Denk dat ze ook kunnen filteren op woorden zoals nieuwe auto, zonder dat er hashtags gebruikt worden (maar weet niet zeker).
dit snap ik ook niet
iemand die weet hoe dit soort dingen werken?
want dit is niet de eerste keer dat er gehapt wordt door een merk op bloggers/vloggers die weer aan 't schooien zijn
en ik walg van anna. wat een afschuwelijk eigengeilerig mens is het geworden. brrr
Ben je nou geinfluenced door 2moekes
Pfff ik vind Lotte altijd zo enorm vermoeiend op een of andere manier. Ik vind haar altijd heel erg klagen in haar vlogs. Maar misschien ligt dat wel gewoon aan mij.
ja? hmmm
ik volgde haar noooit. omdat ik het zó burgerlijk vond allemaal.
maar nu juist weer wel, omdat ik dat ‘gewone’ voortaan ook wel mis bij vloggers. dus atm vind ik zo’n bonnie, diana, lotte, fadimkurt heerlijk om naar te kijken. gewoon normaal gebleven (nog).
echt niet kut bedoelt. maar ik vraag me nog steeds af of het nou wel zo verstandig was om te stoppen met haar baan als leerkracht. ik vind haar soms zo eenzaam. en die vriend is hartstikke aardig, maar lotte doet alles in huis, boodschappen, koken etc.
ik vind haar zo een lievig meisje, hoop dat ze zich niet zo erg eenzaam voelt.
Ja, viel mij ook al op, het lijkt of Lotte alles doet in het huishouden en haar vriend niets. Vind ik altijd zo zielig. Maar misschien vind t ze het zelf wel prima zo. Snap haar keuze wel. Als na een jaar blijkt dat YouTube haar niet gelukkig maakt kan ze zo weer voor de klas. Er is een enorm leraren tekort.
Die indruk maakt ze op mij ook. Zelfs haar Insta-foto’s zijn altijd zo desolaat.
Logisch toch ook.
Als ik voor de grap zeg ‘kreeg ik maar een gratis auto’ en Hyundai ofzo zou zeggen van ‘oke is goed’ zou ik het ook niet afslaan hoor
Ohhhh Annic heeft weer haar mond open op de thumbnail van haar laatste video. Dat irriteert me zo, weet ook niet waarom.
Anna neemt zichzelf zo lekker serieus. Ik weet precies hoeveel ik waard ben, gefeliciteerd maid. Ik vond haar vroeger zo leuk, maar ik krijg nu echt de kriebels van haar. Ik heb het gevoel dat ze een Nederlandse Kim Kardashian wil worden aka idool voor mensen.
@LuckyLucy ziet er idd echt niet uit. Ik keek eigenlijk alleen even om naar de beelden van haar nieuwe huis te kijken, maar je ziet alleen de keuken en die gaan ze eruit halen. Ik dacht ook dat ze ging stoppen met wekelijks vloggen?
Hahaha ze doet net alsof ze haar tijd ver vooruit is met deze uitspraken. Gaat vast iets heel vernieuwends worden🙄 vraag me af of zij op deze manier echt zo groot gaat worden, ik heb hier het gevoel dat mensen haar nieuwe manier van doen een beetje zat zijn
Ik denk oprecht dat dit is omdat je van vloggen tijdens je verhuisproces meer #spon krijgt.
Daarna kom de kleinste liefste mooiste schattigste dinges weer in een nieuwe levensfase en word het weer puur video’s daarover
Alles voor de spon
Sanny vertelt in haar vlog soort van dat ze eigenlijk gewoon lekker naar het strand had gewild en baby mee neemt e.d. Volgens mij dacht ze echt dat haar leven niet zo zou veranderen.
Ik vind het een beetje gemeen om te zeggen maar ben stiekem blij dat het allemaal niet zo’n maakbare roze wolk is. Alle kindjes zijn anders, Monica zat met 2 weken al in badpak op het strand, met andere kindjes ben je weer minder flexibel.
Aaah ik ga ook zoeken!!
Zo vermoeiend vind ik haar! Haar oude zogenaamde hippe leven gelijk weer willen oppakken na het krijgen van een baby.
Net zoals het willen bezoeken van een orthomolucaire therapeut omdat ze het idee heeft dat haar hormonen nog niet in balans zijn. Gek he, 2 maanden na een zwangerschap en zware bevalling?!
Geef jezelf toch eens de tijd om te herstellen en niet alle ballen hoog te houden.
Einde irritatie rant.
Umz zoveel hints zie ik niet in de advertentie
Op insta liet ze zien dat ze geïnterviewd werd en ze zei iets in de trant van alles wat iemand niet van je verwacht is alter. Jammer dat ze dan zelf met haar blote billen op een tshirt staat, ik had tegenwoordig niet anders verwacht.
Gevonden haha, inderdaad makkelijk te vinden door die advertentie. Mooi huis van de buitenkant, binnen moet er nog wel wat gebeuren om het naar hun smaak te krijgen denk ik. Wel duur pff, maarja dat was dat appartement ook