Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Geen idee wie dat is lol maar ik weet het niet dus daarom vraag ik het maar haha.

Duidelijk! Thanks. Wist ik dus niet.

1 like

Grapje of? :sweat_smile:

Nope

1 like

Oh jezus. :joy:

8 likes

Volgens mij had Nick daar deze week ook een story over, iets met tijd voor nieuwe dingen. Maar daar stond dat hij het verkocht had. Weet het niet meer precies.

Nickelson is verkocht.

Oh nee. Het programma van Tat is op. JANKEN

En ze bestelt vitello tomato. #parliament.

14 likes

Ah vind die video van Monica echt leuk!

Hahah dat heet een playsuit toch. Of een romper.

1 like

Heb ook even geprobeerd Wildernis te bekijken/beluisteren. Krijg er zere tanden van en die aangeleerde uitspraak kan ik niet aan. Teveel gedoe, bleh.

2 likes

Mierenvideo online!

9 likes

Zag al meerdere mensen op twitter refereren naar WOII dus zal me niks verbazen. Trieste figuren :face_vomiting:

2 likes

Oke heb een ongevraagde tip voor echt leuk mierenkanaal: AntsCanada! Deze dude is echt next level met zijn mierenkolonies

9 likes

Eigenlijk Alexisladaughter zelfs, son is geen spaans :frowning:

6 likes

:tada::tada:

Ik werk in het ziekenhuis en soms verbaas ik me echt. Is iemand net bevallen en wordt meteen het make up tasje erbij gepakt (soms zelfs zonder te douchen, bleh). Maar het komt niet zo vaak voor. Ik zou denken: weg die tas (en je telefoon…) en geniet van je kind.
Edit: niet dat Josh niet van dr kind geniet hoor, vond het een leuke lieve vlog :). Die ene zus lijkt op haar zeg! Haar stem ook haha.

4 likes

Geloof dat iemand hier laatst vroeg hoe het zit met Anna en YouTube. Bij deze https://www.nu.nl/media/5453384/anna-nooshin-wil-niet-meer-standaardvloggen.html

In het kort: ze blijft op YouTube maar wil een ander format. Daar denkt ze nu met Roooom over na.

2 likes

Ik vind het knap van Anna dat ze zoveel voor elkaar krijgt. Maar ik word ook een beetje moe van dat vage gelul over formats en dat vage tijdschrift onee pardon “concept”.

18 likes

Wat uiteindelijk vast helemaal niet zo artsy is, maar heel veel van Anna in allerlei vormen van naaktheid met dure kleding

10 likes