, zo mooi! En wat ziet ze er geweldig uit. Vond Lars ook echt super lief en leuk ook hoe hij de vlog overnam enzo. Ook heerlijk open en eerlijk verteld over dār poep en dār vuurbal en alles.
Ik ook!
Haha ik moest hier om lachen. Ik ken idd echt niemand die gore macaroni eet omdat ze geen zin hebben om te koken of niks in huis hebben. Daarvoor bestaan foodora, ubereats thuisbezorgd etc.
Ze bedoelt dus āenkelvoudigeā koolhydraten idd als tegenovergestelde an complexe
Ah echt een mooie video van Monica! Zo nuchter ook hoe ze het allemaal vertelt, heerlijk! En vond Lars echt lief in de video, vind hem normaal altijd zo droog haha.
Ik vind de vlog van josh v ook leuk. Ben wel benieuwd naar haar verhaal. Denk dat ze keizersnede heeft gehad? Zegt dat ze een minder fijne ervaring heeft gehad in het ziekenhuis.
Mooie vlog van Josh. Haar dochter is echt een dropje. Ik vond dat ze er echt al goed uit zag na de bevalling al helemaal in de make up en alles. Lief dat ze samen naar de kapper ging met haar kraamhulp.
Ohh wij moesten dit ook altijd. Starten met hartig en daarna om en om. Of nouja, niet twee keer zoet achter elkaar dus.
Als ik nu eens een keer brood eet bij mijn ouders thuis heb ik soms echt de neiging om alleen maar boterhammen met jam achter elkaar aan te eten. Zo van āHa ik ben volwassen en ik mag dit gewoon. Ook al ben ik hier, jullie hebben er niks meer over te zeggen. Ik kies lekker zelf wat ik eet.ā
Echt zo kinderachtig dit.
Mooie video van Monica! Fijn hoe ze gewoon alles deelt en zegt. En wat ziet ze er mooi uit
Ik ben benieuwd naar de video van Monica, maar een half uur⦠Ik kan betere dingen doen in die tijd.
Leuke video van Monica! Moest hardop lachen om dat poepverhaal.
Maar naast die grapjes vond ik ook dat ze het mooi in beeld bracht. En ik vond Lars altijd een beetje een lamlul, maar in deze video zie je wel zijn leuke/lieve en oprechte kant. Monica ziet er echt goed uit trouwens.
Ik vind dat liedje van Teske opzich wel wat hebben. De stijl van die clip vind ik dan weer niks, op mij komt het (wederom) over alsof ze iets wil zijn wat ze helemaal niet is.
Viel mij ook al op. En ze is zo lyrisch over een bepaalde kapper en producten, maar haar haar vind ik er nog steeds best dood uit zienā¦
Oooo wat irritant zeg⦠je kan toch niet zeggen van: nou ben 't zat hoor joe!! Haal t kindje er maar uit.
Ze komt ook mega dom over dusja.
Ik snap niks van de clip? Is dit kunst??
En haar stem lijkt ook heeeel erg vervormd, ben benieuwd hoe dit live gaat klinken