Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Het is nog redelijk ‘goedkoop’ als je weet dat ze minimaal 1.1 miljoen voor haar huidige appartement krijgt.

Ik vind de buitenkant van het huis prachtig maar de binnenkant :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik kreeg het idee dat het een soort tijdschrift is? Maar misschien heb ik dit verzonnen

ik heb toch echt een cursus huizen zoeken op funda nodig haha, ik zei weinig hints in de advertentie :stuck_out_tongue:

6 likes

Ik vind deze vlog best wel heftig en ik heb best wel met haar te doen. Als je bijvoorbeeld Monica en Sanny vergelijkt, Monica ging zelfs gewoon onverwachts met de baby bij anderen slapen en neemt haar overal mee naartoe. Sanny krijgt idd al hartkloppingen van haar in de auto zetten.
Wel lastig voor haar om nu tot de ontdekking te komen dat het leven niet zo maakbaar is als dat ze iedereen wil laten geloven. Ik heb echt het gevoel dat ik naar een andere Sanny kijk namelijk.

15 likes

Hahaha ik moet zo lachen om die laatste, heerlijk droog.

Anna Nooshin tepel. Enkelvoudig. Eén volstaat.

28 likes

Ja klopt! Ze had een stukje op instatv (heet dat zo?), het gaat een jaar lopen en in die tijd worden er 4 tijdschriften uitgegeven, steeds met een ander thema. En dat is dan niet-commercieel en creatief enzo, en per issue is er bijpassende merch. En alles is heel erg limited edition, ‘als het op is, is het op’ hebben ze er toch minstens een keer of 6 bijgezegd.

1 like

Misschien kan ze beter eerst haar strikdiploma halen…

18 likes

Ik denk dat de kraamperiode van Monica eerder een uitzondering vormt dan die van Sanny. Ik vind dat Sanny ook wel een nuchter en eerlijk beeld geeft. Ze heeft altijd al gezegd heel gevoelig te zijn, als er dan ineens een baby bij komt verbaast het me niet dat dit veel impact heeft.

4 likes

Was Anna niet anti suiker ofzo? Ze staat in een suikerspinkraam :smile:

1 like

Ik had volgens mij het huis wel gevonden, maar de link op funda werkte niet meer, het huis was in ieder geval niet meer beschikbaar op funda

1 like

Hoop echt dat ze weer samen zijn!

2 likes

Je hebt helemaal gelijk. Ik snap echt dat de eerste periode met een baby niet makkelijk is, maar dan meteen naar een moleculair therapeut moeten etc ook wat overdreven. Ik snap ook niet dat iemand van haar leeftijd de verwachtingen heeft dat je met een baby lekker in je verlof op het strand gaat liggen. Maar mij ging het voornamelijk op de nadruk die ze altijd legde op dat je ongeveer je eigen mindset kan creeëren.

3 likes

Ja in haar verwachtingen had ze wel wat realistischer kunnen zijn, juist omdat ze van zichzelf weet dat ze zo gevoelig is. En ontzwangeren hoort er dan idd gewoon bij. Ze leek wel erg verbaasd (‘zo ben ik niet’) dat ze last had van stress etc., terwijl ze dat ook zou kunnen accepteren als onderdeel van het ontzwangeren.

Volgens mij is dergelijke acceptatie ook onderdeel van het creëren van een positieve mindset en je hebt gelijk dat Sanny daarin nu niet helemaal zichzelf lijkt :slight_smile:.

2 likes

zag je bij Martine (van wil) ook gebeuren

2 likes

Ja die had toen ook hele hoge verwachtingen, vooral van de bevalling. Wat een contrast was dat toen.

1 like

Oh ja daar had ik het gezien haha!

Maar alsnog vond ik het toen zo wazig, het concept
Komen er in het tijdschrift alleen maar foto’s van haar?

En het erge is… volgens mij meent ze het nog ook :confused:
Sander begint te lachen als ze dat zegt en zegt “meen je dat nou” en Noor reageert daar echt verbaast op

3 likes

Shit nu geef ik haar zelfs een gratis video idee

2 likes

Wie zijn deze mensen?

4 likes