Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ja inderdaad! Ik had een filmpje op haar igtv gekeken waar het over dat tijdschrift ging en concepten en overdaad en kunst. En dan is dit bijvoorbeeld ter promotie ervan

En dan denk ik oké dit is het concept? Dit is ineens kunst? Leuke foto hoor maar volgens mij had het net zo goed ANNA. kunnen heten en over jezelf kunnen gaan.

9 likes

Dit doet me denken aan een playboy bunny

7 likes

Ik ben Anna zó beu

75 likes

Ik snap nog steeds niet wat dat hele Alter is als ik al die Insta story’s bekijk heb ik maar zelden iemand zo op zichzelf zien geilen als Anna Nooshin. Hoe kan je jezelf zo geweldig vinden omg

18 likes

Dit had toch net zo goed in de playboy kunnen staan? Sorry hoor…

Ik ben ook echt zo Anna-moe. Toen ze net op YouTube zat vond ik haar echt wel tof en oprecht, maar nu is alles wat ze doet zo vaag. En natuurlijk wilde ze altijd al wel bekend zijn/worden, maar nu probeert ze echt op alle mogelijke manieren in the picture te komen. Erg vermoeiend, ben ook wel gestopt met haar volgen daardoor. Wel jammer vind ik.

12 likes

Een vriend van mij werkt bij een fotograaf die Anna moest shooten. Ze was naar zijn zeggen heel erg arrogant en reageerde op de foto’s met: Ja uh het licht moet van voren!!!

En op groepsfotos brak ze bijna haar rug om er maar goed uit te zien.

Vond Anna vorig jaar erg leuk, maar vind haar tegenwoordig niks meer.

4 likes

Wat leuk een furry telefoon. Doe mij dan toch maar een furry met telefoon:

Dat is toch wat spannender en wilder dan een uitgekauwd Playboy-shoot.

8 likes

Was een tijd geleden op een besloten feest en mijn vriendin en ik willen in de lift stappen om naar boven te gaan. Vervolgens komt Anna er aan, stapt ons zo voorbij voor de lift, zegt dat de lift vol zit en gaat zo naar boven. De lift was echt verre van vol en wij stonden daar nog echt zo van :confused:

31 likes

Heel vervelend dat de camera steeds verschuift in de video van Aimée. Echt niet lekker kijken.

Ik heb nog ff die video aangezet van Ditgebeurterals om me lekker te ergeren maar wat een enorme onzin. Ik ken echt NIEMAND die pasta pesto maakt door macaroni te koken en er vervolgens pesto door te roeren? En ik ben echt nr 1 luie ongezonde student, die kant en klare lasagne is echt mn favo avondeten (al pak ik dan soms wel uit met koken), maar ik vind dit toch wel zo’n domme video. Gaat ze naar de supermarkt, koopt ze witbrood, en dan vervolgens 5 min in de camera zeiken ‘nouuu ik kan het bijna niet gelooooven zo ongezond haha heb maar kikkererwten gekocht voor de vezels, dit is bizaaaaaar wie eet er nou zo???’ ja niemand, je hebt gewoon zelf weer eens een video gemaakt die als een tang op een varken slaat. en dan vervolgens “uitgaan”, wat wordt gedocumenteerd van 2 snapchat shots van marije in een lege kroeg die de slappe lach heeft om niks en dan ‘brak’ wakker wordt. “haha zoo grappig dat er studenten zijn die sigaretten halen in plaats van avondeten!! ik ben nooit zo skeer!!”

doe normaal. /rant

56 likes

Verbaast me niets, over Anna… ‘vroeger’ vond ik haar wel leuk, nu al een tijdje niet meer. Loopt naar mijn gevoel echt ver naast haar schoenen… En dan dat eindeloze stoeipoes-gedoe er nog bij, nope…

1 like

iets met een spijker en een kop

1 like

Wanneer je poging tot spon mislukt :’)

38 likes

Hou vindt Hyundai zo snel die tweet aangezien er niets getagd is? Of zoeken ze elke dag standaard op woorden als ‘gesponsorde auto’???

Maar wat is ook de bedoeling hiervan? Als ze echt spon wil hengelen pak je dit anders aan. Soort sarcasme? Ofzo.

3 likes

Yes ook gehoord!

Tjsa Lotte. Ik wil opzich ook zoveel. Neem vooral nog een hond erbij zou ik zeggen.

23 likes

Ik vind het wel heel duidelijk sarcastisch.

17 likes

Ja tuurlijk is het sarcastisch, maar zo krijgen al die grote bloggers vaak wel hun spon voor elkaar hoor.
En als Hyundai had gereageerd met “hier een auto voor je” had ze echt niet gezegd nee sorry was een grap

8 likes